Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004
- C5 Break 2.0-16V
Je schrijft dat je laatst de auto bij Ton van Soest hebt gebracht om dit te controleren. Het LHM circuit is dicht, het zou dus aannemelijk zijn dat de auto lekt. Kijk eens onder de auto als hij een tijdje heeft stil gestaan. Zie je niks kijk dan even met draaiende motor. Controleer de octopus eerst maar eens op lekkage.
Peteryed schreef:Je schrijft dat je laatst de auto bij Ton van Soest hebt gebracht om dit te controleren.
Ton van Soest speelde toch Handige Harrie in Bassie en Adriaan?
EDIT: Dat was Paul van Soest
Test
!
Autofan schreef:Dan gaat je KVS lampje ook branden, maar het is niet onverstandig om alle vloeistoffen te checken voor zo’n lange reis.
Moet je natuurlijk wel zeker weten dat alle lampjes het nog doen? Dus dat ook eerst even checken als je de auto op contact zet?!
Ik vind het lef hebben dat je zo’n lange reis gaat beginnen als je niet zeker weet wat er mis is. Aan de andere kant: waarschijnlijk is het iets heel simpels, heb het ook een keer gehad bij nét te laag KVS-niveau…
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Gewoon je kofferbak volstouwen met allemaal vloeistoffen Kun je dan maar geen eten en drinken voor onderweg meenemen en geen kleren. Weet je wel zeker dat je aan vloeistoffen niet te weinig hebt…