Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Misschien dat een Axel-blok/ -versnellingsbak ook gebruikt kan worden (is toch hetzelfde)? Of levert dat problemen op met het plaatsen van de hydraulische pomp met aansluitingen? Niet dat ik er zo eentje weet liggen hoor….
Ik ga het topic sluiten,
ik heb vannacht beslist dat ik toch niet meteen kapitaalkrachtig genoeg ben voor het project.
en als aspirant-student kan het alleen nog erger worden.
Het probleem is dat ik ook nog m’n 2cv’tje heb, waar veel geld in gaat kruipen.
jammer, want het leek me wel leuk, die GSA…
He jammer…. Weer een GSA minder…
Anders koop je hem en zet je hem weg… Als je ooit kapitaalkrachtig genoeg bent
Een axel blok zou er trouwens ook zo inpassen, maar dan moet je eers even achter een hydo pomp aan. (volgens mij kan die er dan zo in..)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
probeer me nu niet te overtuigen, ik vond het al moeilijk genoeg om te beslissen
sja… het was te proberen…. Weet je het heeel zeker?
Het is dat ik geen ruimte voor een auto meer heb…. Er staat nu al een GSA buiten… heiligschennis
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
De witte godin is er nog steeds..
en jah ...tis dat ik nog enkele projecten had maar anders had ik er wel een aantal weekenden willen sleutelen om hem weer op de weg te krijgen…..want eigenlijk…..
als je haar goed bekijkt…..wat mooie lijnen…vooral in laagste stand
Wie o wie neemt de GSA X1 over?
inclusief nederlands kenteken dat tot januari 2006 is geschorst.
Citroen rolls better then a Rolls!!
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Wat kost die GSA? Zit er ook laswerk aan, of is het enkel motor en bak vervangen?
Lijkt me wel leuk om weer eens te doen.
groet,
Maarten
013 467 86 87
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
beste,
De GSA mag weg voor 150 euro.
motor en bak ontbreken.
Kenteken en papieren aanwezig. geschorst tot januari 2006.
Met wat laswerk is de gsa weer op de weg te krijgen
Citroen rolls better then a Rolls!!
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 26-09-2004
- 2CV 2cv6
- ID/DS ID 19 P
Sorry, maar laswerk zit ik niet op te wachten.
Ik zal even kijken - misschien dat mijn zoon er wat in ziet,
Antieke fietsen zijn ook mooi! Kijk eens op http://www.antique-bicycles.net
Als ik andere projecten af had gehad was ik er mee begonnen maar
tijdgebrek speelt parten.
Leuke GSA voor de beginner denk ik zo.
Voor onderdelen misschien maar is leuker als hij weer in een frisse kleur
(Xsara Picasso Blauw) op de weg komt.
Dus bij deze wie o wie….neemt deze schone madame mee en maakt er weer leuk rijdend object van….ze zijn namelijk met uitsterven bedreigd.
Citroen rolls better then a Rolls!!
sja… ik zou heel graag een GSA er bij willen hebben… maar ik zit nu nog met een nissan sunny….. (sorry hoor…) die moet eerst weg, anders krijg ik ruzie thuis, want we hebben er al zo veel…. En wij hebben ook nog 2 GSA projecten staan….
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Eendblokje kan ingebouwt worden in een GS/A.
GS blok en bak weegt compleet 165 (4bak)en 5 bak 178 KG.
advies.
niet doen.
je brand om de haverklap koppelingen weg, en zou met een verbruik van 1 op 9 uitkomen..
om nog maar niet te spreken van het ombouwen van je aandrijfassen enzo.
greets van wupke, die het geiniger zou vinden als je er een blok van een Mazda wankel (rx nogwattus is dat meen ik)in zou zette.
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
kreazyV8wuppo schreef:
die het geiniger zou vinden als je er een blok van een Mazda wankel (rx nogwattus is dat meen ik)in zou zette.
Mee eens! Er rijd in Duitsland (geloof ik) ook een RO80 rond met een Mazda RX-7 blok.
(voor de lezers die er niet bekend mee zijn, de RO80 is een NSU welke met het zelfde wankel-blok werd geleverd als de Birotor, de GS met wankelmotor)
Maar het lijkt mij een geweldig project op een GSA om te bouwen tot een wankel-motor wagen!
jah als je er tijd voor zou hebben leuk project.
Lepel er een motor bij een mazda RX-7 uit en met paar aanpassingen weer in de GSA.
En jah zoon verdwaalde nissan…in Citroen familie is zeker een vreemde eend in de bijt
Citroen rolls better then a Rolls!!
mijn idieaal project =
hehe,,, een MERLIN V12 R&R in een Bix of GS plakken.. nog tips ende iedeen?
greets van wupke..
oh ja, wel geblazen natuurlijk, voor minder dan 5000 PK doe ik het nie..
ps….....
sponsors gezocht in deze ..benne serieuze idee en plan.. dus la ma horen en weten!!