28 van de 40
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »

Humor ( deel 5 )
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9613

Gepost: 23 juli 2008 09:42 PM
  [ # 406 ]

Snugger dametje

In een vliegtuig zit een man naast een jong meisje dat juist een boek open doet en wil beginnen te lezen.
Zegt die man tegen haar ’ I heb eens gelezen dat een gesprek of een discusie met een medepassagier de tijd beter doet omgaan’
O, antwoordt zij, en waarover zou u het willen hebben?
Laat ons b.v. Eens discusieren over nucleaire energie.
Goed, zegt ze. Maar mag I u vooraf een vraagje stellen?
Graag, antwoordt de man.
Het jong ding begint met haar verhaaltje.
Kijk, zegt ze. In een weide lopen een paard, een koe en een schaap:
kunt u mij nu eens uitleggen hoe het komt dat het paard van die hooiachtige vijgen laat vallen,
de koe van die Platte vlaaien
en het schaap van die Paternosterbolletjes alhoewel ze alle drie Gras eten?

‘Geen idee’ zegt de man.
Zegt het meisje: Wat wilt u Dan vertellen over nucleaire energie als u van *** (dierlijke achterblijfsels) nog niets afweet !

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 23 juli 2008 09:43 PM
  [ # 407 ]

Middel tegen snurken

Een handelsvertegenwoordiger, doodmoe, komt toe in een kleine gemeente waar er maar één hotelletje is.
Tot overmaat van ramp: alle kamers zijn bezet.
Hij smeekt de baas. Leg me te slapen, eender waar, maar ik moet absoluut kunnen uitrusten.
Wel, zegt de hotelier, ik heb hier een twee-persoonskamer waar er maar één bed beslapen is. Als je met die man op een akkoord komt om de kamer en de prijs ervan te delen is dat voor mij goed. Maar, ik verwittig je.‘Hij snurkt geweldig’.‘Het is zelfs zo erg dat alle klanten ‘s morgens hun beklag erover maken’.
Maakt niks uit, antwoordt de vertegenwoordiger. ‘Ik ben veel te moe’.
De twee mannen nemen het avondmaal aan dezelfde tafel en komen tot een akkoord.
De handelsvertegenwoordiger is de eerste die de trap afkomt om naar het ontbijtzaaltje te gaan. Vrolijk fluitend en welgemutst de hotelbaas groetend.
Amaai zegt deze. ‘Zo welgezind?’ ‘Heb je goed geslapen?’ ’ Heeft hij niet gesnurkt?
‘Bijlange niet, zegt de vertegenwoordiger. Geen enkel moment.
Hoe is dat in Godsnaam mogelijk, zegt de hotelbaas.
Heel eenvoudig, zegt de vertegenwoordiger.Ik kwam een beetje later dan hem de kamer binnen. Hij lag al op zijn bed.
Ik heb hem een kus gegeven op zijn achterwerk en gezegd:‘Goedenacht, schoonheid’.
En die kerel heeft de hele nacht recht gezeten in zijn bed om me in de gaten te houden

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  

paso
> 9000 berichten

Gepost: 23 juli 2008 09:45 PM
  [ # 408 ]

Vraag niet om ons te haasten tijdens het werk, wij zijn geen voortvluchtige! Twisted Evil  Twisted Evil

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2276

Gepost: 23 juli 2008 09:48 PM
  [ # 409 ]
paso schreef:

Middel tegen snurken

Een handelsvertegenwoordiger, doodmoe, komt toe in een kleine gemeente waar er maar één hotelletje is.
Tot overmaat van ramp: alle kamers zijn bezet.
Hij smeekt de baas. Leg me te slapen, eender waar, maar ik moet absoluut kunnen uitrusten.
Wel, zegt de hotelier, ik heb hier een twee-persoonskamer waar er maar één bed beslapen is. Als je met die man op een akkoord komt om de kamer en de prijs ervan te delen is dat voor mij goed. Maar, ik verwittig je.‘Hij snurkt geweldig’.‘Het is zelfs zo erg dat alle klanten ‘s morgens hun beklag erover maken’.
Maakt niks uit, antwoordt de vertegenwoordiger. ‘Ik ben veel te moe’.
De twee mannen nemen het avondmaal aan dezelfde tafel en komen tot een akkoord.
De handelsvertegenwoordiger is de eerste die de trap afkomt om naar het ontbijtzaaltje te gaan. Vrolijk fluitend en welgemutst de hotelbaas groetend.
Amaai zegt deze. ‘Zo welgezind?’ ‘Heb je goed geslapen?’ ’ Heeft hij niet gesnurkt?
‘Bijlange niet, zegt de vertegenwoordiger. Geen enkel moment.
Hoe is dat in Godsnaam mogelijk, zegt de hotelbaas.
Heel eenvoudig, zegt de vertegenwoordiger.Ik kwam een beetje later dan hem de kamer binnen. Hij lag al op zijn bed.
Ik heb hem een kus gegeven op zijn achterwerk en gezegd:‘Goedenacht, schoonheid’.
En die kerel heeft de hele nacht recht gezeten in zijn bed om me in de gaten te houden

Laughing

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 24 juli 2008 11:08 PM
  [ # 410 ]

Profiel  

paso
> 9000 berichten

Gepost: 25 juli 2008 04:03 AM
  [ # 411 ]

mannen kijken meestal naar de boezem,en de vrouwen ???  Laughing Laughing

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 25 juli 2008 04:09 AM
  [ # 412 ]

Laughing

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 25 juli 2008 07:55 PM
  [ # 413 ]

Ik ben het zat…. ik ga een opel kopen…
Citroen is niet goed voor mijn imago….

Kijk maar naar het laatste stukje film

Sjees, trek je het kenteken even na Mad

Vervaldatum APK 10-03-2007

Profiel  

paso
> 9000 berichten

Gepost: 26 juli 2008 12:06 AM
  [ # 414 ]

Ik heb een brief geschreven aan de belastingscontroleur

Aan de Inspecteur der Belastingen :
Het spijt me u te moeten berichten, dat het voor mij onmogelijk is te bekijken of ik mijn belasting voor 2008 nog kan betalen.

Mijn financiële positie is zeer onoverzichtelijk geworden dankzij de toepassing van:
De Arbeidswet, de Auteurswet, de Horecawet, de Beurswet, de Loterijwet, de Motorrijtuigenwet, de Warenwet, de Woningwet, de Drankwet, de Gezondheidswet, de Winkelsluitingswet, de Invalidenwet, de Vestigingswet t/m de Ziekenwet enz. enz.die op een weerloos publiek wordt losgelaten.

Door al deze verschillende wetten, ben ik zo terneergeslagen, uitgeput, uitgebuit, uitgewonnen, uitgetrokken en uitgeperst, dat ik niet meer weet waar ik aan toe ben, hoe ik moet zijn en of ik er nog wel ben.

Men heeft mij genoodzaakt te betalen voor:

Milieubelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Precariobelasting, Loonbelasting, Onroerendgoedbelasting,
Overdrachtsbelasting, Staatsbelasting, Straatbelasting, Rioolbelasting,
Grondbelasting, Wegenbelasting, Verzekeringsbelasting, Beursbelasting, Weeldebelasting, Gemeentebelasting, Dividendbelasting, Successiebelasting, Hondenbelasting, Vermakelijkheidsbelasting,

En verder voor:
Tabaksaccijns, Benzineaccijns, Gedistilleerdaccijns, Zegelrecht, Registratierecht, Invoerrecht, Statistiekrecht, Reinigingsrecht en wat er nog meer aan rechten zijn.

Ik ben verplicht bij te dragen aan:
WAO, AOW, AWW, WW, WWV, BTW en tal van andere weeën; alsook aan Ziektegeldverzekering, Zorgverzekering en Autoverzekering..

Ik betaal:
Liggeld, Staangeld, Parkeergeld, Tolgeld, Sluisgeld, Schoolgeld, Inschrijfgeld, Lesgeld, Kijkgeld en Luistergeld.

Ik ben aangezocht of verplicht bij te dragen voor:
Dierenbescherming, Vrijheidsbond, Kankerbestrijding, Astmafonds, Nierfonds, Leprafonds, Kinderbescherming, Geheelonthoudersbond, Rampenfonds en het Begrafenisfonds enz. enz.

Er wordt druk op mij uitgeoefend om als steun te dienen voor:
het Rode Kruis, het Groene Kruis, Het Wit-Gele Kruis, Het Oranje Kruis
en een regenboog van andere Kruizen.

De regering en anderen die mij in haar naam regeren, hebben mij zo geregeerd, dat ik niet meer weet wiens eigendom ik ben.
Ik ben verplicht, verdacht, verhoord, ondervraagd, berispt, beboet, bekeurd, bestraft, bekeken, onderzocht, nagegaan, gecontroleerd, gezuiverd, ingesloten, uitgesloten, verwisseld, ontbonden, gecommandeerd, ingeschreven, uitgeschreven, doorgelicht, ingelicht, voorgelicht, opgelicht en heen en weer geschoven.

Ik heb tot nu toe mijn leven doorgebracht met het invullen, uitschrijven, overschrijven, halen en bekrachtigen en tekenen van formulieren.

Ik heb reeds honderden malen verklaard, dát ik ben geboren en waar en wanneer.
Maar men schijnt mij slecht te geloven, omdat men mij voor allerlei folteringen nodig heeft.

Voor actiecomités, bonden, fondsen, verenigingen, clubs, instellingen, instituten, organisaties en stichtingen schijn ik een onuitputtelijke bron te vormen voor het verschaffen van G E L D en het bevredigen van iemands
tegenwoordige en toekomstige wensen en behoeften van het menselijk ras.

Ik ben verplicht voor een Energie Keurmerk te betalen voor ik mijn huis mag verkopen.
Het enige wat mij nog aan het leven bindt, is mijn nieuwsgierigheid:
WAT KOMT ER NOG MEER ??

Dat is dan misschien het betalen van milieuheffing op een biefstuk.
Omdat het milieu vervuild wordt door de uitstoot van gassen door het rund.

Dan voel ik door mijn klompen heen, dat de volgende stap zal zijn, dat ik straks verplicht ben een snuffelpaal aan te schaffen voor in mijn huis.
Om mijn eigen uitstoot te meten en daarover ook milieubelasting te betalen.

Meneer de Inspecteur, zoals u ziet, kan ik tot mijn spijt mij nauwelijks nog veroorloven om te leven, laat staan om nog meer te betalen.

Hoogachtend,
Een uitgeputte en uitgepers te belastingbetaler
Have a nice day

Profiel  

paso
> 9000 berichten

Gepost: 03 augustus 2008 02:28 PM
  [ # 415 ]

Nu weten we waar ons kate hare zwengel gehaald heeft.   Laughing  Laughing

Profiel  

Archi
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 714

- C5 2.0 Break Exclusive
Gepost: 03 augustus 2008 10:59 PM
  [ # 416 ]
Rene van Maren schreef:

Ik ben het zat…. ik ga een opel kopen…
Citroen is niet goed voor mijn imago….

Kijk maar naar het laatste stukje film

Dat is gewoon een oefening.. dat zie je zo: Ik heb de politie nog nooit zo actief gezien Laughing

Se concentrer sur l’essentiel

Profiel  

Matthijs2006
> 2000 berichten

Gepost: 04 augustus 2008 03:52 AM
  [ # 417 ]
Profiel  

-niels-
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 572

Gepost: 04 augustus 2008 09:14 PM
  [ # 418 ]

wat verkoopt die vent? roze achterlichten ofzo?

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 05 augustus 2008 08:13 PM
  [ # 419 ]

Een getrouwd stel besloot op vakantie te gaan naar een strand aan de Caribische zee in het zelfde hotel als waar ze 20 jaar geleden op huwelijksreis waren.

Vanwege arbeidsproblemen kon de vrouw niet direct mee met haar man en zou een paar dagen later komen.

Toen de man naar zijn hotelkamer ging, zag hij dat er een computer met internet-verbinding aanwezig was.
Dus besloot de man een e-mail naar zijn vrouw te sturen, maar verwisselde zonder er erg in te hebben 1 letter…

De mail kwam bij een ander terecht, en wel bij een weduwe die net terug kwam van de begrafenis van haar man. Zij ging haar e-mails doorlezen en viel direct flauw.

Toen haar zoon thuiskwam, vond hij zijn moeder op de grond bij de computer. Op het scherm las hij het volgende bericht:

Beminde echtgenote,
Ik ben goed aangekomen. Waarschijnlijk zul je je verwonderen vanwege dit bericht via de e-mail, maar er is nu hier een computer en men kan boodschappen versturen naar geliefde personen.
Bij mijn aankomst heb ik me ervan verzekerd dat alles is voorbereid voor jouw aankomst aanstaande vrijdag.
Ik wil je snel zien en hoop dat je reis net zo kalm zal zijn als de mijne.

p.s. Neem niet teveel kleren mee, want het is hier een helse hitte!!

Tot vrijdag schat

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

paso
> 9000 berichten

Gepost: 05 augustus 2008 10:54 PM
  [ # 420 ]

Laughing  Laughing

Profiel  

28 van de 40
« Eerste  < Vorige 26 27 28 29 30 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook