Mijn "nieuwe" C5
Hertogjan
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 163

Gepost: 12 juli 2008 03:29 AM

Ooit nam ik afscheid van het C5 forum met de woorden “en wie weet, a bientot!”
Welnu, dat blijken achteraf profetische woorden, want ik krijg over een week of twee een prachtige en smetteloze C5 2.0 Difference benzine afgeleverd, dit nadat mijn voorgaande wagen plat is gereden waar ik gelukkig goed vanaf ben gekomen.
De kleur is Mauritius Blue (als ik dit goed spel) en is van april 2003. km stand is 66.000 en is van 1e eigenaar, particulier. Ik krijg 1 vol jaar garantie, 2 nieuwe Michelins voor en er wordt een grote beurt uitgevoerd met nieuwe APK. De prijs is dan 10.950 waar ik 600 korting vanaf kan halen wegens niet-inruil.
De wagen, waarin ik een uitgebreide proefrit heb kunnen maken, rijdt goddelijk. Geen dreunende achteras, geen trillen, geen lawaaierige ruitenwisser or whatsoever. Ik kon er niets aan ontdekken wat twijfel opwekte. Ik heb namelijk eerder een C5 HDI gehad en ken het klappen van deC5 zweep wel een beetje. En toch heb ik ‘m vreselijk gemist.

En zo kwam alles weer goed, voelt een beetje als weer thuis komen…...Ik zal t.z.t. foto’s maken en proberen te plaatsen maar echt handig ben ik daar niet in.

Profiel  

ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660

Gepost: 12 juli 2008 02:20 PM
  [ # 1 ]

Re: Mijn "nieuwe" C5

het bloed kruipt…... Laughing

welkom terug in de C5 familie Wink

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook