2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

kwaliteit van de zetels xsara picasso
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362

Gepost: 24 juni 2008 12:18 AM
  [ # 16 ]

Bij mijn xsara picasso (208000 km) ook nog geen problemen. Het enige wat mankeert is dat stukje voor de middelste achterbank om je drinken in te zetten.

Profiel  

johan20
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 339

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 07 juli 2008 07:08 PM
  [ # 17 ]

vandaag auto binnen gepoetst,onder de zetel lag het vol met schuimdeeltjes afkomstig van de zetel.Heb dit aan de dealer laten zien en wacht nu op reactie van de importeur,die kennende zal ik nog lang mogen wachten op reactie! Rolling Eyes

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 08 juli 2008 12:16 PM
  [ # 18 ]
johan20 schreef:

vandaag auto binnen gepoetst,onder de zetel lag het vol met schuimdeeltjes afkomstig van de zetel.Heb dit aan de dealer laten zien en wacht nu op reactie van de importeur,die kennende zal ik nog lang mogen wachten op reactie! Rolling Eyes

Mijn C4 piccasso : schuimrubber onder de bekleding gescheurd, onmiddellijk naar de dealer gegaan en die heeft gewoon een nieuwe zitting besteld (wordt vandaag geplaatst). Ben wel benieuwd hoe lang de nieuwe zitting het zal uithouden Confused

Profiel  

johan20
> 300 berichten
RankRankRank

- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 02 augustus 2008 02:03 AM
  [ # 19 ]
C4sohier schreef:
johan20 schreef:

Mijn C4 piccasso : schuimrubber onder de bekleding gescheurd, onmiddellijk naar de dealer gegaan en die heeft gewoon een nieuwe zitting besteld (wordt vandaag geplaatst). Ben wel benieuwd hoe lang de nieuwe zitting het zal uithouden Confused

En?Wat is het resultaat?

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 827

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 02 augustus 2008 02:41 PM
  [ # 20 ]

Wat een geklaag over die schuimrubber vullingen zeg. Wat denken jullie, dat alles nieuw blijft? Laat je auto dan afgedekt in de garage staan! Onze Xsara Picasso heeft inmiddels de respectabele kilometerstand van 270.000 en natuurlijk begint dan de zitting minder te worden. Dus binnen niet al te lange tijd zal ik eens een nieuwe vulling bestellen bij de dealer. Moet ik nu gaan klagen? Koop eens een bankstel en ga er eens 2700 uur op zitten, wordt die vulling dan ook niet zachter en minder van kwaliteit? Ga je dan ook terug naar meneer Ikea om te klagen??????

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

johan20
> 300 berichten
RankRankRank

- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 02 augustus 2008 03:00 PM
  [ # 21 ]
RuudR schreef:

Wat een geklaag over die schuimrubber vullingen zeg. Wat denken jullie, dat alles nieuw blijft? Laat je auto dan afgedekt in de garage staan! Onze Xsara Picasso heeft inmiddels de respectabele kilometerstand van 270.000 en natuurlijk begint dan de zitting minder te worden. Dus binnen niet al te lange tijd zal ik eens een nieuwe vulling bestellen bij de dealer. Moet ik nu gaan klagen? Koop eens een bankstel en ga er eens 2700 uur op zitten, wordt die vulling dan ook niet zachter en minder van kwaliteit? Ga je dan ook terug naar meneer Ikea om te klagen??????

Sorry RuudR,

Ik wil enkel duidelijk maken dat als ik 24.500€ aan een wagen geef ik toch mag verlangen dat de zitten van de zetels langer dan 45.000Km. meegaan,of ben ik mis.Nu,2700 uren zitten op een zetel met een gem. van 3 uren per dag is maar iets meer dan 2.5 jaar!Ik hoop dat mijn zetels thuis het langer volhouden! huh

Profiel  

BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 798

Gepost: 02 augustus 2008 03:32 PM
  [ # 22 ]
RuudR schreef:

Wat een geklaag over die schuimrubber vullingen zeg. Wat denken jullie, dat alles nieuw blijft? Laat je auto dan afgedekt in de garage staan! Onze Xsara Picasso heeft inmiddels de respectabele kilometerstand van 270.000 en natuurlijk begint dan de zitting minder te worden.

Mijn vorige xsara Picasso had net een nulletje minder op de teller staan als de jouwe ( 27.000 km dus ) en de schuimrubber was er ook al aan voor de moeite…
Reden om te klagen ( wat is klagen Wink )....in jouw geval niet dus, maar in mijn geval en duidelijk bij vele anderen hier op het forum wel dus.
Een forum als dit dient natuurlijk om je gerieven of ongerieven te melden, anders kan je beter je pc afdekken en bij je auto in de garage zetten. Wink

Greetz

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  

johan20
> 300 berichten
RankRankRank

- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 02 augustus 2008 03:36 PM
  [ # 23 ]
BIG charlie schreef:
RuudR schreef:

Wat een geklaag over die schuimrubber vullingen zeg. Wat denken jullie, dat alles nieuw blijft? Laat je auto dan afgedekt in de garage staan! Onze Xsara Picasso heeft inmiddels de respectabele kilometerstand van 270.000 en natuurlijk begint dan de zitting minder te worden.

Mijn vorige xsara Picasso had net een nulletje minder op de teller staan als de jouwe ( 27.000 km dus ) en de schuimrubber was er ook al aan voor de moeite…
Reden om te klagen ( wat is klagen Wink )....in jouw geval niet dus, maar in mijn geval en duidelijk bij vele anderen hier op het forum wel dus.
Een forum als dit dient natuurlijk om je gerieven of ongerieven te melden, anders kan je beter je pc afdekken en bij je auto in de garage zetten. Wink

Greetz

BIG charlie

Volledig met je eens!

Grtz clap

Profiel  

RuudR
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 827

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 02 augustus 2008 03:40 PM
  [ # 24 ]

Inderdaad, voor een auto met 27.000 op de teller zou ik er ook van balen. Maar er wordt ook geklaagd door bezitters van auto’s met veel hogere kilometerstanden. En dat is nou net, wat ik niet snap. Zie mijn vergelijk met het bankstel, daar ga je nar een jaar ook niet mee terug, omdat de zittingen wat zachter worden. Maak dat maar eens open aan de onderkant, zelfs na een maand vind je daar al losse schuimrubber vlokken.

Helaas hebben wij het besluit moeten nemen om het 16de Lindetreffen niet door te laten gaan, ivm wateroverlast op het terrein. Volgend jaar,4de weekend juni 2025, gaan wij een nieuwe poging doen.

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 04 augustus 2008 05:25 PM
  [ # 25 ]
johan20 schreef:
C4sohier schreef:
johan20 schreef:

En?Wat is het resultaat?

Nieuwe zitting zit wat beter (iets harder), geen kleurverschil met de rest van de stoel (ik heb een lichte kleur bekleding). Voorlopig nog geen nieuwe scheur, maar ik hou het nauwlettend in het oog. De garantie loopt nog tot mei volgend jaar Wink .
In elk geval probeer ik nu de opstaande rand van de zitting zoveel mogelijk te ontzien.

Profiel  

gg270892
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 20 augustus 2008 04:16 PM
  [ # 26 ]

stoel

heb ik ook. 58000km bj 2003
Heb je wellicht de Difference/Exclusive

Profiel  

johan20
> 300 berichten
RankRankRank

- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 20 augustus 2008 09:59 PM
  [ # 27 ]

Exclusive bjr 2005-54.000Km. Crying or Very sad

Profiel  

gg270892
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 60

Gepost: 22 december 2008 11:39 PM
  [ # 28 ]

Bestuurdersstoel

Mijn stoel is aan de linkerzijde inwendig na 5 jaar en 58000 km ook brak.  Evil or Very Mad
Heeft te maken denk ik met in- en uitstappen. Maar bij andere hogere auto’s stappen toch ook mensen in en uit? Wink

Ik rij regelmatig in het nieuwere type Scenic bj (2004) van de zaak. Deze heeft na 180000 km nog perfecte zetels. En geloof me, daar stappen we echt niet via de achterklep in de auto.

Profiel  

hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 988

Gepost: 22 december 2008 11:49 PM
  [ # 29 ]

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je steeds in en uitstapt. Daar zijn de stoelen niet voor gemaakt, die zijn gemaakt om op te zitten.

Wat een onzin, heb je je weleens afgevraagd hoevaak er in en uitgestapt wordt bij koerier ? (of noem eens wat beroepen met veel korte ritjes en veel in en uitstappen)

Mijn C4 heeft nog geluk, ik rij wel veel maar stap maar één keer per dag in en één keer per dag uit tenzij de auto of ik moet tanken maar zelfs dat probeer ik te combineren.

Ik ben echt heel zuinig op mijn stoelen en probeer zo weinig mogelijk in en uit te stappen.

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  

johan20
> 300 berichten
RankRankRank

- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 23 december 2008 01:19 AM
  [ # 30 ]
hbeck schreef:

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je steeds in en uitstapt. Daar zijn de stoelen niet voor gemaakt, die zijn gemaakt om op te zitten.

Wat een onzin, heb je je weleens afgevraagd hoevaak er in en uitgestapt wordt bij koerier ? (of noem eens wat beroepen met veel korte ritjes en veel in en uitstappen)

Mijn C4 heeft nog geluk, ik rij wel veel maar stap maar één keer per dag in en één keer per dag uit tenzij de auto of ik moet tanken maar zelfs dat probeer ik te combineren.

Ik ben echt heel zuinig op mijn stoelen en probeer zo weinig mogelijk in en uit te stappen.

Ik heb al 14 wagens versleten en de meeste met een kilometerstand van boven de 200.000 Km., heb nog nooit niet geteld hoeveel in uit mijn wagen ben gestapt,maar op een kilometerstand van nog geen 50.000 Km; vind ik het toch niet normaal dat de zitten al versleten zijn. X-mas

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook