Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Enige probleem met de radio afstandsbediening is dat iemand die je sleutel te pakken heeft gewoon het parkeerterrein op loopt gewoon kan kijken welke auto reageert… en als je een beetje leert mikken met die IR afstandsbediening doet ie het ook prima hoor .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
M&M schreef:Wie wil er nu een Citroen stelen
Ik!
Zoek een v6! welk nummer woonde je ook alweer
Nee ik ga lekker verhuizen…....
laaaaalaaaalaaaaalaaaalaaa
Kan dat IR-bolletje vervangen worden door een RF-AB? Ik heb namelijk geen IR-AB gekregen bij de auto, wel staat in het (franse) instructie boekje codes voor de IR-AB, kan ik hier wat mee?
Bij de BX is het een kwestie van het vervangen van het controllerkastje in de middenconsole door een RF kastje + ab’s. Dat zal bij de Xantia niet veel anders zijn lijkt me.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
M&M schreef:T(h)ijs schreef:Bij de BX is het een kwestie van het vervangen van het controllerkastje in de middenconsole door een RF kastje + ab’s. Dat zal bij de Xantia niet veel anders zijn lijkt me.
Klopt werkt precies hetzelfde , heb ik bij m’n BX en T I Xantia ook gedaan ... zo’n rf apparaatje was toen zo’n kleine 100 gulden ( bij de dealer , 5 minuten werk oude kastje eraf , nieuwe erop klaar )...
En dat bolletje kan je gewoon laten zitten?
Die 100 gulden, was die incl. een AB?
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Je kan bij de halfords ook gewoon een aftermarket rf halen, die hang je gewoon aan de CV actuator. Kan ook simpel. Overigens kan je geloof ik een oude IR ook omosolderen naar de goeie frekwentie zonder teveel moeite.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 12-03-2004
- DS 3 1.2 E-VTI
- C3 1.2 PureTech 82pk S&S Origins
- C5 C5 Break 2.0 16v
Nieuwe ir-ab (origineel dus) kost minimaal 200euro, heb ik ook naa rgevraagd bij dealers, ik heb uiteindelijk op de sloop een compleet setje gevonden (sleutel baardje overgezet) en dat werkt perfect!
Citroen C5 Break 2007 2.0 16v
Citroen Xantia 3.0 V6 Berline (handbak)
Citroen C3 Origins edition 2020 (Alleen zakelijk)
Auto historie:
Citroen Visa 1.1 RE Leader 1986
Grand C4 Picasso 1.6VTI
Citroen C5 Break Caractere 2006, 2.0 16v LPG-G3, Lederen interieur, Xenon H7R
Peugeot 307 Break Navteq 2005, 1.6 16v LPG-G3
Citroen Xsara Break 2000, 1.4 LPG-G3
Citroen Xantia Berline Tentation 1995, 1.6 8v
Rover 620Si e2 1994, 2.0 16v
Seat Ibiza CLX 1994 1.9D
jjbstolk schreef:Nieuwe ir-ab (origineel dus) kost minimaal 200euro, heb ik ook naa rgevraagd bij dealers, ik heb uiteindelijk op de sloop een compleet setje gevonden (sleutel baardje overgezet) en dat werkt perfect!
Zou Bart-Ebben die dingen ook verkopen?
Ik heb helemaal geen AB, dus ook geen sleutel baardje, alleen een normale sleutel, kun je daar ook zo een sleutelbaardje van laten maken?
Totaal aantal Berichten: 177
Geregistreerd: 12-03-2004
- DS 3 1.2 E-VTI
- C3 1.2 PureTech 82pk S&S Origins
- C5 C5 Break 2.0 16v
BE heeft zowiezo een vervangend setje niet origneel maar wel makkelijk in te bouwen van dacht ik rond de 80 euro.
Citroen C5 Break 2007 2.0 16v
Citroen Xantia 3.0 V6 Berline (handbak)
Citroen C3 Origins edition 2020 (Alleen zakelijk)
Auto historie:
Citroen Visa 1.1 RE Leader 1986
Grand C4 Picasso 1.6VTI
Citroen C5 Break Caractere 2006, 2.0 16v LPG-G3, Lederen interieur, Xenon H7R
Peugeot 307 Break Navteq 2005, 1.6 16v LPG-G3
Citroen Xsara Break 2000, 1.4 LPG-G3
Citroen Xantia Berline Tentation 1995, 1.6 8v
Rover 620Si e2 1994, 2.0 16v
Seat Ibiza CLX 1994 1.9D