Sommige dingen komen op je pad en kun je moeilijk laten passeren, zo ook de Saxo die volgende week hier op de stoep staat. Ik kon de auto kopen van een goede bekende, zij is de eerste eigenaresse en emigreert komende week. De auto moest weg. Even wat specs:
- 5 deuren
- blauw metallic
- bwjr. 2000, nieuw snuitje dus
- 57.000km
- cv, stuurbekrachtiging, elec. ramen, hoofdsteuntjes achter
- gewoon goed onderhouden
Gister even een rondje gereden, maar als ax-rijder eigenlijk geen moment hoeven te wennen. Alsof je een paar oude schoenen aantrekt, de handling is gelijk. Alleen alles voelt net wat degelijker aan.
Dinsdag is de overdracht en dan volgen de foto’s, ik ben benieuwd wat deze auto me gaat brengen.
Gefeliciteerd! Netjes dat je zo makkelijk aan een leuke saxo hebt kunnen komen. Ik kijk uit naar de foto’s
Music is like poetry.
Dus dat wordt voorlopig geen BX
Maar gefeliciteerd ermee
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Hey Koen
Gefeliciteerd en veel plezier met de Saxo, is een lekkere auto hoor
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Gefeliciteerd met de Saxo! Ik kijk uit naar de foto’s.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
BasisBIX schreef:Dus dat wordt voorlopig geen BX
Die komt er vast wel weer, kwestie van tijd. Ik probeer eens wat te ontdekken. De kans dat deze Saxo tzt de Opel van m’n ma vervangt is overigens levensgroot. Voor nu vond ik het gewoon een perfecte deal, omdat het een auto is die van A tot Z bekend is en m’n 205 GTI als daily driver toch een kostbare aangelegenheid zal zijn.
Wellicht zie ik de Saxo morgen, euh vandaag, nog even en komen er al foto’s.
welkom in de wereld van de Saxo!
Eerste pics, eerste ervaringen. Hij (of zij) bevalt prima, zeker na de eerste keer aftanken met een gemiddeld verbruik van 1:18,22. Ondertussen de centrale vergrendeling uitgebreid met afstandbediening, altijd lekker. Morgen eens kijken of de dealer nog een originele armsteun voorin zou kunnen bestellen. Dat lijkt me ook wel wat.
Ik ontdekte in de regen dat de achtersproeier niet sproeit, morgen eens kijken. Deelt deze hetzelfde tankje met de voorsproeiers?
Verder nog eens kijken of de deukjes op het achterportier nog te restylen zijn en een keer goed poetsen en dan is het karretje als nieuw.
Hoe heb je de CV uitgebreid met afstandbediening? Ik zou dat ook wel graag willen
Music is like poetry.
leuke wagen!
laat eens weten wat die armleuning gaat kosten. dat lijkt mij ook wel wat… van het weekend ff naar belgie geweest, en toen miste ik dat best wel…
Microsoft ?
Het is net een airconditioner, het lijkt te werken, tot je een window opent.
JagerEde schreef:Hoe heb je de CV uitgebreid met afstandbediening? Ik zou dat ook wel graag willen
Gewoon de stekker van de originele module (boven de pedalen) in een module gestoken die tegelijkertijd een radiografisch signaal kan ontvangen. Zo’n setje is bij de dealer te verkrijgen, maar ook wel tweedehands. Werkt super!
en die andere module zit er ook al? ik zal er van de week even naar kijken, ga nu op zoek naar een setje:)
Music is like poetry.
B_iks schreef:
Ik ontdekte in de regen dat de achtersproeier niet sproeit, morgen eens kijken. Deelt deze hetzelfde tankje met de voorsproeiers?
ja, maar heb gemerkt dat de achterruitsproeie naar een leeg vloeistof tankje er toch aardig lang over doet om weer te sproeien…
JagerEde schreef:en die andere module zit er ook al?
Was het maar waar , ik geloof dat sommige dealers ze nieuw voor 74,-incl. btw verkopen. Gebruikt kan voor heel wat minder, een module van een Evasion of Xantia past geloof ik ook wel.
Hebben achter- en voorruit hetzelfde ruitensproeierpompje? Hij doet het vooralsnog niet, ik zal het sproeikopje nog met een compressor doorblazen, misschien dat het dan lukt.
Ook nog geinformeerd voor de middenarmsteun, maar deze kost incl. btw 120,- . Dat is even slikken, ik denk er dus nog maar even over na.
120 euro is idd niet niks!!!
voorlopig dus maar ff roeien zonder die riemen
Microsoft ?
Het is net een airconditioner, het lijkt te werken, tot je een window opent.