Jaja eerst is ff lekker inrijden. Dan zullen we wel is zien. Alleen dan is weer de vraag hoe doe je dat het best? Rustig warm rijden (gelijk altij bij diesel) en vanaf dan rustig doortrekken tot max 3000toeren? Of hoe zit dat eigenlijk. Bij de transit deed ik dat toch ook bij die 115pk. En die reed fantastisch. In optrekken dan toch. Tja transitte zijn niet echt duur. Toch bere sterk. Heb in die van het werk verkorte versnellingsbak voor met zware aanhangers te rijden. Rij dan ook 90 % van de tijd met aanhanger met vloeistof daarmee. Weegt toch vol gelade dik 2ton. Maar door al dat schokkere van vloeistof en doordat aanhanger schuin omhoog achter transit hangt zien die schokdempers extra af. (heb open lange bak variant)
Maar alle optie’s al is aan het bezien e.
Zo is de blindering en reclame van het werk ook al besteld. Haha kwestie van alles op 1 dag rond te krijgen e. Dag verlof voor auto en eerste keuring en dan gelijk ff tinten en reclame.
En gelijk opzoeken wat er nog allemaal kan e. Vind die gele lichten wel leuk om te zien, maar verbetere ze het zicht? Of beter gelijk xenon en verstrallertjes op de grille?
Allemaal nog wat uitzoeken wat kan en niet kan. Wat het kost en of het verbeterd.
New Berlingo, heerlijke wagen
Ik heb verleden jaar met een 1.6HDI van 2007 gereden, 75PK dacht ik, maar toch aangenaam verrast (ik heb ooit 270000 in een 1.9D gereden).
Eerst rijden…
Veel plezier ermee.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 82
- Berlingo I 1.6 HDi 75 Image
- Berlingo II 1.6 e-HDi 92 Millenium
- Berlingo III 1.2 PureTech 110 MAN6 S&S Feel
paso schreef:Ik heb verleden jaar met een 1.6HDI van 2007 gereden, 75PK dacht ik, maar toch aangenaam verrast (ik heb ooit 270000 in een 1.9D gereden).
Eerst rijden…
Veel plezier ermee.
Ik heb die van 2006, ook 75 PK. Dat ding heeft mij nog nooit ontgoocheld. Alles wat sterker is, zal zeker meevallen.
Haha oke oke, heb de boodschap begrepen . Maar wou toch even alles weten om al mijn opties open te houden.
Maar nog is een vraag. Xenon verlichting? Moet daar alles voor veranderd worden of is dat gewoon ander lampjes derin en klaar? Tis maar een vraag e. Voor ze me afschieten.
is wel iets meer dan alleen lampjes ja,
ook de ballasten moet je erbij hebben, maar die kun je tegenwoordig in set kopen
ik zou wel gaan voor pilot ofzo…
@puggie 205: pilot? dat is een merk ofwadde?
Denk gewoon dat dat wel leuk gaat staan. Aangezien ik het beu ben dat er nog steeds mense met hun “fare” door de bocht komen. Die gaan het dan wel aan hun fluit hebben. Want ik wil ook 2 kleine verstrallertjes der op. Dan is het klaarlichte dag denk als we dan is terug flitse.
is idd een merk
thx; Gelijk ff dealer opgezocht en is ff gezien. Dat valt mee 2dorpjes verder zit er eentje. Alleen die dinge moeten automatische hoogteregelaar en sproeiinstallatie. Damn, wat zijn die wetgevers toch vervelend. Ach weer bij inbouwe zeker.
Gelukkig schiet de tijd aardig op. Nog eventjes en het is zo ver.