Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Hoi,
Zo’n zes jaar terug heb ik een knal oranje GS break uit uit 1975 uit Zuid Frankrijk gehaald. De auto was toen vrij van roest. Ik heb hem na 2 jaar verkocht, volgens mij is er later nog een -YA- kenteken op gehaald.
Toen ik de auto had was het kenteken volgens mij SP-HH- en nog wat.
Recent heeft de auto nog te koop gestaan.
Ik had de onderzijde (alles onder het dak) van de carrosserie oranje laten overspuiten en er bruine stoffen voorstoelen ingezet i.p.v. de zwart skai stoelen.
Wie weet wat ervan geworden is? Ik hoef er niks mee, ben gewoon benieuwd. Was wel een uniek ding, heel fijn in gereden tot ik op de CX overging.
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Is het niet de GS break van Revi elders opd it forum?
Ook een break , orange en oorspronkelijk ook uit frankrijk
Citroen rolls better then a Rolls!!
Totaal aantal Berichten: 423
Geregistreerd: 03-10-2004
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Bij het zien van de topictitel dacht ik direct aan een Franse oranje BX 4x4 break die ik ooit eens in Franeker zag rijden.. maar nee, GS break ken ik niet
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Nee nee,
Die van Revi is niet uit 75 en ziet er echt anders uit.
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Klopt, de mijne is uit ‘79 en in ‘03 geimporteerd ... de vorige eigenaar heb ik al eens gesproken
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
Hoi Maarten,
Volgens mij staat die GS Break (kenteken 10-YA-80 ??) op de site van de duitse GS GSA interessengemeinshaft (http://www.gs-gsa-ig.de) bij “gs galerie”. Kijk maar eens.