Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Ik begin hier maar vast een topicje over mijn huidige projectje.
het lastigste tot nu toe heb ik het gehad met het vinden van de juiste methode om het scherm aan het dak te hangen. het moest wel wegklapbaar zijn, maar dan heb je een scharnier nodig wat z.g. stijf is. dus het moet zo strak zijn dat je scherm niet heen en weer wiebeld bij optrekken en remmen, en het moet zelfs opgeklapt tegen het dak aan blijven hangen. heb heel lang gezocht en nagedacht tot ik oppeens nog 2 raamuitzetters vond in mijn garage. die heb ik nu ingekort een aan de zijkanten van het scherm gelijmd. het ziet er nu nog niet heel mooi uit, e.e.a. moet nog wel ff afgewerkt worden. het werkt wel !
nu wil ik dat scherm aan het plafond hangen net voor die kunstof strip die de voor en achterkant van de Dubb.Cab. aangeeft.
de ps2 laat ik op een omvormer 12v-220v draaien de dvd heeft een gewone 12v voeding.
Is dat nou die dvd speler die je alsnog hebt gekocht? wat was je daarvoor kwijt als ik vbragen mag, ik wacht nog steeds tot 1mei
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27883
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
dit gaat allemaal in de BX neem ik aan
Ik bedenk me net dat als je een ps2 hebt je eigenlijk alleen nog maar het scherm nodig hebt met een verloop stukje van s-video naar de 3 losse tulp stekkers
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- ID/DS D-Super
ja spulletje gaat in de reno.
in principe heb je om films te kijken en om ps2 te spelen alleen een scherm nodig en een ps2.. maar nu heb ik een remote control ( grote bus ) en ik kan er ook een dvd met mp3 in prakken.
M&M schreef:Hmmm toch ook maar eens de PS2 aansluiten op m’n scherm in de C3 , leuk voor in de file
Leuk project Erik , voor in de Renault neem ik aan
bij www.inkoopacties.net is een zogenaamde inkoopactie met zo’n schermpies.. 189 piek - directe link
- ID/DS D-Super
het schermpje zit er netjes in en de kabels zijn weggewerkt tot onder de stoel
van het weekend maar weer verder gaan.. tijd is op.
gaaf man…
wanneer komt de gigawatt stereo installatie en de 22 inch chomen vijfspaaks velgen er nu onder???
deur63 schreef:M&M schreef:Hmmm toch ook maar eens de PS2 aansluiten op m’n scherm in de C3 , leuk voor in de file
bij www.inkoopacties.net is een zogenaamde inkoopactie met zo’n schermpies.. 189 piek - directe link
Vindt het maar duur, ik ken clubs die met 7inch schermpjes stunten voor ong. €140.-
Bij de Makro waren de DVD spelers in de aanbieding, 2 schermpjes van 7"en de dvd speler voor 199 ex BTW
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 27883
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Simpele Ziel schreef:deur63 schreef:M&M schreef:Hmmm toch ook maar eens de PS2 aansluiten op m’n scherm in de C3 , leuk voor in de file
Vindt het maar duur, ik ken clubs die met 7inch schermpjes stunten voor ong. €140.-
Bij de Makro waren de DVD spelers in de aanbieding, 2 schermpjes van 7"en de dvd speler voor 199 ex BTW
ja, dat had ik ook gezien.
vraag me af of dat nog beetje kwaliteit is, het merk zei met niet veel dacht ik.
Simpele Ziel schreef:deur63 schreef:M&M schreef:Hmmm toch ook maar eens de PS2 aansluiten op m’n scherm in de C3 , leuk voor in de file
Ik heb zelf een 8” gekocht voor €115,- met ingebouwde TV tuner. da’s is niet zo’n uitklapbare die je in je autoradio compartiment douwt, maar zoeens als de TS aan z’n dak heeft geschroefd.
die aanbieding bij de makro klinkt overigens ook erg interessant.. normaal kosten die dvdspelers zo’n €150,-