Hoi, ik ga over een week of 2 naar de VS voor mijn werk en jammer genoeg hebben ze daar geen Citroëns te huur. Nu zit ik er over te denken om dan maar een Ford Mustang te huren, het nieuwe model…......
Doen of niet doen?
“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”
Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat
Je moet toch een auto hebben dus.. Doen
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik weet het, ik weet het. Zit nog steeds te twijfelen of ik het wel moet doen of niet. Het is niet echt goedkoop om zo’n Mustang te huren namelijk. Voor minder rijd je zo’n ontzettend groot slagschip voorzien van een V8 terwijl dit “maar” een V6 is.
Ik zal er nog eens goed over nadenken, ik heb nog een week voordat de definitieve aanvraag de deur uit moet….......
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Het ligt er maar net aan waar je heen moet rijden, als het weer een beetje meezit, is een cabrio wel erg lekker omdat je toch niet hard mag rijden in de USA.
Ik wil ook nog steeds een keer van oost naar west rijden, net als bij Yorin travel
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Ik zou nog eerder een Dodge Ram nemen dan een Mustang. Mustang spreekt me écht niet aan. Dodge Ram daarentegen, wat een heerlijk stuk automobiel (net als een Dyane ) Ga anders voor een leuke bescheiden Lincoln, Cadillac of de nieuwe Chrysler 300C ... vooral die laatste in break uitvoering, hmm.
Groets Sam
Supra BI-turbo huren
Hallo, Supra bi-turbo, Dodge Ram. Wat denken jullie, dat het bedrijf waar ik voor werk alles slikt? Ik ben al lang blij dat ik een Mustang mag rijden daar.
Trouwens ik heb al in een Dodge Ram gereden, een SRT-10 met wat extra’s…..... Dat is echt lol, snelste pick-up ter wereld.
Mustang is gewoon gaaf voor cruisen in de VS. Raam naar beneden, radiootje aan, sigaar erbij en cruisen….... Moet naar California, dus het weer is ook nog eens prima.
Ik houd jullie op de hoogte.
Totaal aantal Berichten: 27884
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Bas schreef:Hallo, Supra bi-turbo, Dodge Ram. Wat denken jullie, dat het bedrijf waar ik voor werk alles slikt? Ik ben al lang blij dat ik een Mustang mag rijden daar.
Trouwens ik heb al in een Dodge Ram gereden, een SRT-10 met wat extra’s…..... Dat is echt lol, snelste pick-up ter wereld.
Mustang is gewoon gaaf voor cruisen in de VS. Raam naar beneden, radiootje aan, sigaar erbij en cruisen….... Moet naar California, dus het weer is ook nog eens prima.
Ik houd jullie op de hoogte.
misschien voor de cabrio gaan
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Mag je zomaar een Mustang rijden van de baas? Waar gaat deze discussie dan nog over? Gewoon doen natuurlijk!!! Citroens worden daar verder toch niet verkocht, dus je zult het zonder HP vering moeten doen, en dan is een Mustang toch wel een machtige kar. :6 :6
JAAA! Zeker doen, zo’n Mustang/amerikaanse wagen!
Je neemt toch ook geen emmer water mee als je naar Scheveningen gaat?!
Dit hoort toch typisch bij the American Way of Life, niet?
Of een andere amerikaanse wagen ; moet toch leuk zijn, zo in een soft geveerde wagen over die onmetelijke wegen cruisen!
Wel uitkijken voor een kolk in de brandstoftank! Slurp-slurp!
Leer van gisteren, leef vandaag, ga onbevangen naar morgen
dieterwieter schreef:Wel uitkijken voor een kolk in de brandstoftank! Slurp-slurp!
eeehhhmm, als ik een auto mag huren op kosten van de baas, wie denk je dat de brandstof dan betaald…...........
En de cabrio die ze daar verhuren is nog van het vorige model, is ook wel leuk natuurlijk, maar ik vind de nieuwe mooier eigenlijk…..
mustang schitterd huren die hap en planken
C3 SITE Kijk ook voor jou foto’s
Bergen en dalen ontmoeten elkaar
niet maar mensen wel!!
Gr Jan en Annie.
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Is de car-jacking-hype alweer over daar?
Ja hoor, zolang je Watts voorbij rijd is er niets aan de hand…....
Gelukkig heeft Hertz een mooie optie namelijk NeverLost. Dit is een Magellan Navigatie systeem wat je erbij kan huren, ideaal en kost bijna niets.