Zo vervang je het dashboardlampje
reneke
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122

Gepost: 23 april 2005 02:05 AM

Je trekt het hele lichthuis, met schakelaar en al, vanaf de binnenkant eruit. Je hoeft het dashboardkastje niet los te halen en je hebt geen schroevedraaier nodig.

Ter lering en vermaak: wie weet hoe je het dashboardkastje eigenlijk los krijgt? Na het losschroeven van de 3 torx schroefjes bovenin zit hij nog steeds vast….?

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 23 april 2005 03:19 AM
  [ # 1 ]

Re: Zo vervang je het dashboardlampje

reneke schreef:

Ter lering en vermaak: wie weet hoe je het dashboardkastje eigenlijk los krijgt? Na het losschroeven van de 3 torx schroefjes bovenin zit hij nog steeds vast….?

Dat is een goede vraag, ik heb er ook mee zitten pielen omdat de 3 torx schroefjes bovenin alleen niet voldoende was. Is alweer een tijd geleden,  als ik me niet vergis zitten er aan de onderkant ook torx schroeven, die zie je pas als je de bekleding onder het dashbord weghaalt. Je moet goed kijken/voelen, want ze zijn moelijk te zien. De Airbag hoeft er niet uit en kun je het beste laten zitten, er zitten namelijk geen schroeven eronder die het kastje vasthouden.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook