3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

LNA Cannelle
Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 527

- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Gepost: 21 juli 2008 01:54 PM
  [ # 31 ]

Het duidt er steeds meer op dat het een echte cannelle is.

* Hij heeft een wit randje.
* Bekleding
* Kleur Carro
* Velgen

Dit zijn toch de specifieke kenmerken. Alleen over de opties praten we nu in dit topic en ik denk dat dit gewoon een kale Cannelle is.

Morgen hoor ik het hopelijk. Ze gaan het archief in voor mij om het uit te pluizen.

Profiel  

chevron43
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 28

- XM v6
- ID/DS D super
- C2 VTR
Gepost: 21 juli 2008 04:22 PM
  [ # 32 ]
Pimperklaas schreef:

Het duidt er steeds meer op dat het een echte cannelle is.

* Hij heeft een wit randje.
* Bekleding
* Kleur Carro
* Velgen

Dit zijn toch de specifieke kenmerken. Alleen over de opties praten we nu in dit topic en ik denk dat dit gewoon een kale Cannelle is.

Morgen hoor ik het hopelijk. Ze gaan het archief in voor mij om het uit te pluizen.

Beste Pimperklaas, aan het LNA fotootje dat je grbruikt als avantar zie ik dat je dit van de Franse site hebt “geplukt” als je die site nu eens goed observeerd dan zie je dat de bekleding bij alle LNA in die periode zo gebruikelijk was. Daar kun je het niet aan meten, wel aan het chassisnummer. Geef dat eens prijs dan kan ik het verifiëren. Want ik blijf van mening dat je een zeer zeldzame LNA bezit, echter geen Cannelle. Ook al hanteerd de RDW nu opeens RE ipv E wat op je kofferdeksel prijkt. Of, en dat kan natuurlijk ook, dat die is vervangen. Maar dan nog, moeten de letters Cannelle op de flanken staan. Zij het nog zo dunnetjes. De mijne staat al jaren buiten maar je ziet de letters alsnog. Bovendien vind ik het vele malen beter dat de Citro’s buiten beter af zijn met zeil, mijn Visa 14 S heeft 9 jaren onder zijl gestaan en nu rijdt ie weer onder ons. (Een helft rechtse kant, was minder bedekt en ziedaar er was roest aan de onderkant van de deur, links helemaal onder het zeil geen spikkeltje roest) Dus heren zoek het verder maar uit, ik zet mijn reserve materiaal onder zeil. Wel om de twee-drie jaar vervangen, immers rotten die zeilen ook op den duur weg.

een citrofiel heeft twee strepen voor!

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 21 juli 2008 04:28 PM
  [ # 33 ]

Ik vraag mij werkelijk af waarom het belangrijk is om pimperklaas’LNA tot onechte Cannelle te verklaren, en de jouwe als de enige echte?

Ik begrijp dat gewoon niet.

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

Jeroen-citroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158

Gepost: 21 juli 2008 04:41 PM
  [ # 34 ]
stoterstangen90 schreef:

Ik vraag mij werkelijk af waarom het belangrijk is om pimperklaas’LNA tot onechte Cannelle te verklaren, en de jouwe als de enige echte?

Prestige ConfusedRolling Eyes

Als het niet gaat zoals het moet…Dan moet het maar zoals het gaat
2CV6 Club ‘87

Profiel  

stoterstangen90
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2230

Gepost: 21 juli 2008 05:23 PM
  [ # 35 ]
Jeroen-citroen schreef:
stoterstangen90 schreef:

Prestige ConfusedRolling Eyes

Een LN/a Prestige is volgens mij echt nooit geleverd Laughing

<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.

Profiel  

djmoqua
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1129

- Visa 11RE S6
Gepost: 21 juli 2008 06:21 PM
  [ # 36 ]
Pimperklaas schreef:

[...]

Laten we daar anders op wachten. En als het geen Cannelle blijkt te zijn, heeft hij een gewone zeldzame LNA.

Ik snap zelf overigens sowieso heel de heisa niet. Een LNA op zich is al zeldzaam en je kan mij niet wijsmaken dat je zo’n auto koopt of juist niet koopt om de opties die je er 30 jaar geleden op kreeg. Maargoed, dat is persoonlijk.

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  

Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- BX SPORT
Gepost: 21 juli 2008 07:50 PM
  [ # 37 ]

Denk ik, ik ga het even snel via frankrijk vragen krijg ik dit als antwoord ( wat overigens 1 week later te horen krijg )

HelloThank you for your message and your interest in CITROËN

Please refer to the conservatoire Citroën:  

PSA PEUGEOT CITROËN AUTOMOBILES
Conservatoire CITROËN
Boulevard André CITROËN 
BP 13
93601 Aulnay sous Bois Cedex 

Best regards 

Customer Service 

Ik vraag het wel bij Nederland Laughing

Profiel  

Jeroen-citroen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158

Gepost: 21 juli 2008 08:31 PM
  [ # 38 ]

Lekker antwoord Confused
Maar wat mij betreft heb je een top lna tje. Ik zie ze echt nooit meer rijden dus is per saldo elk exemplaar uniek.

