Als iemand nog een XM Break dakspoiler wil hebben, ik weet een sloper die er nog een heeft.
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
@matthijs
Die spoiler kan me misschien wel krijgen! Heb je nog wat info?
kleur, staat, derde stoplicht in,... en euh.. waar? Want ik typ dit in België eh…
grjes
Frederik
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
citroenzot schreef:@matthijs
Die spoiler kan me misschien wel krijgen! Heb je nog wat info?
kleur, staat, derde stoplicht in,... en euh.. waar? Want ik typ dit in België eh…
grjes
Frederik
Je hebt PB.
- Xsara Scootertje.
Ja heren en nu idd verder via PB, niet dit topje verder vervuilen met aanbiedingen, ook al is het voor een break, daar hebben we toch….......
- Xsara Scootertje.
Ik heb weer eens wat!!!!
M’n verlichting achter is uit gevallen, het zijn er nu nog maar 3 van de 4, normaliter branden er 4 lampjes bij mij brand er nu nog maar één de meest rechtse en tot over maat van ramp zijn de achtuitrij lampen er nu ook mee op gehouden. Ik heb al het een en ander na gekeken en geprobeerd te fixen maar helaas, wie heeft de op lossing?
PS, De richtingaanwijzers, remlichten, mistlampen, kentekenverlichting links en rechts doen het gewoon wel!?
Kijk eerst je zekeringen eens na, als ik me niet vergis heeft elk achterlicht een zekering. Daarna alle lampen controleren ( zou goed kunnen dat ze allemaal doorgebrand zijn) daarna kijken naar rechter koplamp of de massa nog goed is.
Het is aannemelijk dat het probleem zich achter de rechter achterlicht bevind, die geeft het signaal namelijk door aan het linker achterlicht.
Mooie foto Wes….
Ik ken dat, die plek…Oja, in Nijmegen, bij mijn garage…
- Xsara Scootertje.
Ijs schreef:Kijk eerst je zekeringen eens na, als ik me niet vergis heeft elk achterlicht een zekering. Daarna alle lampen controleren ( zou goed kunnen dat ze allemaal doorgebrand zijn) daarna kijken naar rechter koplamp of de massa nog goed is.
Het is aannemelijk dat het probleem zich achter de rechter achterlicht bevind, die geeft het signaal namelijk door aan het linker achterlicht.
Lampjes zijn allemaal oké, die heb ik uitvoorzorg vervangen, de zekering kan ik idd even bekijken maar als het goed is heeft die zekering voor de achtervelichting meer funkties toch en die doen het allemaal!?
Waar achter de rechterkoplamp moet ik kijken? Is dat het zelfde bij een type 1 als bij een type 2 ??
- Xsara Scootertje.
Mooie foto Wes….
Ik ken dat, die plek…Oja, in Nijmegen, bij mijn garage…
Yep, kon ff geen andere vinden.
- Xsara Scootertje.
Heb ondertusse het linker achterlicht weer werkend gekregen, was een zekering.
Nu de rest nog, weet iemand waar de schakelaar zit op de versnellingsbak of bij de pook om de achteruitrij lichten te laten werken?
Ik denk dat je die op de bak moet zoeken.
Alweer een tijd geleden dat ik XM reed, dus weet ‘t niet zeker, maar bij de BX en CX zit die op de bak. Zelfs bij de automaten.
Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.
Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).
- Xsara Scootertje.
Ik heb wel iets wat op een sensor/stekker Lijkt gevonden op de bak, maar denk toch dat dat um niet is. Weet iemand waar ie op de bak zit??
- Xsara Scootertje.
Heeft iemand meer info over waar de achtuitrijlichtschakelaar op de versnellingsbak zich bevindt. (Liefst met een plaatje/fototje)
Breaky geeft me de laaste tijd nog al wat kop zorgen.
- Xsara Scootertje.
Schakelaartje inmiddels gevonden en getest dit is het dus niet, dan zit het waarschijnlijk in de bedrading, lachen NOT.