Citroën 2cv6 Transat website
Transat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

- 2CV Transat
- ID/DS 21 Pallas Mechanique
Gepost: 18 april 2005 12:38 AM

Volgens mij zitten hier grotendeels dezelfde “Eendofielen” als op 2cv.nl, maar goed:
Ook op dit forum wil ik even m’n website promoten

http://members.lycos.nl/transat/

De bedoeling is om zoveel mogelijk Nederlandse Transats te registreren op deze site. Dus kijk om je heen en als je d’r één ziet, stuur me een mailtje!

Verder staat er iets over de historie en de specs natuurlijk, en sinds gister ook een stukje over een Transat die te koop staat in Turkije Exclamation

In ieder geval veel plezier op de site! (Best te bekijken op 1024 x 768)

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 19 april 2005 07:02 PM
  [ # 1 ]

Deze mag naar het links-gedeelte.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

Transat
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14

- 2CV Transat
- ID/DS 21 Pallas Mechanique
Gepost: 19 april 2005 10:27 PM
  [ # 2 ]

Sorry. Dat onderdeel had ik even niet gezien Surprisedops:

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 april 2005 12:57 AM
  [ # 3 ]

Re: Citroën 2cv6 Transat website

Transat schreef:

........... en sinds gister ook een stukje over een Transat die te koop staat in Turkije Exclamation

En dat voor de prijs van “slechts” 11.000 Dollar!!!!  Shocked

(en dan noemen ze har ook nog een Charleston Confused )

Profiel  

SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 643

Gepost: 20 april 2005 01:39 AM
  [ # 4 ]

Re: Citroën 2cv6 Transat website

patje74 schreef:

(en dan noemen ze har ook nog een Charleston Confused )

En wie zegt dat dat niet kan kloppen. De Transat is de nederlandse naam voor deze 2cv, in Frankrijk heet deze versie ‘2cv France 3’ en in Engeland ‘Beachcomber’. Wie weet is de Charleston zoals wij hem kennen nooit geleverd in Turkije, maar wel in het jasje van een Transat. Net als de BX Biarritz, de belgische versie van de Biarritz is helemaal verschillend met de Biarritz zoals jullie hem in Nederland kennen .. maar de Belgische BX Biarritz is wel zo goed als hetzelfde als de Nederlandse BX Chic. Het is maar een theorietje Wink

Maar als je het mij vraagt is hij vals .. idd het oude type dashboard en de kleuren lijken mij ook niet 100%. Maar alles is mogelijk. De Dyane hebben ze ook tot 1992 geproduceerd in Iran. Deze Dyane’s hadden velgen van een Ami Super, uitgesneden achterspatborden, schuifraampjes in de achterdeuren (zoals in Spanje) en de oude omgekeerde deurklinken: kortom, een mengelmoes van vanalles en nog wat.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook