je C5 LEEFT !! ops:
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
Dat is nog eens iets anders dan de sticker met “mijn auto leeft: hij rookt, wipt en zuipt”
Er zit anders wel een boel onvoorspelbaar werkende electronica in zo’n C5
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
ik had is een keer dat toen ik me voorruit wilde sproeien dat hij alleen de achterruit sproeide maar je even de moter uit even wachten en hij deed het weer
ik heb ooit eens iets op dit forum geplaatst over een probleempje met een rammel onder m’n stoel bij afremmen…
wekenlang dacht ik aan een ABS-sensor of iets dergelijks, bleek het een doodgewoon vulpotlood in de kunststof schuiflade onder de voorstoel ops:
ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…
daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)
XTR schreef:ik heb ooit eens iets op dit forum geplaatst over een probleempje met een rammel onder m’n stoel bij afremmen…
wekenlang dacht ik aan een ABS-sensor of iets dergelijks, bleek het een doodgewoon vulpotlood in de kunststof schuiflade onder de voorstoel ops:
Goh, en ik dacht dat ik af en toe vreemde dingen deed…....
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat