Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
BX4TC schreef:Allemaal bedankt voor de aardige reacties!
Ik zal er voor zorgen dat de auto in de toekomst “zichtbaar” wordt voor alle liefhebbers.
Op mijn Princess-site heb zojuist nog een aantal foto’s toegevoegd.
[list]http://newprincess.magix.net/[/list:u]
Ik heb die Princess-site eens bekeken en kan maar een ding zeggen: RESPECT! ongelovelijk, wat een prachtige auto is dat geworden!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
BX4TC schreef:- de auto is nummer 0022 en heeft een Belgisch kenteken
- km.stand 54.000
- voor de RDW keuring…...
54.000 km… Dat vind ik veel voor zo’n auto! Of niet?
Gr Martijn
Ik kan alleen maar zeggen wat een gruwelijk mooie wagen!!!! Echt een plaatje. Geniet ervan en zorg er goed voor.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Martijn de Ruijter schreef:BX4TC schreef:- de auto is nummer 0022 en heeft een Belgisch kenteken
- km.stand 54.000
- voor de RDW keuring…...54.000 km… Dat vind ik veel voor zo’n auto! Of niet?
Gr Martijn
De laatste Belgische eigenaar gebruikte de auto in de afgelopen 3 jaar gewoon als familie-auto en heeft er in die tijd 25.000 km mee gereden. Hij had er verder totaal geen verstand van, maar was voor al groep-B fan. Volgens hem had hij de auto altijd laten onderhouden door een Citroen-specialist, maar dat lijkt me sterk gezien het achterstallige onderhoud.
De portierruitomlijstingen en spiegels heeft hij wit laten spuiten om de auto meer op een EVO-uitvoering te laten lijken.
Al met al een leuk project voor de komende jaren, waarbij ik de auto tussendoor wel zoveel mogelijk als weekendauto met mooi weer wil gebruiken.
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
BX4TC schreef:
De laatste Belgische eigenaar gebruikte de auto in de afgelopen 3 jaar gewoon als familie-auto en heeft er in die tijd 25.000 km mee gereden.
Top! Je ziet ‘t al helemaal voor je…: Awel zulle, ‘t is uitèndelijk gewoon eenen nauto, niewaor?
Gr Martijn
choco schreef:We hebben het trouwens hier wel over de 2e BX4TC in Nederland. Er staat nog eentje in de prive verzameling van iemand in Eindhoven echter deze eigenaar gaat er niet mee op de openbare weg.
Is dat Jan van G.?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Echt een mooie wagen!!!
En wel met die mooie Turbo velgen eronder.
Veel geluk ermee, wat wel moet lukken denk ik!
Groetjes Martijn
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 1120
Geregistreerd: 12-01-2006
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Wat een aanwinst zeg! Gefeliciteerd! Zag ik nou goed dat de verklikkerlampjes op het dashboard de zelfde zijn als die van de 2cv?
My other car is a broomstick.
XBXG schreef:choco schreef:We hebben het trouwens hier wel over de 2e BX4TC in Nederland. Er staat nog eentje in de prive verzameling van iemand in Eindhoven echter deze eigenaar gaat er niet mee op de openbare weg.
Is dat Jan van G.?
Nee nee…niet Jan van Gompel…. Iemand die nu in een auto met Belgisch kenteken rondrijd…meer kan ik even niet zeggen. (prive).
De enige keer dat ik me vergiste was toen ik dacht dat ik me vergiste…
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Kornstra schreef:
Had je ons niet even kunnen waarschuwen voor de manta aan het eind.
BX4TC Gefeliciteerd met je auto. Hij is erg gaaf en ik hoop dat hij klaar is voor de volgende forum meeting.
Zelf persoonlijk liet ik de stickers zitten, ben niet zo’n sticker fanaat maar hier staan ze mijns inziens erg goed op. Kwestie van smaak. Geniet er van.
Overigens kun je de auto gewoon op NL kenteken zetten zonder datíe aan wat voor eis dan ook voldoet.
Invoeren zonder keuren noemen ze dat. Krijgt ie puur en alleen een NL kenteken, de APK kun je dan bij je eigen APK boer doen.
Zeer mooie auto, en ik ben ook heel benieuwd als ik deze wagen tegen ga komen op een BX club evenement.
Test
Als de auto in België op kenteken gestaan heeft moet je ‘m in Nederland ook op kenteken kunnen krijgen.
Ich bin ein Breaker
Ook na vandaag weer hartelijk dank voor de reacties, het is erg leuk om te zien hoeveel mensen reageren!
Keuren zonder APK had ik niet aan gedacht, maar klinkt als een goede optie om de druk te verlagen. Ik ga informeren.
Geweldig ding, gefeliciteerd!
(En laat dat Engelse spul maar even wachten)
Citroënloos
BX4TC schreef:Ook na vandaag weer hartelijk dank voor de reacties, het is erg leuk om te zien hoeveel mensen reageren!
Keuren zonder APK had ik niet aan gedacht, maar klinkt als een goede optie om de druk te verlagen. Ik ga informeren.
Waarom zou je dat willen dan?
Hij is nog niet niet wegenbelastingvrij, en vanaf het moment dat er een kenteken op zit moet je schorsen om aan de APK-plicht te ontkomen.
Goed verzekeren moet je een auto als dit sowie so wel, en niet alleen WA…
Ich bin ein Breaker