Als het niet gaat zoals het moet…Dan moet het maar zoals het gaat
2CV6 Club ‘87

Profiel  

chevron43
< 100 berichten
Rank

- XM v6
- ID/DS D super
- C2 VTR
Gepost: 21 juli 2008 08:56 PM
  [ # 39 ]
Jeroen-citroen schreef:

Lekker antwoord Confused
Maar wat mij betreft heb je een top lna tje. Ik zie ze echt nooit meer rijden dus is per saldo elk exemplaar uniek.

Daar sta ik volledig achter !!
Cannelle of niet Canelle het is een LNA en die zijn nu zelden !!
Overigens ben ik vandaag wezen kijken naar mijn LNA, en wat verbaast mij? Ik heb een LNA 11 E Cannelle tsju tsju Rolling Eyes
Op deze site komt uitsluitsel: http://www.citroen.com/CWW/en-US/HISTORY/CITROENHISTORY/1980TO1989/1983.htm Dus de LNA Cannelle had als basis de 11 E. Mijn LNA staat ook te boek bij de RDW als 11 RE, daarom dit meningsverschil. (zie kenteken KH-35-LT) Mijn LNA is dus van 02 jan. 1984. Ik heb ook nog een org. LN uit 1978, en die is omgekat omdat de sloper al de chassisnrs had weg geflext hebben we een donor veerpot (kop) van een LNA (2 cil.) gebruikt om deze 78ér op de weg te krijgen. Dus het kenteken HB-54-SB (eerste toelating: 8.07.1981) is ook niet orgineel voor mijn oude LN (met kleinste motorisering 2 CV) Dus redden wat er te redden valt heet dat anders zijn ze straks niet meer te zien, buiten het conservatoir…...

Profiel  

Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

- BX SPORT
Gepost: 21 juli 2008 09:23 PM
  [ # 40 ]

Kortom wel een echte Cannelle Wink

Profiel  

chevron43
< 100 berichten
Rank

- XM v6
- ID/DS D super
- C2 VTR
Gepost: 21 juli 2008 09:38 PM
  [ # 41 ]
Pimperklaas schreef:

Kortom wel een echte Cannelle Wink

I think so !!

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 24 juli 2008 03:22 PM
  [ # 42 ]

Mooie LNA!! Neem je d’r een keer mee naar een meeting? Ik wil deze auto natuurlijk een keer in het eggie zien Smile.

Grappig trouwens om te zien als het reservewiel op de motor licht, dan is het net of er helemaal geen motor in zit Cool.

My other car is a broomstick.

Profiel  

chevron43
< 100 berichten
Rank

- XM v6
- ID/DS D super
- C2 VTR
Gepost: 27 juli 2008 03:10 PM
  [ # 43 ]
mathijs schreef:

Mooie LNA!! Neem je d’r een keer mee naar een meeting? Ik wil deze auto natuurlijk een keer in het eggie zien Smile.

Grappig trouwens om te zien als het reservewiel op de motor licht, dan is het net of er helemaal geen motor in zit Cool.

Hallo Cannelle speurders, ik heb op mijnalbum.nl enkele foto’s geplaatst van de org. belettering van de CANNELLE, eentje van achter op de kofferklep en die van de zijkant (net boven de deurhandgreep) waarschijnlijk om indruk te maken voor gast-meerijders?  Ook heb ik een foto van de stoffering erbij staan.

Tevens een foto van mijn eend die heel dapper twee weken de zware kersenboom heeft tegen gehouden om dat die anders op de caravan was terrecht gekomen. Eerder stond op die plaats mijn na 9 jaren ontwaakte zelden geworden Visa 14 S aldaar. Het moest zo gebeuren (van die daar boven?) Een eend is dapper en laat zich niet verkreukelen. Zet iemand die fotos hier op het forum? Zou leuk zijn.

dit is de benaming boven de deuropener
hieronder de stoffering En dit is de eend die de boom tegenhield,vandaag ben ik begonnen de boom te ontbladeren (alvast de kruin) fotos volgen ook nog hiervan. En nu een close up van boom-eend

Profiel  

djmoqua
> 1100 berichten
Totaal aantal Berichten: 1129

- Visa 11RE S6
Gepost: 27 juli 2008 08:01 PM
  [ # 44 ]

Foto’s hier neerzetten kun je zelf ook. Als je me kan vertellen welke browser je gebruikt, kan ik het je wel even uitleggen.

"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio

Profiel  

chevron43
< 100 berichten
Rank

- XM v6
- ID/DS D super
- C2 VTR
Gepost: 27 juli 2008 09:17 PM
  [ # 45 ]
djmoqua schreef:

Foto’s hier neerzetten kun je zelf ook. Als je me kan vertellen welke browser je gebruikt, kan ik het je wel even uitleggen.

Hier dan de fotos bij het vorige verhaal van mij:
Dit is de type aanduiding van de Cannelle op de kofferklep

Profiel  

3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook