Alweer!!!!
Tis zonde en ik had ook wat anders voor met de auto, maar de auto bleek ook een verborgen redelijk zware voorschade te hebben, de banden zijn nog gladder dan slicks enz…
Dit is gewoon de beste oplossing, hoe jammer het ook is…
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ach, je weet nu in ieder geval hoe een TCT automaat rijdt….
Bewaar je de goeie plaatwerkdelen voor je v6?
De rest? Tja, een verrot onderblok raak je niet kwijt, de rest heb ik (nog) niet nodig….. Tijd om te slopen heb ik ook niet, ik moet nog een andere dame tevreden houden…...
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Onderblok, kop, turbo, automaat, plaatwerk, uitlaat, achterlichten en interieur zijn reeds weg…
Rest moet ik nog even zien…
Een feilloos linker display bewaar ik zelf, plaatwerk bewaar ik ook deels zelf voor op mn zilveren dame, splinternieuwe nog niet eens ingereden schijven komen altijd wel van pas…
Xsara Coupe
Marco ,
Hoe is de radiator ? Prijs ?
Pb maar ff .
Groet ,
Mark
enjoy flying Citroën
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Is er nog wat over van de TCT ?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Zoek je iets er van dan?
Van het wrak zelf is weinig meer over nadat de piranha’s zich er op hebben uitgeleefd
Weg zijn al: bollen, veerpoten, blok, bak, computer, remschijven/blokken, automaat gebeuren interieur, achterbumper, achterklep en voorschermen.
Xsara Coupe
Had je dit niet ff aan kunnen kondigen?
Dan had ik ook wel kunnen komen.
Had je voor mij nog het raammechaniek aan de bestuurderszijde inclusief deurbekabeling compleet? zit er stoelverwarming in?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Zit geen stoelverwarming in jammer genoeg…
En het raammechanisme van zowel de TCT als de ES9J4 is aan de bestuurderskant kapot… Kan ik je dus niet mee helpen!
@Matthijs: sja, het kwam er erg lastminute doorheen. Het is eigenlijk van repareren direct in slopen over gegaan!
Xsara Coupe
Gaat al een aardig winkeltje worden he
Een leuk voorraadje bedoel je? Als het een winkel zou zijn dan is het er wel een met een verdomd slecht prijsbeleid
Xsara Coupe
Mag btw op slot
De ES9J4 is voor zover gesloopt, alleen het blok moet er nog uit, maar dat wordt een kleine meet om meteen mijn koppelingswissel te oefenen…
Xsara Coupe