Totaal aantal Berichten: 15707
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Het gaat er om dat je meer vermogen probeert te genereren en juist daar zullen ze nogal spastisch over doen. Een extra spoilertje of een paar pluchen dobbelstenen aan je spiegel niet hoor
Ja naja zou kunnen he. Ik ga daar niet mee ophouden. Is veel te leuk maar ik denk niet dat ze daar over zullen vallen. En ik ben trouwens benieuwd of ze er achter zullen komen als er wat is gebeurt. Kijk een andere motor zien ze meteen maar de rest betwijfel ik
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
graddus schreef:of een paar pluchen dobbelstenen aan je spiegel niet hoor
dat zou voor mij toch wel een argument zijn hoor als ik verzekeringsmeneer was… al is het alleen maar omdat die foute dingen in je blikveld zitten…
maar remmen en dempers enzo aanpassen mag gewoon in NL. Het blok echter en zo is gelinkt aan het kenteken bewijs en dat moet matchen..
maar goed, goed keus, beginnen met een 16v…
zoals Mario jarten geleden al vertelde…. IT is die bodem….
jaimieberkhout schreef:Nou je kan het vragen natuurlijk. Alleen ik heb dat plan al uit me hoofd gezet. Ik ga een 16v kopen. Want het risico dat je een ongeluk krijgt is natuurlijk altijd aanwezig. En als een verzekeringsbedrijf onder een uitkering uit kan komen dan zullen ze dat zeker doen lijkt mij. Daarbij komt dat het denk ik goedkoper is om een 16v te kopen. Dan alles verbouwen. Want je komt met een koppeling versnelinsbak aandrijfassen. Me stuurbekrachtiging kan het nu al bijna niet meer trekken dus dat moet dan ook aangepast worden. En de remmen. En dan nog dat die motor over gezet moet worden. Dus dan ben je er volgens mij niet met een paar 1000 euro
Verstandige keuze Jaimie.
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).
Ja Haha ik leer het nog wel
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Die 16v die 167 pk is toch de snelste zx of zijn er nog snellere buiten mijn weten om.
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Deze is nog ietjes sneller.
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Haha ja. Nog wel Haha. Daar zit zeker iets van een v8 in ofzo
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
LotuzZX16v schreef:Deze is nog ietjes sneller.
En ziet er ook zeer fraai uit
Ja ik vind m niet mooi. Ik vind een gewone 16v mooier
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Smaken verschillen gelukkig
Maar de 167 pk versie is idd de snelste productie-ZX.
106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)
Interessant topic was dit. Begon met iemand die z’n zx zonder toepasselijke kennis van zaken technisch wilde pimpen en eindigt in diezelfde iemand die na 7 pagina’s dan maar besluit een 16v te kopen.
Geloof echter dat de ZX 16v een flinke kennis van zaken verdient van zijn eigenaar…? Motortechnisch dan…?
En dan te bedenken dat ik liever eerder stil sta vanaf 100 dan ik op 100 zit zo rijdend in Nederland… Vandaar mijn dubbele geventileerde schijven met Volcane klauwen op de Diesel…
Enfin, ieder zo zijn hobby.
@ ‘jaimieberkhout’
Weet waar je aan begint, bezint eer ge begint…
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
Ik kom nog best een eind met motorkenis ben zelfs een jaar machinist geweest. Alleen een automotor is toch iets aparts met allerlei sensors en alles. En deze keuze is toch gekomen door goed te bedenken wat het goedkoopste en makelijkste is. En waar je natuurlijk het meest mee kan. En dat is dus een 16v kopen
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF