Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
zonet nadat ik injector pakkingen nog ff heb vervangen kreeg ik deze fouten:
33 Inlaatspruitstuk luchtdruksensor
52 Mengselregeling
31 Automatische aanpassing mengselverhoding
51 Lambda sonde
t worden ook steeds meer
iemand een zx kopen
33 = mapsensor en al die andere kunnen komen door de mapsensor.
Ding kan je testen met een vacuumtester en een multimeter.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
waar zit dat kreng?
da niet stationair lopen kwam trouwens door een losse stekker op dat ding bij de gasklep.
Er loopt van je inlaatspruitstuk een vacuumslang naar een zwart rechthoekig kastje. Ik ken de 1.9i verder niet, maar vermoed dat je zo’n kastje maar 1x kan tegenkomen.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
deze slang? die stopt ergens op de rembekrachtiger geval..
Ik denk dat ik je op het verkeerde been hebt gezet. Jij hebt geen MAP sensor(ging er blind vanuit). Zal morgens eens wat meer info over je blok zoeken.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
hm oke is goed.. begin me wat te ergeren.. je maakt het ene en je krijgt daarna meer fouten dan je had.
tis niet echt lekker om nu met raam open te rijden door de stank en de rook
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
het hok leeft weer
slang naar mapsensor zat op verkeerde nippel aan het gasklephuis.
tijdens het schoonmaken heb ik de slang verwisseld met een nippel die normaal afgedopt is.
Is hij nou weer helemaal goed???
Zx forum: http://www.zx16v.net/forum/index.php
Zx project: http://www.mijnalbum.nl/Album=UREFJSYF
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
jah hij is dus `1 dag goed geweest.
toen begon lampje zo nu en dan te branden.
dus ik slangen weer omdraaien en deed die het weer goed.
later weer niet dus weer slangen om gedraait. toen deed die het weer even. stationair geen lampje en niet stationair knippert die soms.
foutcodes gelijk.
Ik ga ervan uit dat je een DKZ blok hebt? Deze heeft geen map sensor, zoals ik eerder foutief dacht. De ECU gebruikt een luchthoeveelheidsmeter.
weerstand van de luchttemperatuursensor: 2.000 - 3.000 ohm / 20 °C
Je zou deze waarde eens kunnen controleren, kan niet vinden op welke pinnen je moet meten. Die slang richting je rembekrachtiger heeft niets met je ontsteking te maken.
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
kan nu eerst niet meer testen want heb 2 gare benzine slangen.
dat verklaar mischien ook het 1 ent ander… ik vond mijn tank al snel leeg gaan…
Status Quo schreef:kan nu eerst niet meer testen want heb 2 gare benzine slangen.
dat verklaar mischien ook het 1 ent ander… ik vond mijn tank al snel leeg gaan…
Geheel offtopic: een vriend van me in een verlaagde golf vond ook dat ‘ie verdacht veel brandstof verbruikte. Van alles aan de auto laten doen, niets dat hielp. Bleek er zoveel van de onderkant van de tank af geschraapt te zijn dat deze lekte.
OT: Wat verbruikt ‘ie nu? En bij wat voor rijstijl?
Totaal aantal Berichten: 1542
Geregistreerd: 28-07-2006
- AX GT injection ph1
mijn auto is niet verlaagt
uhm tankslang is lek nu. drom zuipt die zoveel..
laatste meting vorige week was ( zonder dat lampje aan. ) 1 op 12.5 en dan schakelen bij 3000. Door trappen is 1 op 10
met lampje aan is het zo een 1 op 8. mja dan loopt die ook beroerd.
Dat is wellicht gelijk een van de redenen waarom hij zo k*t loopt dan