Ik zie meerdere foto’s die via deze site zijn gelinkt… uuhhh eigenlijk zie ik ze dus juist niet!
Ligt dat aan mij en zoja waar kan dat aan liggen?
Voor de rest kan ik alle afbeeldingen zien. Alleen de afbeeldingen van photobucket niet.
Wie helpt mij verder?
Re: img.photobucket.com
WYD schreef:Ik zie meerdere foto’s die via deze site zijn gelinkt… uuhhh eigenlijk zie ik ze dus juist niet!
Ligt dat aan mij en zoja waar kan dat aan liggen?
Voor de rest kan ik alle afbeeldingen zien. Alleen de afbeeldingen van photobucket niet.Wie helpt mij verder?
zie jij mijn avatar ook niet dan ,deze komt daar ook weg namelijk
had eerst een boel ge-eikel met de foto’s nou ik ze hier heb ondergebracht had ik nog niks gehoord, jij bent de eerste..
groet Roy
:cevr
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 1351
- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- Xantia Break 1.8i 16v
- C5 2.0i 16v break
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
zie je mijn foto’s en avatar ?
die staan namelijk ook op photobucket.com sinds vorige week.
bij mij lijkt het te werken.
Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.
Ik zie van jullie allebei inderdaad geen foto’s
Ik heb ook alles op photobucket staan, werkt steeds prima.
Zullen mijn foto’s wel zijn, ik moet de werking van dat thumbnail gedoe maar eens goed uitzoeken, ik had binnen twee dagen meer dan 1.5 Gigabyte bandbreedte verbruikt. En dat mag ik dus per maand gebruiken. En dus gooide photobucket bij mij de boel op slot. ops:
SAMBXSPORT schreef:Ik heb ook alles op photobucket staan, werkt steeds prima.
ook jou avatar krijg ik niet te zien.
Die van 16TGI zie ik wel.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
SAMBXSPORT schreef:Ik heb ook alles op photobucket staan, werkt steeds prima.
Als jij je temp. internet files delete dan zie jij ze zelf ook niet meer staan hoor!
Heb even nog wat rondgevraagd en krijg van meerdere personen te horen dat het een blokkering is van wanadoo.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
WYD schreef:Heb even nog wat rondgevraagd en krijg van meerdere personen te horen dat het een blokkering is van wanadoo.
Bedoel je dat photobucket de IP adressen van Wanadoo blokeerd of dat Wanadoo photobucket blokeerd?
In dat laatste geval heb ik reden om pissig te worden. (Ik heb sinds kort op mijn nieuwe adres ADSL via Wanadoo)