Arjan Verkade schreef:Visgraat is op de latere BXen niet meer geleverd, toen was er een ander donker GTi interieur. Persoonlijk vind ik die stof er mooi.
Eigenlijk mooier dan visgraat in een BX, terwijl ik in mijn CX visgraag wel weer prachtig vindIn een TZi waren dezelfde stoelen met grijze stof.
nee; dan liever een BX sport met TZI/TZD interieur en zonnedakje
(ziet er overgens wel strak uit )
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Timo1990 schreef:BX 4WD break (heeft al eerder te koop gestaan), BX GTi 16V, BX type 1 break met 90.000 KM.
Die ken ik, ik zag hem laatst de 16v van zijn oprit afrijden. Kennelijk om de foto’s te maken. Hij zal wel klaar zijn met de Citroën-hobby.
Eveneens ben ik tevens ook.
Was dat toevallig op de Koningsstraat?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Poekoek schreef:Oud nieuws Wout, die staat al maanden te koop (alleen was dat hier niet gepost)
XBXG schreef:Sja, dan kon ik het ook niet weten hè.
Geplaatst: 13 Mei 2008 01:38 : Citroën Forum index -> Aankondigingen & Evenementen -> La Fête des Limousines 1 juni 2008 -> pag 3
Evt voor de organisatoren interessant?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
XBXG schreef:Was dat toevallig op de Koningsstraat?
Toevallig wel, ken je hem ook?
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
citroen23 schreef:Arjan Verkade schreef:Visgraat is op de latere BXen niet meer geleverd, toen was er een ander donker GTi interieur. Persoonlijk vind ik die stof er mooi.
Eigenlijk mooier dan visgraat in een BX, terwijl ik in mijn CX visgraag wel weer prachtig vindIn een TZi waren dezelfde stoelen met grijze stof.
stukken naast de achterbank zijn nog wel sport (net als deurpannelen) ik vond het eigenlijk een afknapper een GTI interieur in een sport ops:
Een 16V interieur ok
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
knäckor schreef:XBXG schreef:Was dat toevallig op de Koningsstraat?
Toevallig wel, ken je hem ook?
Ik ken de verkoper niet persoonlijk, maar elke keer als ik in Hilversum ben, zie ik die witte BX 16 RS Break type 1 staan op de Koningsstraat, niet ver van de kruising met de Neuweg.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
McDean schreef:citroen23 schreef:Arjan Verkade schreef:Visgraat is op de latere BXen niet meer geleverd, toen was er een ander donker GTi interieur. Persoonlijk vind ik die stof er mooi.
stukken naast de achterbank zijn nog wel sport (net als deurpannelen) ik vond het eigenlijk een afknapper een GTI interieur in een sport ops:
Een 16V interieur ok
Zie dat maar weer origineel te krijgen, de stoelen in een sport lijken wat blauwer dan de latere GTI stoelen.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Wat een schatje…
Maar wat een prijs…
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat vindt men hiervan en hoort dat zo wit te zijn onder die achterbumper? Op één of andere manier lijkt het (in mijn ogen) niet te kloppen. CX 2200D
Poekoek schreef:Wat vindt men hiervan en hoort dat zo wit te zijn onder die achterbumper? Op één of andere manier lijkt het (in mijn ogen) niet te kloppen. CX 2200D
Die bak onder de bumper ( losse verwijderbare bak ) is normaliter zwart of tectyl kleur. Blijkbaar is deze gewoon meegespoten. Leuke auto om te zien zo op de foto’s.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Poekoek schreef:Wat vindt men hiervan en hoort dat zo wit te zijn onder die achterbumper? Op één of andere manier lijkt het (in mijn ogen) niet te kloppen. CX 2200D
jammer dat ik dat nou even niet op mijn rekening heb staan, zo één wil ik er ooit
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
woutersmits schreef:
die kleur! Geweeeeldig!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa