1 van de 2
 1 2 Volgende > 

Da’s pech: dealer weg !!!
kikker
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 65

Gepost: 22 april 2005 10:14 PM

Heb ik weer:
kies na jaren (sorry) weer eens voor Citroen en bestel 6 weken geleden een nieuwe C5 break bij Citroen van der Lee in Soest.
Hij verteld me netjes dat hij ‘reparateur’ is en de auto’s betrekt van Rovam in Amersfoort.

Ik bel ‘m 2 weken geleden met de voor de hand liggende vraag: ‘wanneer is de auto er’ en hij verwacht dat ik er nog voor kenneginnedag er mee kan rijden….

Ben ik gisteren toevallig in Soest ( ik woon daar niet…) en denk: ík rij even langs, kan ik meteen een afspraak maken…
Wat dacht je wat: geen auto’s voor de deur, de automatische deuren gaan niet open en geen Citroen’s in de showroom !!!!!
Zie ik binnen de baas zelf lopen en hij wenkt me naar de zijdeur.
Is ie er een week geleden mee gestopt; moeilijk, gezondheid, geld er bij enz enz !!!!!
Mijn auto zal nu (naar ik hoop onder de afgesproken condities oa inruil en korting ..) door Rovam in Amersfoort worden geleverd, zegt ie.
Ik snap best dat het allemaal lullig is vor de man, maar een telefoontje was toch op zijn plaats geweest?

Nu wacht ik vrolijk op een bericht van Rovam, waar ik gisteren direct ben langs gegaan en waar ze beloofden vandaag te zullen bellen over de aflevering, niet dus ;-(

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 22 april 2005 10:53 PM
  [ # 1 ]

dat is idd geen goed nieuws Sad

denk dat dat het nieuwe auto kopen stuk minder leuk maakt.
ik hoop voor je zodra je dat auto heb dat je alles weer snel vergeet en lekker van je nieuwe C5 kan genieten Smile

suc6 ermee

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3210

Gepost: 22 april 2005 11:09 PM
  [ # 2 ]

Beetje asociaal gedrag van zowel de eerste als de 2de dealer. Aangezien je daar geen pakje boter hebt besteld, maar een apparaat wat een leuke bom centen kost, zou dat voor mij reden genoeg zijn om ze lekker in hun sop gaar te laten koken en gewoon een andere dealer te zoeken, die zijn klanten wel netjes behandeld.

Animal triste post coitum

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 23 april 2005 01:47 AM
  [ # 3 ]
Serge schreef:

Beetje asociaal gedrag van zowel de eerste als de 2de dealer. Aangezien je daar geen pakje boter hebt besteld, maar een apparaat wat een leuke bom centen kost, zou dat voor mij reden genoeg zijn om ze lekker in hun sop gaar te laten koken en gewoon een andere dealer te zoeken, die zijn klanten wel netjes behandeld.

zo simpel zal het helaas niet liggen. Bij mijn weten moet je bij de bestelling van een auto, nieuw, een aanbetaling doen ( ? ) Daarbij denk ik dat Rovam je best aan die koop kan houden.

ik zou overigens wel bekijken of je er onderuit kan. Die eerste is al weg, maar vind het wel erg hufterig dat Rovam je niet belt!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 23 april 2005 01:18 PM
  [ # 4 ]

aanbetaling hoeft volgens mij niet altijd.
maar zover ik weet is er een regel van de bovag dat als je de auto niet meer wil dat je zoveel procent over de auto alsnog moet betalen.
ik dacht 15% maar dat weet ik niet zeker.
misschien staat het ook wel in het contract.

het komt er in ieder geval op neer dat je niet zomaar weg kan lopen.

Profiel  

kikker
< 100 berichten
Rank

Gepost: 23 april 2005 02:37 PM
  [ # 5 ]

bedankt voor jullie medeleven…

Nee, er is niet aanbetaald, maar ‘even een andere dealer’ is in deze regio wat lastig: Amersfoort, Woudenberg, Huizen: allemaal Rovam..
Ik geef ze nog even het voordeel van de twijfel; kan zijn dat de abrupte stop in Soest voor hen ook een verrassing was Sad  Ik vertrouw er op dat de deal die ik in Soest heb gemaakt, blijft gelden en dat de C5 volgende week (of desnoods een weekje later) bij mij op de stoep staat.

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 23 april 2005 05:23 PM
  [ # 6 ]
gompy58 schreef:
Serge schreef:

zo simpel zal het helaas niet liggen. Bij mijn weten moet je bij de bestelling van een auto, nieuw, een aanbetaling doen ( ? ) Daarbij denk ik dat Rovam je best aan die koop kan houden.

ik zou overigens wel bekijken of je er onderuit kan. Die eerste is al weg, maar vind het wel erg hufterig dat Rovam je niet belt!

Kikker heeft met Rovam helemaal niks te schaffen, hij is een overeenkomst aangegaan met die handelaar in Soest en niet met die dealer in amersfoort. Aangezien die handelaar er zonder boe of bah mee kapt, is dat ook meteen ‘einde overeenkomst’. Soest kan Kikker wel vrolijk doorsturen naar Amersfoort, maar ‘moeten’ hoeft ie niet.

Ik ben toevallig vanochtend wezen kijken naar een XM bij Van Beers in Hilversum http://www.citroen-servicevanbeers.nl/  , helaas was het niet helemaal wat ik zocht, maar de manier hoe ik daar behandeld werd was werkelijk formidabel!

Profiel  

kikker
< 100 berichten
Rank

Gepost: 23 april 2005 06:28 PM
  [ # 7 ]

komt het toch nog goed:
Net gebeld door Rovam Amersfoort. Keurige verontschuldingen voor de verwarring rond ‘soest’ en het niet volgens afspraak gisteren terugbellen.
De afspraak ‘levering voor kenneginnedag’ was bekend, dus kan ik de auto a.s. donderdag ophalen!!!

Lijkt toch een begin van een prettige relatie met Rovam Amersfoort…

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 23 april 2005 09:27 PM
  [ # 8 ]
Profiel  

Rob GT
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 505

- Saxo vts 1.4
Gepost: 23 april 2005 10:58 PM
  [ # 9 ]

Ah, dat is balen zeg! Daar hadden we met de AX-club altijd sleutelmeetings Shocked  zo’n mooie garage krijg je niet snel weer terug Crying or Very sad
(zoon is webmaster bij de AXclub)

Rob gaat op onderzoek uit…

O ja, succes de met de auto!

Profiel  

Serge
> 3000 berichten

Gepost: 23 april 2005 11:56 PM
  [ # 10 ]

Fijn dat het dan toch goed uitpakt. Rolling Eyes

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 24 april 2005 03:39 AM
  [ # 11 ]

@Kikker (JJ),

Voordat ik bovenstaande gelezen had (want een paar dagen niet op het forum geweest, en ik had ook geen mail van je gehad) heb ik vanochtend onderweg naar Boom in België (aardige meeting) je verhaal voorgelegd aan een bekende Citroën-kenner (naar verluidt een Expert zelfs!) En hij zegt doodleuk dat ie het vreemd vindt dat je nog een auto hebt kunnen bestellen, omdat allang bekend dat Van der Lee er mee zou stoppen.
Shocked  Unk!! Shocked
Maar goed, ik ben blij dat het met Rovam goed lijkt te komen. Ik heb, zoals je eerder gemeld, één (1) ervaring met Rovam en die was niet slecht (want hij bood veel meer dan mijn eigen dealer voor m’n oude XantiaBreak.)
Mail ff als je de C5break hebt, kom ik champagne drinken, zoals beloofd.
En misschien houden we wel een meeting voor je deur om het heugelijke feit te vieren dat je na 15 (?) jaar geen echte auto te hebben gehad terug bent op het oude nest.

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

kikker
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 april 2005 02:03 PM
  [ # 12 ]
robb schreef:

En misschien houden we wel een meeting voor je deur om het heugelijke feit te vieren dat je na 15 (?) jaar geen echte auto te hebben gehad terug bent op het oude nest.

En datte bedankt zet, da witte ge Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Effe opgezocht: Xantia Break 1.8 op 7-4-2000 ingeruild…. dus 5 jaar EN GEEN VIJFTIEN, Robb !!!!

Profiel  

robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1452

Gepost: 25 april 2005 01:27 AM
  [ # 13 ]
kikker schreef:

En datte bedankt zet, da witte ge Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Effe opgezocht: Xantia Break 1.8 op 7-4-2000 ingeruild…. dus 5 jaar EN GEEN VIJFTIEN, Robb !!!!

Oooh Surprisedops:  Surprisedops:  ik dacht dat je, nadat je je Visa in de wilgen had gehangen, altijd VAG was blijven rijden. Moeten mekaar toch vaker spreken….. Very Happy

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 25 april 2005 01:34 AM
  [ # 14 ]

Dan heb je een beste wilg nodig lijkt me:)

Test

Profiel  

kikker
< 100 berichten
Rank

Gepost: 29 april 2005 11:30 PM
  [ # 15 ]

eind goed, al goed!

Sinds gistermiddag trotse eigenaar van een C5 break 2.0. Exclusive !!
Keurig en volgens afspraken (inruil, extra’s e.d.) afgeleverd door Rovam Amersfoort.

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook