6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 
   
2.0i moet gereviseerd en 2.2i worden
Gepost: 10 juli 2008 12:59 PM
  [ # 76 ]

Het gaat er om dat je meer vermogen probeert te genereren en juist daar zullen ze nogal spastisch over doen. Een extra spoilertje of een paar pluchen dobbelstenen aan je spiegel niet hoor Smile

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 10 juli 2008 01:13 PM
  [ # 77 ]

Ja naja zou kunnen he. Ik ga daar niet mee ophouden. Is veel te leuk maar ik denk niet dat ze daar over zullen vallen. En ik ben trouwens benieuwd of ze er achter zullen komen als er wat is gebeurt. Kijk een andere motor zien ze meteen maar de rest betwijfel ik

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 10 juli 2008 01:26 PM
  [ # 78 ]
graddus schreef:

of een paar pluchen dobbelstenen aan je spiegel niet hoor Smile


dat zou voor mij toch wel een argument zijn hoor als ik verzekeringsmeneer was…  al is het alleen maar omdat die foute dingen in je blikveld zitten…

maar remmen en dempers enzo aanpassen mag gewoon in NL. Het blok echter en zo is gelinkt aan het kenteken bewijs en dat moet matchen..

maar goed, goed keus, beginnen met een 16v…


zoals Mario jarten geleden al vertelde…. IT is die bodem….

Profiel  
 
KT88
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 178
Geregistreerd: 29-11-2007

Gepost: 10 juli 2008 04:15 PM
  [ # 79 ]
jaimieberkhout schreef:

Nou je kan het vragen natuurlijk. Alleen ik heb dat plan al uit me hoofd gezet. Ik ga een 16v kopen. Want het risico dat je een ongeluk krijgt is natuurlijk altijd aanwezig. En als een verzekeringsbedrijf onder een uitkering uit kan komen dan zullen ze dat zeker doen lijkt mij. Daarbij komt dat het denk ik goedkoper is om een 16v te kopen. Dan alles verbouwen. Want je komt met een koppeling versnelinsbak aandrijfassen. Me stuurbekrachtiging kan het nu al bijna niet meer trekken dus dat moet dan ook aangepast worden. En de remmen. En dan nog dat die motor over gezet moet worden. Dus dan ben je er volgens mij niet met een paar 1000 euro

Verstandige keuze Jaimie.  very good

Ex Cit. (in no particular order): CX GTi25 aut., zwart, Madame l’Incontinente. BX 16 TZi aut., zwart, Graf Spee. CX 25 diesel, grijs, Sloompie. CX 25 Prestige aut., hemelsblauw metallique, El Presidente. BX Turbodiesel, rood, Viking. BX Break diesel, wit, UNFOR. BX diesel aut.(!), grijs, “het hok 2”. CX 22TRS, lichtblauw, Rusty. CX 20 Reflex, donkerblauw, Comfy. XM 20 aut., groen, Froggy. XM V6/12 aut., groen, Froggy2. Xantia Break turbodiesel, groen, business slut. ID19, wit, “het hok”.

Nu: Audi A8 V8 aut., grijs, Wolfgang (Boeh!).

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 10 juli 2008 05:29 PM
  [ # 80 ]

Ja Haha ik leer het nog wel

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 17 juli 2008 12:23 AM
  [ # 81 ]

Die 16v die 167 pk is toch de snelste zx of zijn er nog snellere buiten mijn weten om.

Profiel  
 
LotuzZX16v
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 76
Geregistreerd: 19-08-2007

Gepost: 17 juli 2008 12:29 AM
  [ # 82 ]

Deze is nog ietjes sneller. Wink

106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 17 juli 2008 12:37 AM
  [ # 83 ]

Haha ja. Nog wel Haha. Daar zit zeker iets van een v8 in ofzo

Profiel  
 
Red
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 24-05-2008

- ZX avoriaz 1,6 i
Gepost: 17 juli 2008 01:02 AM
  [ # 84 ]
LotuzZX16v schreef:

Deze is nog ietjes sneller. Wink

En ziet er ook zeer fraai uit

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 17 juli 2008 01:07 AM
  [ # 85 ]

Ja ik vind m niet mooi. Ik vind een gewone 16v mooier

Profiel  
 
Red
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 136
Geregistreerd: 24-05-2008

- ZX avoriaz 1,6 i
Gepost: 17 juli 2008 01:49 AM
  [ # 86 ]

Smaken verschillen gelukkig Smile

Profiel  
 
LotuzZX16v
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 76
Geregistreerd: 19-08-2007

Gepost: 17 juli 2008 01:51 AM
  [ # 87 ]

Maar de 167 pk versie is idd de snelste productie-ZX.

106 Accent (1.1 8v) => 106 Rallye (1.6 8v) => Clio Williams (2.0 16v) => 106 Sport (1.6 16v) => ZX 16v (2.0 16v) +- 106 Rallye (1.3 8v) => Clio Williams (2.0 16v) + 106 Rallye (1.6 8v) + AX GT (1.4 8v)

Profiel  
 
david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 924
Geregistreerd: 02-06-2004

Gepost: 17 juli 2008 07:14 AM
  [ # 88 ]

Interessant topic was dit. Begon met iemand die z’n zx zonder toepasselijke kennis van zaken technisch wilde pimpen en eindigt in diezelfde iemand die na 7 pagina’s dan maar besluit een 16v te kopen.

Geloof echter dat de ZX 16v een flinke kennis van zaken verdient van zijn eigenaar…? Motortechnisch dan…?

En dan te bedenken dat ik liever eerder stil sta vanaf 100 dan ik op 100 zit zo rijdend in Nederland… Vandaar mijn dubbele geventileerde schijven met Volcane klauwen op de Diesel…

Enfin, ieder zo zijn hobby.

@ ‘jaimieberkhout’
Weet waar je aan begint, bezint eer ge begint…

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  
 
jaimieberkhout
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1119
Geregistreerd: 06-06-2008

Gepost: 17 juli 2008 09:52 AM
  [ # 89 ]

Ik kom nog best een eind met motorkenis ben zelfs een jaar machinist geweest. Alleen een automotor is toch iets aparts met allerlei sensors en alles. En deze keuze is toch gekomen door goed te bedenken wat het goedkoopste en makelijkste is. En waar je natuurlijk het meest mee kan. En dat is dus een 16v kopen

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 28 juli 2008 02:32 PM
  [ # 90 ]

et voila,

soms komt het zomaar voorbij…

http://www.leboncoin.fr/vi/20106389.htm?ca=8_s

Profiel  
 
 
6 van de 7
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook