Dag forummers,
iemand een exploded view van de achterbrug beschikbaar? Je weet wel, het deel vanaf achterkant tank naar achteren toe. Met name het plaatwerk om de achterwielophanging en de bussen waar de veercilinders in zitten interesseert me. Ik wil dit namaken, maar la derriére is dusdanig slecht dat dat het uitzoeken niet makkelijk maakt.
BVD!
http://www.ideale-ds.com/w-agora/extras/pdf.php
Kijk hier maar eens !!
Ik weet niet of de details zodanig zijn dat je het e.e.a. kunt namaken.
Jumpy 2.0 HDi 136 PK FAP 9/2008, Buscamperuitvoering (Gris Fer Metallic)
Xsara Picasso 1.6 Image 7/2007 (Gris Aluminium)
2CV6 Spécial 6/1988 (Blanc Meije)
Renault 4 TL Savane 1990 (Rouge), in restauratie
(in verleden 2x Acadiane, 3x2CV, DS21, Visa, GSA-Break, 2xBX D, 2xXantia D, C5 HDi)
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Als je efkes geduld hebt kun je een complete achterkant, zelfs een compleet chassis, overnemen van me, is dat wat?
Prachtig prachtig prachtig die reacties, dank daarvoor!
Ik heb nog niet alles wat ik zoek—> de twee halve kegels die de maximum uitslag van de draagarm bepalen zitten op een dikke stalen plaat, die weer vastzit op, zeg maar, de kofferbaklongeron. Die kofferbaklogeron bestaat uit twee delen van voor naar achteren gezien, als ik het goed heb gezien. Daar heb ik nog steeds geen plaatjes van kunnen ontdekken op het internet. Ik zal proberen de personen achter de links van hierboven te mailen. Als iemand nog wat weet, dan graag.
Ik wil wel een paar foto’s erbij zetten, maar hoe gaat dat?
@vlietmansje: ik heb zojuist bij de club voor ruim 700 euri aan nieuwe chassisdelen gekocht, ik heb al een aantal complete chassis’ gezien, maar nog geen een naar mijn zin. En nu ik al zo ver ben, ga ik voor nieuwe delen. Maar bedankt.[/img]
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Dat kokertje stelt niet veel voor hoor: loopt maar tot aan de houder van de veercilinder. Zie:
link page 8 (of 14)
Citroen!
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- GS/GSA 1220 club break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
Bedankt weer voor de links, hier kan ik wel wat mee, vooral die van die Engelsman (link van DriverD).
Even wat plaatjes bijgevoegd hoe het er nu bij staat….
Groetjes
de foto’s zijn wel wat groot, kan dat ook anders?
Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Wat een onderneming, petje af hoor, dit is echt een restauratie.
En die foto’s kunnen kleiner, je moet op mijn album.nl op de kleine foto rechts klikken, en dan de eigenschappen oproepen, dan het adres kopieren en dit plakken in je bericht tussen [img], dus [img]adres[img]
als je dan op voorbeeld klikt kun je kijken hoe de foto er bij staat.
succes.
Peter.[/img]
OK, dit is beter te zien hoop ik.
Tis inderdaad wel even werk ja! Begonnen half 2006 met redelijk wat tussenpozen. Maar het is leuk werk hoor. Samen met een vriend doe ik dit, hij bouwt een cabrio, ik help hem, hij helpt mij, leren we een boel van.[/img]
herbert mooij schreef:OK, dit is beter te zien hoop ik.
Tis inderdaad wel even werk ja! Begonnen half 2006 met redelijk wat tussenpozen. Maar het is leuk werk hoor. Samen met een vriend doe ik dit, hij bouwt een cabrio, ik help hem, hij helpt mij, leren we een boel van.[/img]
Zo kan ook…
(van MiniFoto heb ik Foto gemaakt)
Hoe houd je je chassis recht, trouwens?
Meten, meten en nog eens meten.
Dank, maar hoe kan ik dit nu zelf?
In mijn post had ik jouw berichtje opgenomen, dan krijg ik de plaats van de foto’s in MijnAlbum te zien, en daarna van MiniFoto Foto gemaakt, je kunt er ook GroteFoto van maken.
Beetje raar gezegd, maar toch duidelijk?
Tering met alle respect maar was het proberen een iets beter chassis te vinden geen optie?
succes!
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....