Klopt het het is er niet voor een break. Dat had ik namelijk niet door met aanschaf van de zonwering Maar het is heel makkelijk aan te passen.
Het verschil met een break is dat de boven raamstijl recht loopt en van een berline schuin afloopt. Dus heb ik het horretje los gemaakt van de rol en aangepast aan de bovenkant deur van een break en later het horretje er weer op vast gelijmd. En dat gaat heel goed en rolt ook gewoon en netjes weer in de houder en sluit mooi af op de boven kant van de deur.
Al veel plezier aan gehad tijdens de vakantie
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Heb je foto’s van de aanpassing van die zonwering? Heb ook wel belangstelling…
Current:
Citroën C5 Aircross Shine 181 pk Puretech EAT 8
Predecessors:
Citroën C4 Cactus 1.2 110 PK Shine (2015)
Citroën C6 3.0 HDI Exclusive EAT6 (2009)
Citroën C3 1.6 Exclusive (2002)
Citroën C5 II Break Exclusive 2.0 16v HDIF 136 PK (2006)
Citroën C5 I Break Ligne Prestige 2.0 110 PK (2002)
Citroën Xantia 1.8 16v Tentation (1997)
Citroën Saxo 1.0 Ben (2000)
Citroën BX 1.6 Chic (1991)
Citroën BX 1.4 (1988)
Geo schreef:Heb je foto’s van de aanpassing van die zonwering? Heb ook wel belangstelling…
Van de Aanpassing heb ik geen foto wel van het eind resultaat. Maar het is eigenlijk heel eenvoudig aan te passen. Stuur wel even een foto want het lukt mij niet om een foto te plaatsen op het forum ops:
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Op mijn site kun je zien hoe je dit kunt maken met 2 gordijntjes van de halfords voor een fratie van de prijs. Bij de break nog makkelijker ook omdat juist het scheef lopen de moeilijkheid is.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Maar ik had ze nu eenmaal al gekocht en ruilen was geen optie meer ops:
Maar het aanpassen viel mij erg mee ook omdat ik bang was voor scheef lopen in het houdertje wat dus niet gebeurt gelukkig
Wat jouw gordijntjes betreft. Dat ziet er ook fraai uit valt zeker niet tegen voor universele rolgordijntjes
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Zo bijna vijftig duizend km erop zitten na aanschaf vorig jaar. En moet zeggen ondanks wat gezeik in het begin van mijn kant (achterraam wat niet werkte roest onder de klep wat geen garantie meer was volgens de dealer) Toch een hele betrouwbare Km vreter Alleen de koppeling is in de tussen tijd vervangen omdat deze begon te slippen in de zesde versnelling. Maar er ligt dan ook behoorlijk wat materiaal gereedschap en Cv service onderdelen in de C5 en ze het niet altijd makkelijk heeft.Voor mij echt een top auto een C5 ook omdat je wel eens andere verhalen hoort.
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Volgens mij is de ph2 erg betrouwbaar, het is vooral de eerste generatie ph1 die rampenbakken waren op vlak van al de elektronica. Citroen was trouwens niet het enige merk met dat probleem. Peugeot, renault, mercedes, ... hebben hetzelfde meegemaakt.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
zelfs de PH1 is betrouwbaar op uitzonderingen daar gelaten..
de C5 heeft een slechtere naam dan de wagen verdiend..
ongeacht of je nu een PH1, een PH2 of een PH3 rijdt.
enige wat het verschil maakt is de dealer die aan de auto werkt maar dat heb ik al vaker gepost…
daar ben ik het ook wel mee eens welke dealer er aan sleutelt .
Ook daar had ik in het begin dat ik de C5 had geen geluk mee. Maar de koppeling met beurt hadden ze weer keurig en heel snel gedaan omdat ik de C5 eigenlijk niet kan missen in de winter periode En ze nu ook wel weten dat ik erg kritisch en zuinig ben met de C5. Wat mij nu wel op valt bij elke beurt. Is dat er vaak een modificatie word uitgevoerd wat nog onder fabrieksgarantie valt
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven