GoofBlikscha schreef:Het dashboard maakt inderdaad veel verschil. Ik heb het idee dat als ik in een type 1 zit, dat ik dan in een compleet andere auto zit, in vergelijking met een type 3. Hoezo startrek (en die 16RS had een led toerenteller. dat is helemaal mooi)
Ik heb ook zo’n mooi dash in m’n 16rs, hehehe
Groets Sam
* kwijl * wil ik ook!!!
Heb jij trouwens geen econometer?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:* kwijl * wil ik ook!!!
Heb jij trouwens geen econometer?
Econometer, bij mijn weten niet nee
Ik heb echt ontzettend genoten. Vooral het stukje (stapvoets) door Boertange was leuk. Dit omdat men normaal alleen als bestemmingsverkeer daar naar binnen mag. We hadden ontheffing. De foto’s die op de site van de bxclub zijn geplaatst tonen de Routiere FD-JB-96, dat is dus mijn tototje.
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Leuk dat je helemaal uit Schiedam kwam! Erg leuk dat er zoveel mensen van verweg kwamen.
Maar ze hebben er een goede comfortabele auto voor
Wel vreemd dat er zo weinig uit Groningen en omgeving kwamen…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Ja, en ik heb ook de foto’s online van de voorjaarsrit. Na een rit van 400 km was ik eindelijk in Groningen. ‘s Avonds alweer 400 km terug en dus nu de foto’s
Te zien op http://www.citroworld.tk , kijken bij evenementen.
Ik vond het ook erg gezellig Het was de rit uit Zierikzee echt wel waard!! Ook heel leuk dat er zelfs mensen uit Terneuzen waren (in een Renault 5 ) De rit in de Disaster Break was ook erg gezellig!!! (heb zelf niet gereden). Ook wel leuk dat ‘k nu een paar mensen hier van ‘t forum ook eens in ‘t echt heb gezien!!
Serge.
ik ben er ook geweest. Het was inderdaad heel gezellig en leuk . Ik heb heb ook een paar foto’s gemaakt en die staan hier:
Groeten,
Jan-Gerrit
Ik ben nogal een grote auto freak. Zo ben ik ook aangemeld op het autoweek forum. Mijn voorkeur gaat uit naar een BX. Wij rijden momenteel een Xsara Picasso.