12 van de 34
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
   
Mijn 1.9 Volcane Overleden.
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 09 juli 2008 01:02 AM
  [ # 166 ]

zonet nadat ik injector pakkingen nog ff heb vervangen kreeg ik deze fouten:

33 Inlaatspruitstuk luchtdruksensor
52 Mengselregeling
31 Automatische aanpassing mengselverhoding
51 Lambda sonde

t worden ook steeds meer Confused

iemand een zx kopen Rolling Eyes

Profiel  
 
_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577
Geregistreerd: 30-03-2005

Gepost: 09 juli 2008 01:07 AM
  [ # 167 ]

33 = mapsensor en al die andere kunnen komen door de mapsensor.
Ding kan je testen met een vacuumtester en een multimeter.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 09 juli 2008 01:10 AM
  [ # 168 ]

waar zit dat kreng?

da niet stationair lopen kwam trouwens door een losse stekker op dat ding bij de gasklep.

Profiel  
 
_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577
Geregistreerd: 30-03-2005

Gepost: 09 juli 2008 01:21 AM
  [ # 169 ]

Er loopt van je inlaatspruitstuk een vacuumslang naar een zwart rechthoekig kastje. Ik ken de 1.9i verder niet, maar vermoed dat je zo’n kastje maar 1x kan tegenkomen.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 09 juli 2008 01:29 AM
  [ # 170 ]

deze slang? die stopt ergens op de rembekrachtiger geval..

Profiel  
 
_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577
Geregistreerd: 30-03-2005

Gepost: 09 juli 2008 02:08 AM
  [ # 171 ]

Ik denk dat ik je op het verkeerde been hebt gezet. Jij hebt geen MAP sensor(ging er blind vanuit). Zal morgens eens wat meer info over je blok zoeken.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 09 juli 2008 02:10 AM
  [ # 172 ]

hm oke is goed.. begin me wat te ergeren.. je maakt het ene en je krijgt daarna meer fouten dan je had.

tis niet echt lekker om nu met raam open te rijden door de stank en de rook Sad

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 10 juli 2008 02:54 AM
  [ # 173 ]

het hok leeft weer Wink

slang naar mapsensor zat op verkeerde nippel aan het gasklephuis.
tijdens het schoonmaken heb ik de slang verwisseld met een nippel die normaal afgedopt is.

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 10 juli 2008 11:18 AM
  [ # 174 ]

Is hij nou weer helemaal goed???

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 10 juli 2008 09:32 PM
  [ # 175 ]

jah hij is dus `1 dag goed geweest.

toen begon lampje zo nu en dan te branden.
dus ik slangen weer omdraaien en deed die het weer goed.
later weer niet dus weer slangen om gedraait. toen deed die het weer even. stationair geen lampje en niet stationair knippert die soms.

foutcodes gelijk.

Profiel  
 
_Razkin_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 577
Geregistreerd: 30-03-2005

Gepost: 10 juli 2008 10:00 PM
  [ # 176 ]

Ik ga ervan uit dat je een DKZ blok hebt? Deze heeft geen map sensor, zoals ik eerder foutief dacht. De ECU gebruikt een luchthoeveelheidsmeter.

weerstand van de luchttemperatuursensor: 2.000 - 3.000 ohm / 20 °C

Je zou deze waarde eens kunnen controleren, kan niet vinden op welke pinnen je moet meten. Die slang richting je rembekrachtiger heeft niets met je ontsteking te maken.

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 11 juli 2008 02:08 AM
  [ # 177 ]

kan nu eerst niet meer testen want heb 2 gare benzine slangen.

dat verklaar mischien ook het 1 ent ander… ik vond mijn tank al snel leeg gaan…

Profiel  
 
Vossie
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 196
Geregistreerd: 02-03-2008

- Xsara 1.6i 8v Coupe
Gepost: 11 juli 2008 05:09 AM
  [ # 178 ]
Status Quo schreef:

kan nu eerst niet meer testen want heb 2 gare benzine slangen.

dat verklaar mischien ook het 1 ent ander… ik vond mijn tank al snel leeg gaan…

Geheel offtopic: een vriend van me in een verlaagde golf vond ook dat ‘ie verdacht veel brandstof verbruikte. Van alles aan de auto laten doen, niets dat hielp. Bleek er zoveel van de onderkant van de tank af geschraapt te zijn dat deze lekte.

OT: Wat verbruikt ‘ie nu? En bij wat voor rijstijl?

Profiel  
 
Status Quo
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006

- AX GT injection ph1
Gepost: 11 juli 2008 11:19 PM
  [ # 179 ]

mijn auto is niet verlaagt Razz

uhm tankslang is lek nu. drom zuipt die zoveel..

laatste meting vorige week was ( zonder dat lampje aan. ) 1 op 12.5 en dan schakelen bij 3000. Door trappen is 1 op 10 Smile

met lampje aan is het zo een 1 op 8. mja dan loopt die ook beroerd.

Profiel  
 
Red
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 24-05-2008

- ZX avoriaz 1,6 i
Gepost: 11 juli 2008 11:58 PM
  [ # 180 ]

Dat is wellicht gelijk een van de redenen waarom hij zo k*t loopt dan

Profiel  
 
 
12 van de 34
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook