Illegale blauwe platen mogen er niet op zitten bij de APK. Ik heb ook een setje gele GAIK platen achterin liggen, die gaan er bij de APK met tie rapjes overheen.
Oldtimer kenteken is legaal en mag er bij de APK gewoon op zitten.
ik zou me er niet dik over maken, Politie is niet zo streng op dames en ander oud spul. Brommers. . .ja dat is een ander verhaal.
en als je de gele in de koffebrak hebt voor de keuring Tight-wrap je ze er zo overheen, mocht de keurmeester dat liever hebben.
no worries.
T is een soort panter, mooi,
Niet vergeten veel te rijden.
.komma
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Zoveel moeite is dat aanvragen van dat oldtimerkenteken toch niet, dat er allerlei uitvluchten voor gevonden moeten worden?
Snoekje schreef:Altijd leuk mooie fotos
Bij het bestellen van de platen even op het volgende letten:
- de kleur: niet van dat lichte blauw, maar gewoon donker blauw
Groet, Joost
Waarom geen lichtblauwe? Ik had altijd lichtblauwe en na de restauratie heb ik nieuwe besteld en kreeg ik de donkerblauwe. Ik vond de lichte achteraf eigenlijk mooier, of misschien wel gewoon ouderwetser. Denk jij daar anders over of is er nog een andere reden om donkerblauwe platen te willen?
Donkerblauw is mooier en staat authentieker.
Lichtblauw kwam inderdaad pas in de latere jaren, net voor het geel uitkwam.
Ligt er natuurlijk ook erg aan wat voor kleur auto je hebt.
Nu ik een zwarte DS heb zal ik er denk ik donkere op doen
Ze is trouwens al voor trouwauto gevraagd
Dat word opschieten met lassen
Proud owner of a 71’ Citroen DS