ID/DS 1e neuzen register
IDvM
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 183

Gepost: 11 augustus 2008 01:47 PM

Hallo Forummers,

Een vriend van mij is een tijd geleden een citroën ID/DS eerste neuzen register begonnen, en nu is hij op zoek naar meer informatie over 1e neuzen die in Nederland rondrijden.

Een toelichting van Miel:

Hallo,
Sinds enige tijd hou ik een register bij voor het 1e type ID/DS.
Maar… waarom een register?
Nadat mijn vader en ik een Citroën ID19 uit 1962 (met 1e neus) gekocht hadden, viel mij na de eerste club-bijeenkomsten op dat er erg weinig “eerste neuzen” aanwezig waren. Omdat ik toen simpelweg benieuwd was hoeveel eerste neuzen er nu daadwerkelijk in Nederland rijden, ben ik gestart met het registeren van deze bijzondere snoeken. Zeer snel volgde daarop de website, toen nog met maarliefst 3 auto’s!
Inmiddels, zoals eerder genoemd, is dit aantal gegroeid tot meer dan 40 auto’s. Het bezoekersaantal is inmiddels al weer over de 1000, en ook met buitenlandse ID/DS-website bouwers worden regelmatig foto’s en informatie uitgewisseld. Zelf ben ik de “evolutie” van de eerste neus gaan onderzoeken, het resultaat daarvan is op de website terug te vinden in het onderdeel “modelwijzigingen”. Ook is er o.a. informatie te vinden over de verschillende neuzen, de in Nederland rijdende snoeken, en buitenlandse snoeken. Dit alles is, zoals wellicht bekend, te vinden op www.lapremiere.tk.
Ook kan u zich hier opgeven voor de nieuwsbrief van lapremiere.tk.
heeft u zelf een 1e neus die nog net op de site staat, zou u dan contact met mij willen opnemen?
BVD,
Miel (mijn mail adres staat op de website)

Profiel  

Gepost: 11 augustus 2008 01:57 PM
  [ # 1 ]

Ja, ik kende het register al via een ander forum.
Misschien is het handig dat Mielcitrofiel zich hier ook aanmeld??

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook