Bij de specialisten zie ik twee typen massakabel: een ‘gewone’ en eentje met twee extra aders. De extra aders zijn niet evenlang, zie bv bij Dirk Sassen:
Waar zou ik die twee extra aders voor kunnen gebruiken? Misschien de korte als massakabel naar de spanningsregelaar.? En die lange?
Totaal aantal Berichten: 2967
Geregistreerd: 15-01-2007
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Ik denk de korte op de spannngsregelaar en de lange loopt langs de accusteun en zit op de linkse chassisbalk vast met het boutje waarmee ook het driehoekige afdekplaatje vastzit.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Vlietmansje kan hier wel eens gelijk in hebben….
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 25611
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Sterker nog… Hij HEEFT gelijk!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
zijn we het daar over eens
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Dank jullie wel!