Nee hoor, Alex, je moet de url in een ander venster plakken, dan gaat het prima En voor het gemak kun je best elke keer het cijfertje achteraan vervangen, anders moet je elke link kopiëren en plakken.
Groets Sam
SAMBXSPORT schreef:http://www.angelfire.com/sports/erikhannewijk/Bx/15.JPG
:peace
wat een ONGELOOFLIJK prachtige type1 zeg.. maagdelijk mooi
deur63 schreef:wat een ONGELOOFLIJK prachtige type1 zeg.. maagdelijk mooi
Je weet wat je moet doen he, BX verkopen en koop een type 1. Je gaat me toch niet vertellen dat je gehecht bent aan een Chic?
SAMBXSPORT schreef:deur63 schreef:wat een ONGELOOFLIJK prachtige type1 zeg.. maagdelijk mooi
Je weet wat je moet doen he, BX verkopen en koop een type 1. Je gaat me toch niet vertellen dat je gehecht bent aan een Chic?
zodra ik op mezelf woon koop ik een type1.. liefst een redelijk gare zodat ik wat te hobbien heb
GoofBlikscha schreef:Het was idd een erg leuke meeting, erg geslaagd.
Jammer dat ik zelf nog niet in een BX mag rijden
Ik heb ook even wat fotootjes online gezet, maar met de websitemaker gaat dat niet helemaal lekker.. nouja
wat ziet mijn oog nou..
DP-JP-63.. ‘t broertje van die van mij (DP-JP-60)
Dat was echt een heeeele mooie chic….. Superstrak.
* zucht * nu wil ik dus ook al een chic hebben
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Dat was echt een heeeele mooie chic….. Superstrak.
* zucht * nu wil ik dus ook al een chic hebben
wat wil je nogmeer hebben dan? ook zo’n mooie originele BX 14RE (type1 uiteraard) ofzo
deur63 schreef:zodra ik op mezelf woon koop ik een type1.. liefst een redelijk gare zodat ik wat te hobbien heb
Echt een droom Marc, je wil niks anders meer
Natuurlijk!!!! Eigelijk wil ik heel veel hebben… maar het probleem is dat we er al te veel hebben, en ik mijn rijbewijs nog niet heb…..
Maar ik heb vandaag genoeg inspiratie opgedaan, nu maar eens een mooi model uitzoeken
(Ik heb al een BX 14TE, maar dat is niet echt mijn smaak)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
SAMBXSPORT schreef:deur63 schreef:zodra ik op mezelf woon koop ik een type1.. liefst een redelijk gare zodat ik wat te hobbien heb
Echt een droom Marc, je wil niks anders meer
ik ben de Mark met een K ops: .. Ik heb op de technische meeting in dirksland een tijdje Wouters Digit bewonderd, en dan vooral het interieur.. prachtig gewoon, dat dash, magnifiek… op ‘n terrein ernaast stonden ook nog een aantal type 1’s, waaronder een mooie witte met prachtig beige interieur. dat gaf eigenlijk wel al de doorslag. zo’n type 1 is natuurlijk hèt begin van de BX, en het ziet er zo magnifiek uit. een bx die van buiten èn van binnen hardstikke recht is. een type 2/3 is behoorlijk rond van binnen.
GoofBlikscha schreef:Natuurlijk!!!! Eigelijk wil ik heel veel hebben… maar het probleem is dat we er al te veel hebben, en ik mijn rijbewijs nog niet heb…..
Maar ik heb vandaag genoeg inspiratie opgedaan, nu maar eens een mooi model uitzoeken
(Ik heb al een BX 14TE, maar dat is niet echt mijn smaak)
Ik heb zelf ook een Chic.. in m’n signature staat een link naar een site met wat foto’s ervan. ik neem aan dat je die andere Chic al behoorlijk goed hebt bekeken vanmiddag.
ja ik ben om hoor
Echt een hele mooie wagen….
Tegenover de Heksenketel (café waar de meeting begon en eindigde) stond ook een mooie chic te koop… koste 500 euro. Daar heb ik jammergenoeg niet naar gekeken, maar gelukkig woon ik dichtbij
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:ja ik ben om hoor
Echt een hele mooie wagen….
Tegenover de Heksenketel (café waar de meeting begon en eindigde) stond ook een mooie chic te koop… koste 500 euro. Daar heb ik jammergenoeg niet naar gekeken, maar gelukkig woon ik dichtbij
concentreer je eerst maar eens op je rijbewijs.. dat was leuk toen ik aan het lessen was, een half jaar geleden. elke keer in die auto dacht ik van: goed m’n best doen, des te eerder rijd ik in ‘n BX..
500 euro is eigenlijk geen geld..
ja, idd eerst maar een rijbewijs…. maar dat duurt nog 10 maand voordat ik er ook maar aan beginnen mag….
maar er over nadenken kan ook geen kwaad
Ik heb vandaag de hele dag bij die blauwe 14 RE type 1 ingezeten… dat is ook wel heeel erg mooi hoor… en die 16RS…..
Het dashboard maakt inderdaad veel verschil. Ik heb het idee dat als ik in een type 1 zit, dat ik dan in een compleet andere auto zit, in vergelijking met een type 3. Hoezo startrek (en die 16RS had een led toerenteller. dat is helemaal mooi)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993