Re: :p
Ree schreef:axel002 schreef:... weet je soms hoe je de sfeeren verandert?
Wat wil je eraan veranderen?
Ree
hoi
ik zou ze willen losmaken en nieuwe steken maar ga er zomaar nie aan prutsen xd
Groetend
Axel
axel002 schreef:Ree schreef:axel002 schreef:... weet je soms hoe je de sfeeren verandert?
Ree
hoi
ik zou ze willen losmaken en nieuwe steken maar ga er zomaar nie aan prutsen xd
Het beste koop je nieuwe, van de soort die op jouw BX-type hoort.
Tip: de sferen/bollen van IFHS (Belgisch fabrikaat) lijken (wat ik zo links & rechts hoor en zelf meemaak) een stuk duurzamer te zijn dan de originelen, terwijl de prijs een stuk lager ligt. Met andere imitatie-bollen merken zijn de ervaringen een stuk slechter.
Ik heb net een break uit België gekocht, daar zaten ook al 4 jaar IFHS-bollen op. Een nieuw setje wat ik ruim 4 jaar in de kast heb laten liggen veert nog als nieuw - dat is met andere bollen beslist niet zo.
Ich bin ein Breaker
karel schreef:axel002 schreef:Ree schreef:axel002 schreef:... weet je soms hoe je de sfeeren verandert?
Ree
hoi
ik zou ze willen losmaken en nieuwe steken maar ga er zomaar nie aan prutsen xdHet beste koop je nieuwe, van de soort die op jouw BX-type hoort.
Tip: de sferen/bollen van IFHS (Belgisch fabrikaat) lijken (wat ik zo links & rechts hoor en zelf meemaak) een stuk duurzamer te zijn dan de originelen, terwijl de prijs een stuk lager ligt. Met andere imitatie-bollen merken zijn de ervaringen een stuk slechter.
Ik heb net een break uit België gekocht, daar zaten ook al 4 jaar IFHS-bollen op. Een nieuw setje wat ik ruim 4 jaar in de kast heb laten liggen veert nog als nieuw - dat is met andere bollen beslist niet zo.
okok
welke koop ik dan het best?
Groetend
Axel
de deurbekleding zit bovenaan met een klemmetje vast wat standaard afbreekt
dat zit in de puntige driehoek
succes
de citroen-liefhebber
axel002 schreef:
okok
welke koop ik dan het best?
Iedere serieuze bollen-leverancier of fabrikant heeft een tabel waarin jouw BX-type staat met de bijpassende of vervangende bol.
Ich bin ein Breaker
wil graag de mijne tune en ook al van lampe veranderen maar vind nietveel onderdelen voor een bx
Klopt, voor BXen is gelukkig niet veel autosyle-rommel en tupperware te krijgen. Da’s meer iets voor sjonnies met civics, opels en andere paupermeuk. Je zit dus vast aan originele verbouwingen zoals 16v-spullen, morette koplampen en gti-velgen.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
och zijn best veel leuke dingen te krijgen:
- postert
- musketier
- cituning
velgen kan heel veel
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
och zijn best veel leuke dingen te krijgen:
- postert
- musketier
- cituning
Zeker, maar da’s al bijna origineel, en zeker geen autostyle-sjonnie-rommel… en velgen? Persoonlijk vind ik dat een BX maar heel weinig velgen kan hebben
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Harm schreef:och zijn best veel leuke dingen te krijgen:
- postert
- musketier
- cituningZeker, maar da’s al bijna origineel, en zeker geen autostyle-sjonnie-rommel… en velgen? Persoonlijk vind ik dat een BX maar heel weinig velgen kan hebben
daar moet ik je gelijk in geven. Het geen dat te krijgen is valt zeker binnen het design van de BX!
Wat velgen betreft… tja ben ik ook met je eens. je kan er niet alles onder leggen zonder het ontwerp te verkloten
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!