Wie weet hoe die grappige plastic stukjes tussen de achterdeuren en de achterste wielkasten eraf kunnen? Zitten die gewoon vastgeplakt, of geschroefd?
In mijn carrosserie reparatie boek is het achterspatbord één geheel, en hebben ze het over Co2 puntlassen e.d.
Je kan eventueel ook slechts een gedeelte lossnijden “voor het gemak”
Dit boek gaat tot ‘89, dus is nog voornamelijk gericht op de serie één BX.
BX16TGI schreef:In mijn carrosserie reparatie boek is het achterspatbord één geheel, en hebben ze het over Co2 puntlassen e.d.
Je kan eventueel ook slechts een gedeelte lossnijden “voor het gemak”
Dit boek gaat tot ‘89, dus is nog voornamelijk gericht op de serie één BX.
Hij bedoel de kunstof kapjes voor bescherming tegen steenslag achte het achterwiel , toch?
Groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Volgens mij zitten die vastgeplakt. Eigelijk moet je dat eens op een sloop bx proberen…
De type 1 bx-en hadden alleen een stickertje op die plek zitten.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Hij bedoel de kunstof kapjes voor bescherming tegen steenslag achte het achterwiel , toch?
Juist, die bedoel ik! de verf dondert er nogal van af, dus het zou leuk zijn om dat een beetje netjes te maken
De koplampen zitten trouwens al mooi in de lak, volgende week nog een extra laagje en dan maar monteren!
Harm schreef:Hij bedoel de kunstof kapjes voor bescherming tegen steenslag achte het achterwiel , toch?
Juist, die bedoel ik! de verf dondert er nogal van af, dus het zou leuk zijn om dat een beetje netjes te maken
De koplampen zitten trouwens al mooi in de lak, volgende week nog een extra laagje en dan maar monteren!
ben benieuwd !
Groet Roy
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Ik ook, we hebben ‘t ontzettend hard zitten schuren. Maar het resultaat is dan ook geweldig, het wordt erg mooi glad en wit… er zitten nu al 3 lagen op, nog ff voorzichtig opschuren en dan de final touch
GoofBlikscha schreef:Volgens mij zitten die vastgeplakt. Eigelijk moet je dat eens op een sloop bx proberen…
De type 1 bx-en hadden alleen een stickertje op die plek zitten.
Zitten geplakt.
Ich bin ein Breaker