Ik kon hier nog geen topic over vinden dus bij deze.
Heb je een verkeers situatie meegemaakt waar je even je gal over moet spuien, doe het hier!!
Ik begin maar met de eerste, Gister reed ik achter iemand die ineens op een lege weg vol in de remmen ging, om vervolgens tijdens het afslaan pas het knipperlicht aan te zetten. Ik HAAT het als mensen dat doen.Je schrikt je rot als ze ineens onverwacht stoppen. Laat ze vervolgens eerst het knipperlicht aanzetten en dan pas afremmen zodat je weet wat er gebeuren gaat.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Oh, leuk. Een Road Rage topic. Lekker lezen, want hier gebeurt niks….
Geen files, geen drukte, geen lui die overal tussendoor willen piepen. Alleen mensen die ofwel te langzaam ofwel te snel rijden.
Ik ben benieuwd naar de verhalen.
Ik wilde hem eerst op slot gooien omdat ik dacht dat dit een tweede café zou worden.
We geven het een kans.
Het gaat dus over een situatie OP de weg. een bepaalde locatie/situatie.
Eens?
Ik weet er nog wel 1, bijna dagelijks als ik naar mijn werk rijd is er 1 rotonde waar bijna niemand richting aangeeft omdat je daar (als je rechtdoor moet) dus ook echt rechtuit rijd. Zo irritant als je voor niets staat te wachten! meestal bij de 3e oprij toeter ik en kan die gene wel eens de vinger krijgen hehe. Ligt eraan in wat voor een bui ik ben
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Rene van Maren schreef:Ik wilde hem eerst op slot gooien omdat ik dacht dat dit een tweede café zou worden.
We geven het een kans.
Het gaat dus over een situatie OP de weg. een bepaalde locatie/situatie.
Eens?
Ja, dat klopt helemaal
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Ik heb een hekel aan mensen die even rechts voorbij komen, en er dan tussen schuiven.
Meteen mijn remweg kwijt
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik houd niet van ‘kijkers’. Boven op hun rem om eens lekker leed te kunnen bekijken. Wat willen die mensen nou eigenlijk zien?
mensen remmen al als er 1 auto met pech op de vluchtstrook staat.
Gegarandeerd dat er een half uur later al zo,n 5 km file staat. Ze zouden de vluchtstrook eigenlijk als een soort pits straat moeten ontrekken aan het zicht, met hier en daar een opening om er op of af te kunnen.
Dat rechts inhalen ken ik ook inderdaad, had ik vooral last van toen ik nog in mijn fiat 600 reed. Willen ze er ff gauw voorbij om vervolgen voor je de weg op te duiken en weg remweg. Vervolgens zit je de hele weg vlak achter ze!
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Aan het eind van dit topic komen we op het volgende uit;
De nieuwe ergernis top tien 2007
1. Onnodig linksrijden
2. Onvoldoende afstand houden
3. Te lage snelheid
4. Onjuiste verlichting voeren
5. Inhalende vrachtauto's
6. Richtingaanwijzer niet of onjuist gebruiken
7. Rechts inhalen
8. Geen ruimte geven aan in/uitvoeger
9. Afwijkend gedrag door alcohol en drugs
10. Te hard rijden bij wegwerkzaamheden
- BX 1.9 TURD, de Euro
Hhhmmmm. Nummer 5. Dat mag eigenlijk niet eens meer. Bijna nergens althans. Heel vervelend voor ons vrachtwagenrijders die vast zitten achter een caravan.
Het weekend reed ik lekker op de CC, bmw rijder die ~10 km/h langzamer reed, wil ik inhalen, geeft hij gas bij, ga ik terug achter hem, gaat hij weer langzaam. na 2 inhaalpogingen de scenic waar ik in reed maar even op ‘n staart getrapt, wat kan ik mij hier aan ergeren zeg.
Totaal aantal Berichten: 7810
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik erger me meestal, maar niet altijd, aan mijn medeweggebruikers.
Waar ik me eigenlijk nog het meest aan irriteer zijn onlogisch uitgevoerde verkeerstechnische constructies, en verkeerslichten die onnodig lang op rood staan.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kunnen we beter in dit draadje verdergaan: http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=184182
Maar goed, ik erger me het meest aan mensen die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde.
En aan alle mensen die niet over het zogenaamd lastige Keizer Karelplein in Nijmegen kunnen rijden.
kan niet. Die is op slot.
Huh? Net ook al dan?
Net ja