Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Peteryed schreef:
‘t blijft een 2 liter natuurlijk
XMine schreef:Matthijs2006 schreef:XMine schreef:Martijn de Ruijter schreef:In wezen een hele leuke combinatie…. Airco, automaat, LPG én CX!
Gr Martijn
Alleen jammer dat ‘ie bij Bijma staat…
Is Bijma niet ok?
Kort: nee.
Dat valt ook wel weer mee! Je moet alleen (zoals bij elke dealer) zelf ook een beetje opletten!
Totaal aantal Berichten: 2999
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ijs schreef:XMine schreef:Matthijs2006 schreef:XMine schreef:Martijn de Ruijter schreef:In wezen een hele leuke combinatie…. Airco, automaat, LPG én CX!
Gr Martijn
Alleen jammer dat ‘ie bij Bijma staat…
Is Bijma niet ok?
Kort: nee.
Dat valt ook wel weer mee! Je moet alleen (zoals bij elke dealer) zelf ook een beetje opletten!
Tuurlijk moet je zelf ook een beetje opletten.
Dat is ook niet de reden dat ik hem bestempel als ‘niet goed’.
Om daarover uit te wijden gaan we wel erg off-topic.
Citroënloos
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
ambijajance schreef:Ijs schreef:Peteryed schreef:
‘t blijft een 2 liter natuurlijk
Heb jij een auto die de motorinhoud aanpast aan de omstandigheden dan ?
De mijne blijft helaas ook een 2 liter…
Niks helaas, een 2.0 is een prima motor voor een XM. Zeker nu de brandstofprijzen zo hoog zijn.
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
De verkoper spreekt echter totaal niet van een motorwissel. Ik denk dat de verkoper gewoon niet weet wat ie verkoopt, en dat er dus een “gewoon” BX-blok in hangt.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Das ‘n ouwe! En ‘n mooie!
Gr Martijn
Die staat inderdaad al een tijdje te koop, maar blijft een unieke BX.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Martijn de Ruijter schreef:Das ‘n ouwe! En ‘n mooie!
Gr Martijn
Pracht BX alleen jammer dat de originele doppen er niet meer op zitten
Als het niet gaat zoals het moet…Dan moet het maar zoals het gaat
2CV6 Club ‘87
Peteryed schreef:ambijajance schreef:Ijs schreef:Peteryed schreef:
‘t blijft een 2 liter natuurlijk
Heb jij een auto die de motorinhoud aanpast aan de omstandigheden dan ?
De mijne blijft helaas ook een 2 liter…Niks helaas, een 2.0 is een prima motor voor een XM. Zeker nu de brandstofprijzen zo hoog zijn.
Das helemaal niet zo’n gek aanbod zeg… Ideale bak om er een G3 in te hangen en nog een dikke ton er bij te schrijven….
Ff kijken of de originele koppeling en zo er nog inzit , prijs ene beetje drukken en klaar…
Peteryed schreef:ambijajance schreef:Ijs schreef:Peteryed schreef:
‘t blijft een 2 liter natuurlijk
Heb jij een auto die de motorinhoud aanpast aan de omstandigheden dan ?
De mijne blijft helaas ook een 2 liter…Niks helaas, een 2.0 is een prima motor voor een XM. Zeker nu de brandstofprijzen zo hoog zijn.
En laat dat verhaal nou juist niet opgaan Qua gecombineerd brandstofverbruik is de laatste v6 toch echt de zuinigste… Uiteraard wel enigzins afhankelijk van je rechtervoet!
Xsara Coupe
http://link.marktplaats.nl/181506675
Pfff….vreselijk aan de prijs dat ding. Irritant gewoon.
219.000 gelopen. En het is niet eens een Exclusive ofzo. Gewoon een V6.12 Ambiance zonder leer en zonder climate control. En dan 1.950,- vragen.
Dat kan ik niet eens vragen voor mijn V6.24 met nieuwe APK (sinds vandaag) terwijl die ook nog eens wél alle mod cons heeft.