Hmm, ik had/heb nog wel een carosserie van een serie 2 break staan met goeie cilinders die voor ehm 0 euro weg mag
Roept u maar als u er wat aan hebt
Xsara Coupe
Hmmm, ben ik toch te snel geweest door gelijk naar een garage te gaan ops:
De onderdelen zijn al besteld door de garage, dus hier kom ik niet meer onderuit, maar als je hem ooit gaat slopen en een rechter cylinder overhoud, hou ik me aanbevolen (ik kan hem maar alvast op voorraad hebben).
Nou, de auto is al gesloopt Staat op de sloper te wachten… Complete subframe achter met de veerpoten zit er nog onder…
Vandaar Als ik er iemand blij mee kan maken doe ik dat graag! Alleen ik ga er niet weer een dag aan besteden om het er onderuit te trekken…
Xsara Coupe
Ik heb op dit moment die tijd en ruimte ook niet, maar bedankt voor je aanbod.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
De achterklepverlichtingsproblemen zijn gelokaliseerd en provisorisch op gelost. Het hoofdprobleem is dus een kabelbreuk, precies op het knikpunt in het rechter rubbertje van de klep.
Ben nu dus op zoek naar een kabelboom van XM break achterklep type 1,
Ik weet niet of het kwaat kan om er een type 2 in te leggen anders een type 2 kabelboom.
Met dank aan Lucas Unger.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
en je hebt ook niks aan de kabels van de rooie ?
- Xsara Scootertje.
Nee daar schijnt toch verschil in te zitten, als ik geen andere kabelboom vind, gaan we maar draden trekken.
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Lijkt je dat niet toch de beste oplossing? Meteen even duidelijk optekenen wat je waar hebt vervangen en in welke kleur. Een tweedehands kabelboom heeft misschien weer andere breuken. Gewoon verse draad. Lekker joh.
- Xsara Scootertje.
Juist U heeft gelijk, dat gaat ik doen geen gelul gewoon nieuwe draden er in!!!!
ha Wes,
Ik zou nog even contact opnemen met Marco. Daar is een tijdje geleden een serie 2 break gesloopt. Ik heb de klep overgenomen. De bedrading zat er niet meer in. Wellicht heeft Marco die liggen?
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Xsara Scootertje.
Ik zal het hem wel vragen, thanx.
MARCO!!!! heb ie de kabelboom van de klep nog??
Denk dat je nog effe harder moet roepen…
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me geen minuut met het interieur bezig heb gehouden… Zou je echt ff aan harm moeten vragen En die is op vakantie….
Xsara Coupe
Je hebt goeie oren…
Citroën XM turbo ct
Kan je nagaan, dan zitten ze nog een beetje dicht van verkoudheid ook
Xsara Coupe