N.a.v. je bericht in het andere topic (goedkope garage enzo) begrijp ik dat je de auto dus bij Garage De Pee in Krimpen a/d IJssel heb gekocht
Maak je dan maar geen zorgen, die lui verkopen goede auto’s, ik laat mijn Citroen altijd daar onderhouden.
Ik zou daar gewoon blind een auto kopen, zo goed vertrouw ik die lui daar.
ZX1.4i schreef:N.a.v. je bericht in het andere topic (goedkope garage enzo) begrijp ik dat je de auto dus bij Garage De Pee in Krimpen a/d IJssel heb gekocht
Maak je dan maar geen zorgen, die lui verkopen goede auto’s, ik laat mijn Citroen altijd daar onderhouden.Ik zou daar gewoon blind een auto kopen, zo goed vertrouw ik die lui daar.
Dat klopt, daar heb ik de auto gekocht. Zij hebben deze auto een tijdje in de verhuur gehad. Het zijn in ieder geval hele aardige lui, ik heb er ook het volste vertrouwen in! Vandaag werd de auto meteen voor me op de brug gezet zodat ik eronder kon kijken, echt netjes van ze!!!
Ik had al eerder positieve dingen over deze garage gelezen op dit forum, volgens mij ook van jou
Bram schreef:Overigens is mijn tgd-break net verkocht…..heeft hem meteen meegenomen…moest weer snel de radio en zo uitbouwen.
Dus nu even rijden met de Xantia-D van Renz…..is natuurlijk wel een hele achteruitgang….nietwaar Menno ?
En maar eens rustig gaan kijken welke Tzd-turbo het gaat worden.
Gefeliciteerd met de verkoop Bram!! En natuurlijk succes met het zoekwerk, hoop dat je een mooie kan vinden (voordat Renz terug is…)
winnetou schreef:hebben thuis al enige verhitte reacties van mijn lieve echtgenote veroorzaakt. Dus weer l.llen als brugman om de huid van de BX te redden…..
Moet je eens aan je vriendin uitleggen dat je een tweede BX gekocht hebt (en de megane waar ze veel liever in rijdt ingeruild)
Das gezellig
M&M schreef:En is de volgende wegwerp BX al gekocht
Toch eerst even de rest van het draadje lezen, Menno.
Heren, gefeliciteerd (bis) met de aan- en verkoop van uw resp. BX-en
Benieuwd naar de foto’s van de aankoop en de vervanger van de verkoop
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Thanx , foto’s volgen als ik de BX heb!!!! Ben ook benieuwd met wat voor BX Bram zich binnenkort meld!!!
voge schreef:Thanx , foto’s volgen als ik de BX heb!!!!
Ben ook benieuwd met wat voor BX Bram zich binnenkort meld!!!
Laat ik je zeggen dat ik daar zelf ook reuzebenieuwd naar ben
M&M schreef::neenee geen zin in , het is trouwens toch niet bij te houden .... volgens mij vervang jij auto’s sneller dan ondergoed
Wel een goede dorpellijstenklant Ik mag wel eens opschieten met die BX dingen…(Maar ja de pas-bx is verkocht )
Haha, ik weet niet waar Velserbroek ligt.. Als ‘t een beetje in de buurt is mag je wel op mijn BX passen hoor!!!
René van Maren schreef:M&M schreef::neenee geen zin in , het is trouwens toch niet bij te houden .... volgens mij vervang jij auto’s sneller dan ondergoed
Wel een goede dorpellijstenklant Ik mag wel eens opschieten met die BX dingen…(Maar ja de pas-bx is verkocht )
Mee eens, een (witte) Xantia 1.9D rijd ook prima
Hoezo opschieten? BX rijders hebben veel geduld
(En de ZX-Rijders ook )
Velserbroek/Ijmuiden/Haarlem….zierikzee….
Om de hoek dus…
René van Maren schreef:
Velserbroek/Ijmuiden/Haarlem….zierikzee….
Om de hoek dus…
Zierikzee? Jij had blijkbaar ook altijd een onvoldoende voor Aardrijkskunde op school
In ieder geval een pittig eindje fietsen zeker?
Mwa voor een zwever een stukkie van niets
Maar voor een gewone auto is het een pesteind.
Ik had altijd een 9 voor aardrijkskunde..
Iedereen weet dat assen in limburg ligt!