Misschien raar dat ik weer nieuw onderwerp start maar ik kwam niet echt een goed onderwerp tegen waar ik deze bij kan posten, dus vandaar:
Hier een paar ingescande artikelen uit de autovisie:
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
Totaal aantal Berichten: 397
Geregistreerd: 19-01-2005
- C1 Ambiance
- 2CV AZAM6
Kan aan mij liggen, maar ik zie een heleboel euh… niks…
Ingescand artikel autoweek
Autoweek:
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
ik zie ook niks, jammer
Totaal aantal Berichten: 719
Geregistreerd: 03-01-2005
- C3 1.4i Difference
- C5 2.0 16v Break Difference
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
het is en het blijft een verschikkelijk mooie auto
Hmm…ik krijg wel degelijk een fors artikel voor mijn kiezen. Tja, kabel he?
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Wat een ongelofelijk mooi ding D
Echt..die achterruit vind ik zo grandioos mooi! En die ruitjes zonder deurstijl en natuurlijk het prachtige logo op de neus!
Doe mij er maar éétje…..of twee lol
Zwevend tapijt
zoekende
Ingescand
Autovisie:
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
Ik blijf het dashboard een complete misser vinden. Dit past niet bij zo’n elegante auto. En die drukke middenconsole met 407/C5 klik-klak bediepaneel is voor mij een ware teleurstelling. Zonde. Warom nou dar weer op bezuinigen? Pak dan iets wat ook in de 607 wordt gebuikt. Daar is het allemaal één geheel.
Citroën XM 2.9 V6-24V Exclusive 1999 / 210.000 km (juni 2009)
Nou ik het zo bekijk, lijkt me de beenruimte achterin aan de krappe kant. Zeker niet van het kaliber DS/CX. En dat zou je bij een voiture van een dergelijk niveau (en dat geldt ook voor de prijs!!!) toch wel verwachten
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
De beenruimte van de C6 is beter dan DS of Xm, maar niet helemaal CX prestige. Je kan vanaf de “achterbank” de voorste passagiers-stoel verstellen. Overigens ben ik 1.90m
(N.B. CX is kleiner achterin dan een C5)
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
De Franse krant Le Figaro plaatst als eerste een rij-impressie met de C6.
Plus- en minpunten:
Bien vu: suspension hydraulique active remarquable, confort et silence de référence, direction et freinage naturels, qualité de la présentation et des finitions, prix compétitifs, équipement généreux, options réduites.
A revoir: performances ordinaires, consommation sensible au style de conduite, poids élevé, coffre réduit, lacunes d’équipements.
Zo te lezen zijn ze goed te spreken over (o.a.) de actieve vering, het comfort en de gebruikte materialen en afwerking.
Voor de liefhebbers, het gehele (Franstalige) artikel:
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
PBO schreef:De Franse krant Le Figaro plaatst als eerste een rij-impressie met de C6.
Plus- en minpunten:
Bien vu: suspension hydraulique active remarquable, confort et silence de référence, direction et freinage naturels, qualité de la présentation et des finitions, prix compétitifs, équipement généreux, options réduites.
A revoir: performances ordinaires, consommation sensible au style de conduite, poids élevé, coffre réduit, lacunes d’équipements.
Zo te lezen zijn ze goed te spreken over (o.a.) de actieve vering, het comfort en de gebruikte materialen en afwerking.
wie maakt ff een nederlandse versie? Is snap : van frans
Quote
PBO schreef:De Franse krant Le Figaro plaatst als eerste een rij-impressie met de C6.
...da’s een beetje mosterd na de maaltijd PBO: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=2829&postdays=0&postorder=asc&start=87
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 23-05-2004
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
eviltwin schreef:Quote
PBO schreef:De Franse krant Le Figaro plaatst als eerste een rij-impressie met de C6.
...da’s een beetje mosterd na de maaltijd PBO: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=2829&postdays=0&postorder=asc&start=87
Tja, wie plaatst zo’n link dan ook in het gespot en gepost-draadje als dit draadje ook loopt.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
gespot en gepost is sticky dus die zien mensen eerder, le figaro is geen autoblad
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije