3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Raar tikkend/hamerend geluid.
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 24 juli 2008 02:41 PM
  [ # 31 ]
gompy58 schreef:

Check dan wel ff bij je Rb of je je kansen verknalt op claimen als je nu weggaat met de auto terwijl je dit hebt gemerkt. Gaan doe je sowieso wel, maar das wel ff handig om te weten.

Nou, ze heeft het gemeld bij de verkopende partij die haar met een kluitje in het riet stuurde dat het geen kwaad kan.

Er zit trouwens altijd een groot verschil tussen recht hebbenn en je recht krijgen.

Maar goed: succes.

Profiel  

liek16
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 26

Gepost: 24 juli 2008 04:14 PM
  [ # 32 ]

Ik ga eerst lekker op vakantie en ik zie wel hoe ver we komen Wink  Als we ergens stranden nemen we gewoon een zimmer frei voor een paar nachten en gaan dan weer terug. Ik heb een goede reisverzekering en gereedschap, trekkabels enz allemaal bij me. Dus dat moet wel lukken. Hij heeft net een kleine beurd gehad, nou weet ik natuurlijk niet wat ze daar onder verstaan. Misschien alleen een aai ofzo Laughing
Maar ik heb hem bij de Doelen gekocht, die man heeft het wel steeds over goede service, en ik geloof ook wel dat hij dat zo bedoelt. wij hebben 1499 voor de auto betaald. is van 10-1996, en heeft ongeveer 149.000 km achter de rug. Je kan natuurlijk niet alles hebben. Maar kom je met verborgen gebreken…...... tja, dan ben je bij mij toch aan het verkeerde adres, mede omdat we gewoon geen duurdere auto kunnen permiteren met zo’n sloot kids.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook