Ik zou de ruitenwisserarm ietsjes verder naar beneden afstellen, beetje apart gezicht zo
Haha ja dat valt inderdaad wel heel erg op heh op deze foto. Heb hem eigenlijk al heel lang zo staan, maar op deze manier wist hij aan mijn kant wel meer
Ooit zal het wel weer eens worden aangepast
* Edit: Moet vandeweek meteen maar even, kannie ook even worden gespoten.
ZX 16v 1992 groen—> stalling
BX 16v 1988 rood—> stalling
Xantia tct activa—> Te Koop
Ja de gril lag bij de spuiter om de kleur er goed bij te zoeken. Inmiddels heb ik alles hier weer compleet te liggen, ziet er zeer mooi uit. Morgen de auto maar weer compleet maken. Dan maak ik ook wel even weer foto’s e.d.
Bumper, wielkasverbreder en stripje over het dak zijn gespoten.
En om het even compleet te maken:
Je had die box ook groen moeten laten spuiten.
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
ja, was wel het mooiste geweest ja, maar die box heb ik pas vandaag gekocht
Ziet er weer gelikt en netjes uit.
CITROEN is a way of lifestyle
Auto’s in bezit: Citroen zx 16v
Peugeot 106 xsi RIP
Fiat seicento sporting staat alweer een tijdje op de stoep
Wil eigenlijk de voorkant nog iets naar beneden hebben, ben er achter gekomen dat de zx nu voor is verlaagd met weitec veren voor een 1400 peugeot 306.
Moet dus even goeie veren gaan zoeken….
Ik heb de auto inmiddels aan de voorzeide nog iets laten zakken, momenteel kan ik de hand niet recht in de wielkas steken omdat de wielkas rand het bovenste laagje band de band een stukje overlapt.
Ben nu bezig met het blinderen van de achterste zeiruitjes, dan hebben we straks op de achterbank een beetje privecy als we willen slapen. De zx gaat namenlijk naar spanje. Woensdag 6 augustus gaan we op vakantie met de 16v met 4 personen. Eerste bestemming is Blanes, mocht ons dit niet bevallen of willen we verder reizen, dan komen we misschien ook nog in italië. Wordt een pittig reizje dacht ik zo, 4 personen met bagage en kampeeruitrusting, vandaar dus ook de dakkoffer. Ik ga het verbruik eens even bijhouden deze vakantie, ben wel benieuwd wattie gaat doen met volle belading en dakkoffer. Ik heb er zin an!
Mochten jullie nog tips o.i.d. hebben, laat het weten!
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Heb laatst een tankje snelweg gedaan, en kom op 1:12 uit… Denk dat jij met die kist erop niet boven de 1:11 uitkomt… Miss nog wel minder…
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002
35 kg maximale daklast he!
enneuh, slapen op de achterbank ? tis toch geen zx met cx break aspiraties?
Ik denk dat jij overigens op weg naar spanje een zeker klepje regelmatig gaat openen…
have fun
en idd,
wielen spuiten, schoonmoederskist spuiten en dakdragers spuiten
75kg mag er op geloof ik. Ennuh slapen zal in zithouding moeten helaas. Voor het verbruik denk ik de 1op10 niet eens te kunnen halen, maar we zullen het zien ik heb er erg veel zin in. De achterraampjes zijn mooi geblindeerd met zonfolie en vanbinnen is hij helemaal schoon en fris gemaakt.
Douwe schreef:75kg mag er op geloof ik. Ennuh slapen zal in zithouding moeten helaas. Voor het verbruik denk ik de 1op10 niet eens te kunnen halen, maar we zullen het zien ik heb er erg veel zin in. De achterraampjes zijn mooi geblindeerd met zonfolie en vanbinnen is hij helemaal schoon en fris gemaakt.
uhm… die 75 kg is voor de trekhaak… max 75 kg verticale last daarop…
het dak is 35… Dat lijkt niet veel maar enig idee hoeveel druk er tijden het rijden op die koffer komt ?
check your manual
ik heb het boekje er even bij gepakt, dakbelasting is 75kg.
De auto is inmiddels gepakt en staat klaar voor vertrek. We vertrekken vanavond om ongeveer 11 uur. Ik heb even een foto gemaakt van het totaal plaatje, de bepakking en 4 personen in de auto. Lekker verlaagd al zeg ik het zelf (staat altijd wel laag hoor)
Ik heb die witte flappen nog wat bijgeknipt hoor
Totaal aantal Berichten: 767
- ZX 1.8i Aura
- ZX 2.0i 16v
Douwe schreef:ik heb het boekje er even bij gepakt, dakbelasting is 75kg.
De auto is inmiddels gepakt en staat klaar voor vertrek. We vertrekken vanavond om ongeveer 11 uur. Ik heb even een foto gemaakt van het totaal plaatje, de bepakking en 4 personen in de auto. Lekker verlaagd al zeg ik het zelf (staat altijd wel laag hoor)
Ik heb die witte flappen nog wat bijgeknipt hoor
Zo, lage boel
Ach, niets mis met laag zijn toch
Fijne vakantie!
ZX 2.0i 16v 1994 rip
ZX 1.8i Aura 1994 rip
Peugeot 206 GTI 2002