2 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

Poekoeks Citroën BX 14: te koop…
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 21 juli 2008 02:25 AM
  [ # 16 ]

Ik vind het toch jammer dat je je vorige hebt weggedaan. Ook al is deze BX een mooie vervanger. Misschien had je achteraf nog even moeten wachten je vorige te verkopen.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3865

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 21 juli 2008 02:32 AM
  [ # 17 ]

Ik had de aanbieding van mijn werk totaal niet zien aankomen. Had ik die aanbieding niet gehad, was ik nu nog gewoon autoloos geweest.

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15827

- Ami 8 Club
Gepost: 21 juli 2008 04:03 AM
  [ # 18 ]

Hey Wout! Van harte gefeliciteerd met deze mooie rode schicht! Ik zei toch al dat je niet lang BX-loos zou blijven.  Razz

Je hebt een mooi exemplaar te pakken zeg. Door vertrouwde kenners voorzien van mooie snufjes, en daarnaast staan die spoiler en dakraam ‘m erg goed. Heel veel fijne zwevende kilometers gewenst.

Oja: welkom bij de club van BX14-rijders.  Cool

PS: Je hebt een TU-blok (met het uitlaatspruitstuk aan de voorkant), want de 150-motoren waren niet meer na 1988 geleverd.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 16V MK2
Gepost: 21 juli 2008 04:06 AM
  [ # 19 ]

Thanks Wout!

Het spruitstuk zit inderdaad aan de voorkant, dat had ik al wel gezien.

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2864

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 21 juli 2008 11:41 AM
  [ # 20 ]

Mooie kar kerl, uiteraard meteen geel erin… Wink
Ik vind die staartvin niet eens zo misstaan, al is het geen origineel 1400-item.
Kniesoor wie erop let.
Voorlopig heb ik weer een referentiepunt voor als ik bij m’n motorboer moet wezen…

Wij reden vroegâh thuis ook een BX-nix, nog de oude met stalen motorkap en dito achterklep (dacht ik), en met die rollen i.p.v. tellers.
Beestje leeft niet meer (ADAL rechtsachter kaduuk, reparatie was toen duurder dan de dagwaarde na 8 jaar…), maar wat een lol met het ding gehad.
Tis jammer, want PH-98-HX zou vandaag de dag behoorlijk zeldzaam zijn geweest in haar karige uitvoering…
Veel plezier met je nieuwe oude aanwinst!

Laughing

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 21 juli 2008 12:40 PM
  [ # 21 ]

He Wouter!

Mooie BX man! Heb ik ook weer iets om naar te kijken onderweg van en naar m’n werk Wink Ga je er weer GTI velgen onder zetten?

My other car is a broomstick.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 21 juli 2008 12:43 PM
  [ # 22 ]

mooie Bx wouter, kom een keer langs Wink

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 21 juli 2008 01:09 PM
  [ # 23 ]

Ja, in Freisland zijn de foto’s nu ook aangekomen Smile

Mooie kar zeg! Vooral de lak die er nog goed uitziet. Nette wagen.

Geverfeliciverherteerd.

Test

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten

- ID/DS DSuper
Gepost: 21 juli 2008 01:38 PM
  [ # 24 ]
mathijs schreef:

He Wouter!

Mooie BX man! Heb ik ook weer iets om naar te kijken onderweg van en naar m’n werk Wink Ga je er weer GTI velgen onder zetten?

Wie rijdt er ‘smiddags dan altijd over de Haaksbergsestraat richting A35 in een zilvergrijze GSA??
Die staat overdag aan Tuindorpstraat geparkeerd, nabij Steen Automaterialen….
Hûh?!

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

Gepost: 21 juli 2008 01:41 PM
  [ # 25 ]

Hele nette BX Wouter!

Veel plezier ermee!

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 21 juli 2008 02:26 PM
  [ # 26 ]
Pascal schreef:

Wie rijdt er ‘smiddags dan altijd over de Haaksbergsestraat richting A35 in een zilvergrijze GSA??
Hûh?!

Zeg, achtervolg je me ofzo!?  Wink Zo heel af en toe ga ik daar langs maar dan ga ik niet direct naar huis. En binnen een maand of 2 kom ik jullie in Hengelo toch lastig vallen. We hebben hier een huis gekocht en rijd ik niet meer (oke bijna) elke dag langs de Enschedesestraat Smile

Oja Wouter, is het nou een type 2 of 3? Ik dacht dat ik de verschillen wel wist maar kan alleen maar zien aan de achterlichten dat het een type 3 is en dat zegt niet zo veel. Mijn type 1 had ook deze achterlichten Smile

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten

- ID/DS DSuper
Gepost: 21 juli 2008 02:51 PM
  [ # 27 ]
mathijs schreef:
Pascal schreef:

Hûh?!

Zeg, achtervolg je me ofzo!?  Wink Zo heel af en toe ga ik daar langs maar dan ga ik niet direct naar huis.

Ik kom meestal rond 16.30 Hengelo in via omgekeerde richting.
Dit uiteraard hetzij in ‘Pino’ of ‘Maya’, beide mèt geel, maar zwaaien hó maar!...
Maar begrijp ik het dan goed; heppie een bruine èn een grijze GSA?

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 21 juli 2008 02:58 PM
  [ # 28 ]

@ Pascal: geel staat altijd mooi, dus dat heb ik inderdaad meteen weer even opgehaald. De spoiler komt inderdaad van een GTI af, dezelfde waar het interieur uit komt. Gelukkig is ook de spoiler nog in een goede staat, past qua kleur precies. Zo’n type 1 zou inderdaad behoorlijk speciaal zijn tegenwoordig.

@ mathijs: dat is eigenlijk wel de bedoeling, er moeten nu toch nieuwe banden op. Wilde eerst met eierdopjes gaan rijden, maar vind die GTI-velgen toch eigenlijk het mooist Smile Waar ga jij eigenlijk wonen in Hengelo (mag per PB)?

Het is wel een echte type 3, die achterlichten zijn niet overgezet.

@ Mcdean: doen we!

@ Thijs: Friesland is weer online, dat is prettig. Bedankt en je zult me denk ik wel of in Limburg of in Epe tegenkomen.

@ AZU: thanks!

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 21 juli 2008 03:53 PM
  [ # 29 ]
Pascal schreef:

Ik kom meestal rond 16.30 Hengelo in via omgekeerde richting.
Dit uiteraard hetzij in ‘Pino’ of ‘Maya’, beide mèt geel, maar zwaaien hó maar!...
Maar begrijp ik het dan goed; heppie een bruine èn een grijze GSA?

Ik heb alleen grijze GSA en een blauwe Xantia. En dat ik nooit zwaai heeft te maken met dat er nooit iemand naar mij terug zwaait dus ik heb de moed maar op gegeven. Ik zal eens opletten Smile

Was het maar waar dat ik die bruine had, mooi ding! Is dus van iemand anders. Hij heeft een rode GSA berline, bruine GS berline en een beige nevada GS break.

Wouter, we gaan wonen aan de Spinnersweg, Tuindorp. Er woont nog iemand met een Bordeaurode Xantia. Heeft een KPH van de Xantiaclub. Dagobert is dat volgens mij.

Profiel  

Poekoek
> 3000 berichten

- BX 16V MK2
Gepost: 21 juli 2008 03:58 PM
  [ # 30 ]

Die reed laatst nog bij mijn ouders door de straat. Tuindorp is leuk wonen!

Profiel  

2 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook