92 van de 224
« Eerste  < Vorige 90 91 92 93 94 Volgende >  Laatste »
   
CX VEMS 340pk en 580Nm p223
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 14 juli 2008 09:55 PM
  [ # 1366 ]

Maar daarmee ga je de condensatie nog niet tegen en de extremere temperatuursverschillen dan wanneer je het ding gewoon binnen monteert.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 14 juli 2008 10:09 PM
  [ # 1367 ]
Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 14 juli 2008 11:13 PM
  [ # 1368 ]

Ach het VEMS kastje is heel solide. Het zou wel gaan in het motorruim, maar binnen is denk ik eigenlijk wel iets beter. Hij kan ook mooi wonen waar de injectie computer nu zit. Nu nog even draadjes gaan maken.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 19 juli 2008 12:26 AM
  [ # 1369 ]

Goed vandaag wat noodzakelijk onderhoud gedaan, olie, filter, 2 onderste fusee kogels, nieuwe waterpomp, radiateur gespoeld en voor de VEMS de EGT sensor in het uitlaat spruitstuk geplaatst.

Dat was gelijk ook de laatste lastige sensor, dus nu kan de kabelboom afgemaakt worden en moet het programeren van het ding kunnen gaan beginnen…

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 30 juli 2008 11:40 PM
  [ # 1370 ]

Vandaag weer eens op zoek geweest naar de tik in mijn voortrein. Niet gevonden uiteraard. Wel er achter gekomen dat gloednieuwe binnenste stuurkogels van Lemforder waardeloos zijn. Er zit nu een gebruikte originele in.

Verder nog een uur aan het pielen geweest om de sporing weer goed te krijgen, en nu moet ik de diravi natuurlijk weer stellen.

Maar goed. Het schiet niet op. Ik ga morgen gewoon richting FR rijden, met tik.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2418
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 31 juli 2008 03:47 AM
  [ # 1371 ]
sans-pareil schreef:

Wel er achter gekomen dat gloednieuwe binnenste stuurkogels van Lemforder waardeloos zijn.

want? nu al weer speling?

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 31 juli 2008 11:40 AM
  [ # 1372 ]

Vandaag vertrekken? Als-t-ie nou maar niet vergeet Drum uit België mee te nemen. Dat spul heb je nooit genoeg. Net zoiets als LHM….

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 31 juli 2008 12:54 PM
  [ # 1373 ]
Evan schreef:
sans-pareil schreef:

Wel er achter gekomen dat gloednieuwe binnenste stuurkogels van Lemforder waardeloos zijn.

want? nu al weer speling?

Nee, de oude had speling, de nieuwe, zo uit de schap, had precies even veel speling - metaal op metaal. tik tik tik… niet aan de kogel kant, maar aan de silem blok kant.

En Drum uit belgie, check.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2418
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 01 augustus 2008 03:40 AM
  [ # 1374 ]

binnenkort hebben ze in belgie niet genoeg drum meer….

haha

succes in F, of fijne vakantie…....

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 19 augustus 2008 10:52 PM
  [ # 1375 ]

Zo ben er weer. De CX heeft ongeveer 5000km probleemloos afgelegd, met een gemiddeld gebruik van iets van 1 op 10.5, beste tank zelfs 1 op 11.5. Ben via Brunssum, Luxemburg (drum),  Rodemack, Pont-a-Mousson, Druyes-la-Belles-Fontaines, Chateau Meillant, St. Marien, Die, Cannes, Lucardo (Toscane), Bracchiano (en natuurlijk de Autodrome Vallelunga) en toen via Zwitzerland over de Gotthardt pas terug. En ondanks dat ik heel duitsland doorkruist heb, n.b. nergens harder gekund dan 190 door drukte.

Nu maar eens die VEMS aan de gang. ik heb in St. Marien nog wel mijn nieuwe zuigers en turbo bewonderd… aan de gang dus.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 augustus 2008 10:57 PM
  [ # 1376 ]

Net verbruik Wink
Dat hoop ik ook nog eens te halen Very Happy

Hmm.. dan heb je wel in het verkeerde deel van DE gereden, ik had vaak ruimte zat om hard te rijden. Alleen de Xsara wil niet veel harder dan 170, tenzij ik echt het onderste uit de kan ga halen Wink

Profiel  
 
RikvdS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 782
Geregistreerd: 26-09-2007

- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Gepost: 19 augustus 2008 11:09 PM
  [ # 1377 ]

Sow he, dan heb ik een CX die minder hard gaat… zuipt ie nog meer ook! Laughing
Die nieuwe Turbo was dat die waar Wendela al eens een fotootje van had gepost ergens die ongeveer anderhalf a 2x zo groot was en mooi glimmend eruit zag? If so dan zag het er in ieder geval erg impressive uit!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 19 augustus 2008 11:23 PM
  [ # 1378 ]
Arjan Verkade schreef:

Net verbruik Wink
Dat hoop ik ook nog eens te halen Very Happy

Hmm.. dan heb je wel in het verkeerde deel van DE gereden, ik had vaak ruimte zat om hard te rijden. Alleen de Xsara wil niet veel harder dan 170, tenzij ik echt het onderste uit de kan ga halen Wink

waarom zou je wat in de kan laten zitten dan ?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 augustus 2008 11:45 PM
  [ # 1379 ]

Meer herrie etc, niet de moeite waard voor die paar km harder. 1x beetje van het gas af voor een medeweggebruiker en je kan opnieuw beginnen. Frustratie voorkomen Smile

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 19 augustus 2008 11:53 PM
  [ # 1380 ]

Waar is die lege weg in duitsland dan?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
 
92 van de 224
« Eerste  < Vorige 90 91 92 93 94 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook