4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

C-Crosser
jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

Gepost: 10 oktober 2007 12:46 AM
  [ # 46 ]

Je link werkt niet.

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6134

Gepost: 10 oktober 2007 12:59 AM
  [ # 47 ]

Heb ik ook gedaan, maar dan krijg ik de melding dat de pagina die ik opvraag, niet bestaat. Confused

Profiel  

The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 473

Gepost: 10 oktober 2007 02:35 AM
  [ # 48 ]

plaatje op die site is wel heel erg mis inderdaad, hoe ze daar bij komen? pagina bij rtl bestaat overigens niet dus die zin is niet compleet of bestaat niet meer of is niet bereikbaar vanaf directe link.

wat betreft linken naar pagina’s voor volgende keer kan je dit proberen:

[url]http://www.blablablabla/blablabla?blalbla.phpblalbla[/url] 

dat levert op:  

en je kan de optie gebruiken:

[url=http://www.blablablabla/blablabla?blalbla.phpblalbla]filmpje blabla[/url] 

en dat levert op: filmpje blabla

let op de [brackets] in die regels en het moet goed komen

Profiel  

Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122

Gepost: 12 oktober 2007 08:20 PM
  [ # 49 ]

Net de gelegenheid gehad om met de C-Crosser te rijden…

Wat n teleurstelling Crying or Very sad . De enige reden waarom je deze bak koopt is voor de looks,hij ziet er wel schitterend uit.

Maar het rijgedrag is erbarmelijk en to-taal onCitroën.Steenhard,je rijdt precies in een plastic wagen,rolgeluiden zijn niet van de poes,het lijkt of je blikken deuren hebt en het schakelen is zo stroef dat je geregeld in de verkeerde stand staat.De motor is natuurlijk enorm sportief en het trekt bijna de stenen uit de grond.

Mensen van Citroën,laat die C-Crosser voor wat het is en focus op Hydractive aub…

Als u eens wist…

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27934

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 oktober 2007 10:53 PM
  [ # 50 ]

Vanmiddag ging in naar mijn dealer om een nieuwe achterruitenwisser te halen voor mijn Xsara.

Aangezien ik tijdens de intruductie van de C-Crosser geen tijd had om langs te gaan meteen maar even de showroom ingelopen Wink
Toen ik binnenkwam was de C-Crosser precies weg, er was iemand mee rijden. Jammer want ik had hem graag gezien natuurlijk.
Toen ik even stond te praten kwam de man terug. Even later kreeg ik de sleutels om direct maar even een rit te maken Cool
Toen ik net in de auto zat kreeg ik te horen dat ik 15 min de tijd had, omdat die daarna nog gewassen moest worden en iemand anders hem mee kreeg.

Dus maar even gaan rijden Smile
wat direct opvalt is dat de 2.2 HDi-F behoorlijk pittig is, zeker als net de turbo oppakt Wink
Ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met 1.9D van Citroën, en de HDi geeft duidelijk een betere indruk Razz
Verder viel me ook op dat je eigenlijk helemaal niet merkt dat je met een flink grote auto rijdt. Wel vond ik bestelbusjes maar klein lijken Laughing
De 6 bak vind ik ook goed schakelen. Had nog nooit met een 6 bak gereden, dus naar 6 schakelen is dan natuurlijk ook wel gaaf Wink
De stoel zat ook niet verkeerd, en kan ook naar alle kanten elektrische versteld worden.

Ik kon dus een korte rit maken en had wel een leuk indruk. Toen ik terug kwam vroegen ze of ik hem evt. door de wasstraat zou willen rijden, dan kon ik nog een uur met de auto weg. Dan was die op tijd schoon voor de volgende klant. Aangezien ik de tijd had natuurlijk geen nee gezegd Razz

Dus ik er weer mee op pad en door de wasstraat gegaan. Toen reed ik achter de nieuwe Outlander, hier zaten groene platen op en was nog deels van wit plastic voor zien. Later zag ik hem bij een dealer stoppen. Tijdens het wachten op mijn beurt maar eens knopjes gekeken enzo Wink
Ook erg leuks is dat het beeldscherm in zijn achteruit in een camera veranderd. Erg makkelijk achteruit rijden Cool
Na het wassen vond ik hem nog mooier zo zwart glimmend.
Ik had hem eerst op 2WD staan, maar nu ook maar eens op 4WD gezet. Dit maakt echt een heel verschil met de wegligging Shocked
Bij 2WD voelde ik elke keer het stuur flink trekken als ik gas in ze 2 gaf als ik door een bocht kwam. Bij 4WD was dit hele effect weg en loopt de auto helemaal goed een bocht uit. Zover ik begrepen heb kiest het systeem dan constant de juiste verhouding tussen voor en achter wielen, en dat merk je Wink Lock stand is natuurlijk alleen voor extreme omstandigheden. Al zou ik dit maar al te graag een keer uitproberen Laughing

Nu had ik nog wat tijd over om ook nog even de snelweg mee te pakken. Ook op de snelweg blijft het erg rustig in de auto en 120 Km/h is alsof je stil staat Wink
Al is het comfort geen HP Citroën het viel me eigenlijk niet tegen.

Nog even wat foto’s
Hier dus een glimmende zwarte C-Crosser, meeste hebben een grijze. Naar mijn idee is dit mooier Cool

Die chromen dorpels zijn ook niet verkeerd

Ik blijf het zeggen, maar Citroën weet onder elk model weer gave velgen te maken Cool

Dit zien mensen dus in hun spiegel Twisted Evil

Vergeten een foto te maken van dat N, O, Z, W logo op de zijkant, want dat is ook wel een gaaf logo.

Ik denk dat er wel een markt voor is, dit is toch een SUV met een totaal andere look als de standaard. Citroën kennende zal de prijs ook wel scherp zijn, maar dat heb ik nu even niet vergeleken.

Profiel  

Métisse
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 122

Gepost: 23 oktober 2007 08:07 PM
  [ # 51 ]

Ik weet niet hoe het zit in NL,maar fiscaal ligt de C-Crosser met z’n 2.2HDi in België superslecht.De inschrijftaks voor deze 4 x 4 is 1240 euro itt de Tiguan,Rav4 en andere Santa Fe’s.Het is ook de duurste ivm z’n concurrenten tot nu toe…

Als u eens wist…

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27934

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 23 oktober 2007 10:09 PM
  [ # 52 ]

Hier in NL wordt er niet naar de motorinhoud gekeken.
Er wordt gekeken naar het gewicht van de auto Wink

Profiel  

eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2937

Gepost: 24 oktober 2007 03:56 PM
  [ # 53 ]
Métisse schreef:

Ik weet niet hoe het zit in NL,maar fiscaal ligt de C-Crosser met z’n 2.2HDi in België superslecht.De inschrijftaks voor deze 4 x 4 is 1240 euro itt de Tiguan,Rav4 en andere Santa Fe’s.Het is ook de duurste ivm z’n concurrenten tot nu toe…

Belgen klagen al over € 1240 inschrijftaks, in NL betaal je € 14048 inschrijftaks, daarbovenop nog ~€ 1500/jr wegenbelasting Rolling Eyes

Kenteken   54 XF TT 
Voertuigsoort  personenauto 
Merk   CITROEN 
Handelsbenaming   C
-CROSSER 
Brandstof   Diesel 

Vervaldatum APK  27
-09-2010 
Overzicht 
Datum aanvang tenaamstelling  27
-09-2007 

BPM  eur 14048 
WA verzekerd geregistreerd  Ja 

Ik denk trouwens niet dat je voor een X3 minder betaalt, ook niet in België:

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos;=&id=46687&cache=no

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  

karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5738

Gepost: 27 oktober 2007 08:20 PM
  [ # 54 ]
eviltwin schreef:

Kenteken   54 XF TT
Voertuigsoort personenauto
Merk   CITROEN
Handelsbenaming   C-CROSSER
Brandstof   Diesel

Grappig, dat kenteken levert mij op: PEUGEOT 107 Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  

The Hans Identity
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 473

Gepost: 27 oktober 2007 08:55 PM
  [ # 55 ]

tja, kijk op de foto en je ziet dat hij een typo heeft gemaakt Wink Razz Very Happy

Profiel  

berlingo1.6HDI
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 306

Gepost: 13 december 2007 05:31 PM
  [ # 56 ]

jaja maandje geleden hebben wij de onze besteld in in maart word deze geleverd.

type: exlusive met de nodige geluidsinstallatie en navigatie systeem erin!
het is een super wagen om mee te rijden.

Berlingo 1.6HDI

Profiel  

Joep Crosser
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 06 juni 2008 09:52 PM
  [ # 57 ]

Ik zit op dit moment op een telefoontje te wachten voor de levering van mijn C-Crosser. Er staat er nu één in de showroom van mijn dealer waar WEL Bluetooth in zit, en in de nieuwe folder staat dat de Exclusive nu inclusief Bluetooth wordt geleverd.

Ben erg benieuwd of ik straks wel of geen Bluetooth heb. Aan de dealer hoef ik het niet te vragen want die geeft alleen maar ontwijkende antwoorden. Hij zou overigens wel willen bekijken of de Bluetooth van die showroom-auto in de mijne overgebouwd kan worden. Dat is toch wel coulant, mits dat lukt natuurlijk.

Profiel  

Joep Crosser
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6

Gepost: 28 juli 2008 09:53 PM
  [ # 58 ]

Hij bevalt geweldig! Al mee naar Frankrijk heen en weer geweest en niets anders dan goede berichten over de auto. De 2.2 diesel is een prachtige motor, die vooral op de snelwegen rustig draait en toch genoeg power heeft.

Vwb de bluetooth: helaas heeft de dealer niets voor me kunnen doen. Er is dus een Parrot ingebouwd, die eigenlijk ook precies doet wat ie moet doen. Maar voor een auto van 52.000 Euro is het belachelijk dat er geen Bluetooth geïntegreerd in zit.

Profiel  

XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1725

Gepost: 20 augustus 2008 02:24 AM
  [ # 59 ]

er zijn trouwens wel winterbanden leverbaar voor de C-Crosser:

Vredestein levert Wintrac 4 xtreme 215/70 R 16 100 H

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 20 augustus 2008 02:54 AM
  [ # 60 ]

Re: update C-crosser

citrofiel1969 schreef:

Conclusie: C-crosser is een leuk uitziende cross-over maar heeft heel weinig met een echte citroen te maken…

Joh!  Very Happy

Profiel  

4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook