Welke zou u kiezen?
Schroom niet bezoek de site en wordt lid.
http://citroenc52008.hyves.nl/
Indien er iets te melden is over de nieuwe C5, dan vindt u het hier als eerst.
C6…duidelijk
Hij lijkt op de CX en dat is de mooiste auto ter wereld.
C6. Hoewel ik de Vel Satis ook een enorm mooie wagen vind, net als de 607.
Maar waarom dan de C6 (buiten dan het een Citroen is), net iets mooier.
Enorm mooi interieur, mooi om te zien, en dan nog vanalles…:D
Mmmm…ik vind het nog wel een beeeetje lastig. Peugeot valt snel af, wel mooi maar in vergelijking met de beide anderen is ‘t hem toch niet.
De Vel Satis heeft me altijd aangesproken door het aparte design. Wat anderen ook zeggen, ik zou er wel mee gezien willen worden.
En dan de C6, tja, het grootste gedeelte van het ontwerp alsmede de HP zouden de keuze zeer makkelijk moeten maken…...maar ik kan maar niet wennen aan die Audi-kont
Al met al ga ik toch voor de C6 (maar ik blijf die Vel Satis ook heel bijzonder vinden)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Heb de C6 dan maar gekozen Vel Satis is een pracht van een auto, maar ik had liever de Avantime in de poll gezien. Heb een keertje met een Avantime meegereden, wat een AUTO! Al die ruimte, al dat licht, geweldig ...
Groets Sam
wat een rare vraag…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
SAMBXSPORT schreef:Heb de C6 dan maar gekozen Vel Satis is een pracht van een auto, maar ik had liever de Avantime in de poll gezien. Heb een keertje met een Avantime meegereden, wat een AUTO! Al die ruimte, al dat licht, geweldig ...
Groets Sam
Avantime is een hele mooie auto!
jammer dat de productie gestopt is, maar er is ook geen markt voor.
zeker als je de Vel Satis ongeveer gelijktijdig op de markt brengt…
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
ik wou dat ik vaker zulke makkelijke vragen had
rare vraag inderdaad. Je kunt de uitslag al voorspellen.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Effe herrie schoppen in de tent…..IK heb voor die Renault Velsatis gestemd, prachtige auto
Vind de C5, C6 enz….niks aan…sorry ops:
Sorry makkers, ‘k heb ook op de Vel Satis gestemd…
Het “avant-garde”-design wat Renault enkele jaren geleden op ons heeft losgelaten (Avantime ; Vel Satis en ‘n beetje de Mégane) spreekt me enorm aan. Het team van Patrick le Quément zal wel véél overtuigingskracht moeten hebben gehad tov de Renault-directie!
Renault (ttz Matra…) is jammer genoeg serieus afgestraft voor dit vooruitstrevende design (zeker de Avantime), maar dit heeft te maken met verschillende factoren, zeker in Frankrijk en in mindere mate België:
- Pro of contra Design (design met Hoofdletter!)
- De afwerking was niet top (deuren ; winddichtheid)
- De beschikbaarheid van enkel een slappe of een sterke benzinemotor waren een debet
- ...
Achteraf heeft Renault deze fouten wel rechtgezet, maar toen was het kalf al serieus verdronken…en Matra mee de dieperik heeft gesleurd.
Peugeot heeft tevens een lanceringsflop gehad van zijn 607 (net als hun 605 en tevens de XM…)
De verschijning van de V6 Hdi zal slechts weinigen overhalen om nu nog over te gaan tot de aankoop van de (reeds bedaagde, laten we wel wezen…) 607.
Hopelijk zal Het Merk met de lancering van de C6 wél duchtig hebben nagedacht om niet tot een lanceringsflop te komen.
Heb vernomen dat de lancering (weer) is uitgesteld om de grootste critici niet te ontgoochelen.
In elk geval, de C6 komt nu direct uit met motoren in alle smaken (diesel en benzine) en dat is toch een levensles die ze hebben overgehouden aan de XM.
De C6 = prachtige wagen, maar je moet een wagen in levende lijve hebben gezien/gereden om effectief een oordeel te vellen.
CukZes voor de C6!
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
Laten we Bram en dieterwieter kielhalen! Hoe durven ze!!!
Smaken verschillen. Dat blijkt wel weer….
Ik heb op de C6 gestemd. Volgens mij mooier dan de DS! En de DS was voor mij de mooiste auto aller tijden….
Als de C6 in het echt net zo mooi is als op de plaat…. (zucht…).
Aaarggh! Effe naar lucht happen!!
Jip, smaken en kleuren…eindeloos eh!
Feit is wel dat de C6 nooit zo vooruitstrevend zal zijn als Zijne Hoogheid de DS! Man, dat was pas een wagen in zijn tijd!
Volgens mij zijn er maar enkele wagens die de automobielwereld op zijn kop gezet hebben:
- op stip nr 1 natuurlijk de DS
- NSU Ro80
- Toyota Prius (maar dat beseffen de meesten voorlopig nog niet…)
Wel sterk van Het Merk om toch nog met nieuwe technologische ontwerpen op de markt te komen!
Aan wat kunnen we ons nog meer verwachten…??
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
Re: Welke AUTOMOBIEL uit Frankrijk?
mcitroen schreef:Welke zou u kiezen?
Zie je nou? HIER kan het gewoon wel
Totaal aantal Berichten: 27922
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
dieterwieter schreef:- Toyota Prius (maar dat beseffen de meesten voorlopig nog niet…)
nou ik heb op tv (rtl autowereld) de C4 en de prius naast elkaar gezien, kwa looks wint de C4 dat bij mij echt wel
Ik ga voor de Avant Time. Waanzinnig mooie auto! Gaat denk ik ook nog eens veel geld waard worden door het beperkte aantal wat er rond rijdt
ja ja en ik weet dat ie er niet bij staat
ik wilde nog wat aardigs zeggen maar had al op submit gedrukt