Ik weet het nog niet zeker. We zijn nl bezig met een adoptie. Het is dus mogelijk dat ik tegen die tijd in Ethiopië zal zijn.
Maar ik heb het toch maar op de kalender gezet zodat ik geen andere dingen plan .
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 6150
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Lijkt me leuk. Ik zet het op de kalender en ga proberen met twéé auto’s aanwezig te zijn. Hoewel dat volledig afhankelijk is van mijn eega…
Hilko16TZI schreef:Lijkt me leuk. Ik zet het op de kalender en ga proberen met twéé auto’s aanwezig te zijn. Hoewel dat volledig afhankelijk is van mijn eega…
hoezo ? staat je huwelijk op springen ?
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
gompy58 schreef:Michelangelo schreef:laten we zo zeggen: ik kom, maar ik kom alleen in de CX. Als die dan klaar staat ben ik erbij!
blijf dan tot die tijd ff uit de buurt van het bier en dan zijn de kansen redelijk.
geen onredelijke dingen zeggen he!
Maar ik ben lekker bezig, heb nog even vakantie om te sleutelen, dat wel
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Totaal aantal Berichten: 6150
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
gompy58 schreef:Hilko16TZI schreef:Lijkt me leuk. Ik zet het op de kalender en ga proberen met twéé auto’s aanwezig te zijn. Hoewel dat volledig afhankelijk is van mijn eega…
hoezo ? staat je huwelijk op springen ?
Neuh. Meer omdat ze dan én met een BX moet rijden ( ) én ze een hele dag malloten zoals ikzelf tegenkomt
ik zag dat je de bx kwijt wilt… dan lijkt het me een goed plan als je toch met dat ding komt…
Dat zou betekenen dat ie hem over 8 maanden nóg niet verkocht heeft…
Zal kijken of ik tijd heb om te komen. Lijkt me wel leuk om even langs te komen.
Matthijs2006 schreef:Dat zou betekenen dat ie hem over 8 maanden nóg niet verkocht heeft…
Is genoteerd in de agenda,
willen dit zeker niet missen,was super gezellig in 2008.
Rik.
Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik ben blijkbaar bij voorbaat al aangemeld. Dat is pas makkelijk
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Ik ben blijkbaar bij voorbaat al aangemeld. Dat is pas makkelijk
Groet,
L
dat wete je toch, jij en ik hebben tegenworodig de zelfde huisPEEP secretaris…
jaja, we gaan dit topic vol leven houden tot en met februari
Dat lukt jou wel, gompy.
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ik ben er ook bij!
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Re: Voorjaars meeting 2009: Heusden
Dat is nog eens bijtijds aangekondigd.
Overigens heb ik mij toen wel verbaasd over die boot op de weg. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat de Cifo meeting dergelijk leedvermaak nodig had om tot een succes bestempeld te kunnen worden.