Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Is de kleur orgineel?
Wel een hele mooie auto!
Citroen!
Giel het is jouw wagen !!!!!
alle beschrijvingen kloppen zoals jij die zegt en ik heb ze in Vilvoorde gekocht !
Giel kan je me zeggen welke kleurcode de wagen heeft ? In geval van bijwerken plaatwerk kan ik de juiste kleur terug gebruiken.
Het LHS lek is gemaakt en morgen naar de keuring.
Nu nog een mooi blauw stoffen interieur want de zetels zijn stuk bovenaan indien iemand nog een goed blauw interieur te koop heeft laat maar weten.
iedereen bedankt nog voor de toffe reacties lol leuk
ps ze is echt heel stil vanbinnen bij 130 ik heb een 2300 en die maakt veel meer (windgeruis) lawaai.
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
DriverD schreef:Is de kleur orgineel?
Wel een hele mooie auto!
Het is een ds kleur van 71 of 72 of een kleur die er dicht bij zit. In ieder geval metallic. Ik zal in mijn papieren kijken of ik de code nog kan vinden.
Heb je er nog fotos bij gekregen, zoniet heb ik er een boel voor je. Ook van voor, tijdens en na de rest..
Deze auto rijdt inderdaad super en is heel stil.
Die lpg installatie heb ik er nieuw in laten zetten in 1999.
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Bleu platine?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Wat een plaatje nog steeds, heb je niet meer fotos?
Deze auto heb ik twee jaar na aanschaf, op het chassis na, helemaal uit elkaar gehaald. Een goede kennis van mij heeft de hele auto perfect gerestaureerd. Niet dat hij slecht was, integendeel. Dit was en is een perfecte harde wagen waarvan bij aanschaf alleen de lak dof was. Hij was niet getectyleerd en kwam uit frankrijk. Volgens mij heb ik de platen nog wel ergens liggen.
Bij de rubbers aan de binnenkant van de deuren zat wat roest onder de rubberhouders. Die kenns van mij heeft alle bakken van alle vier de deuren nagemaakt en vervangen. Dit is gemaakt van dik plaatmateriaal. De deuren klinken nu ook lang niet meer zo blikkerig als zij deden.
Alles is van binnen en van buiten gespoten in een metallic lak en met blanke lak eroverheen.
Dat ik hem verkocht was alles perfect afgehangen en was de auto zeeeer strak. Je ziet ook nog mooi die ronde lijn aan de onder- en bovenkant van de deuren.
Ik zou hem graag wel weer een keer willen zien!
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Giel,
als ik de dame weer op de baan heb rij ik er zeker mee naar citromobile in Utrecht, dat is toch al dicht bij jou in de buurt…
voorlopig nog niet naar de keuring geraakt terug wat LHS lekkage linksvoor (vermoedelijk iets verkeerd gedaan bij het vervangen van de rubbers van de hoogteregelaar)
fijn om via dit forum de vorige eigenaar terug te vinden !
Zou heel graag de foto’s van de restauratie zien !
nog effe dit
als ik het stuur terug in rechtdoorstand draai hoor ik een slurpend geluid wat kan dit zijn ? lucht in LHS ? het is WEL een servostuur !
grz
nog foto’s toegevoegd ( zie vorige link )
hopelijk gelukt want heb wat computerproblemen.
let op de mooie oliedop ! en het kaartje aan de radiator beiden gepikt van m’n afbreker -)
TerrorGiesje schreef:Giel,
nog effe dit:
als ik het stuur terug in rechtdoorstand draai hoor ik een slurpend geluid: wat kan dit zijn ? lucht in LHS ? het is WEL een servostuur !
grz
Is normaal
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
ik zou graag een temperatuurmeter plaatsen in de waterpomp.
is dit hetzelfde als bij de nieuwere waterpompen nl dat je een bout uit de waterpomp moet halen en daar de temperatuursonde moet in plaatsen ?
1)waar zit deze bout ?
2)is de plaats van de uitlezing in het dashbord op de horizontale strook rechts ? zie foto 9
http//picasaweb.google.be/desmond.devil/ID65
3)waar te koop ??
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
3) http://www.huubintzandt.nl
Bellen, niet mailen.
Citroen!