Kwam laatst op het idee om een soort online versie van het Conservatoire te beginnen. Op die manier kunnen ook de liefhebbers die nog niet in het Conservatoire zijn geweest toch een beetje de sfeer kunnen proeven..
Site is vanochtend in de lucht gegaan. Ik heb al een aantal van de door mezelf gemaakte foto’s online gezet, maar er zijn vast nog genoeg andere geluksvogels die in Aulnay zijn geweest (en betere foto’s kunnen maken dan mij ops: ) en nog een stuk of wat foto’s hebben ‘liggen’. Schroom niet en deel ze via conservatoire.nl !
O ja, op- en aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Leuk initiatief!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Top man! Ik zal eens even in mijn foto-verzameling duiken!
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Ik had laatst in Hilversum ook hele oude Peugeot’s gezien bij een handelaar volgens mij…. Ik weet niet welke meer maar zeker interessant om daar te kijken
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Pimperklaas schreef:Ik had laatst in Hilversum ook hele oude Peugeot’s gezien bij een handelaar volgens mij…. Ik weet niet welke meer maar zeker interessant om daar te kijken
Zo’n handelaar hebben we in Vlaardingen ook, http://www.delest.nl
Alleen gaat dit forum over Citroëns en niet over Peugeots
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Re: conservatoire.nl
Elmo87 schreef:... maar er zijn vast nog genoeg andere geluksvogels die in Aulnay zijn geweest (en betere foto’s kunnen maken dan mij ops: ) en nog een stuk of wat foto’s hebben ‘liggen’. Schroom niet en deel ze via conservatoire.nl ! ...
Ik heb een heel stel liggen, maar niet zo veel zin om ze uit te zoeken, te resizen en één voor één aan te klikken om te uploaden. Kan ik ze naar je mailen/FTPen? Dan kan je zelf kiezen wat je op je site zet…
Ik heb trouwens ook nog foto’s uit de C42…
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ree schreef:Ik heb een heel stel liggen, maar niet zo veel zin om ze uit te zoeken, te resizen en één voor één aan te klikken om te uploaden. Kan ik ze naar je mailen/FTPen? Dan kan je zelf kiezen wat je op je site zet…
Ik heb trouwens ook nog foto’s uit de C42…
Ree
Je kan ze wel mailen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Alvast bedankt!!
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
En dat terwijl er in het consevatoire bij wijze van gedoogbeleid alleen foto’s voor eigen gebruik gemaakt mogen worden. Tssk tssk.
Nee hoor, harstikke leuk. Ik heb geweldig genoten toen ik er in 2006 was met het CiFo.
Test
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Elmo87 schreef:Je kan ze wel mailen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Zal ik morgen doen. Heb je een max mailbox grootte?
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Ree schreef:
Zal ik morgen doen. Heb je een max mailbox grootte?
Ree
Volgens mij 1 GB
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
@ Ree..
Ik heb je zipjes ontvangen en ben ook al begonnen met uploaden..
Bedankt nog!!
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl