Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Je had toch hier en daar wel even wat sneller gekund….?
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja hoor, dit was het eerste rondje op vrijdag ochtend. Ik heb er nog wel wat meer gemaakt ... maar echt hard doe je toch niet als er overal voetgangers, eenden, tractions en DS cabrio’s slingeren.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat is ook zo. Helaas…
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
gaan we met een groepje naar le mans ? !!!!
ik heb me dit jaar gigantisch vermaakt op le mans, en ik wil zeker aankomend jaar weer.
zal ik er een topicje voor openen ?
erik wijngaarden schreef:gaan we met een groepje naar le mans ? !!!!
ik heb me dit jaar gigantisch vermaakt op le mans, en ik wil zeker aankomend jaar weer.zal ik er een topicje voor openen ?
Niet naar de 24H, naar EuroCitro neem ik aan dat Wendela bedoeld. Je kan er lekker eten iig.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja, ik bedoelde ook Eurocitro… maar je mag ook mee hoor Erik , zelfs met de Fiat… (heb je trouwens enig idee hoe achtelijk veel italianen een Fiat Camper hebber?)
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
tuurlijk fiat rules….
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Maar weer eens een hele kleine update hoe het staat met het wagenpark. In de tussentijd zijn we ook langzaam aan begonnen aan het huis verbouwen, dus de hoeveelheid beschikbare tijd wordt er niet echt veel beter op.
SV-15-XX (GtiT2)
Geen tijd om echt verder te gaan. Ik heb vanwege voortschrijdend inzicht uiteraard weer eens besloten dat de gehele VEMS kabelboom toch weer anders moet, dus ben met dat deel overnieuw begonnen. Alleen veel te weinig tijd op het moment, zoals gebruikelijk. Misschien dat ik vandaag weer een klein stapje voorwaarts kan zetten. Verder ook nog de dingen die ik moet doen zodat John kan beginnen aan de St. Marien Special… Ik denk dat ik ‘m binnenkort even uit de vaart haal zodat ik het oude motormanagement systeem gewoon geheel kan demonteren, en dat dan niet in de weg zit. Dan moet ie het alleen binnen afzienbare tijd wel weer gaan doen natuurlijk… voordat dat gebeurt moet ik nog even een plekje maken voor de MAT sensor, met een stellage van slangen tussen de intercooler en het inlaat spruitstuk, liefst op zo’n manier dat als er straks een 65mm intercooler is, het met een verloopstuk om te bouwen is. Maar even aan Willem vragen of ie nog een oude intercooler heeft zodat ik wat kan passen en meten.
53-JF-BH (1977Gti)
Doet het nog steeds probleemloos. Gisteren nog even een retourlekkage en slecht contact op een knipperlicht opgelost. Gezien dat ie eindelijk een keertje wat nieuwe voorbandjes nodig heeft. Verder blijft ie maar doorkachelen…
RV-05-BN (GtiT2)
Wordt nauwelijks mee gereden gaat binnenkort op naam van de collega die er (dus vrijwel niet) gebruik van maakt. Als die dat toch niet wil, verkoop ik hem denk ik.
150KBJ75 (1977Prestige)
Vorige zondag weer een half dagje aan geklust. Is nu echt bijna helemaal kaal. Achterruiten nog er uit, pedalen moeten er nog uit, en ik denk dat we de achterschermen ook los gaan halen. Dan van ‘t subframe af… nog 2 dagen sleutelen, dan nog een karretje verzinnen en iemand vinden die leeg richting FR gaat met een trailer om hem in St. Marien te dumpen. Met het huidige tempo moet ie in Januari in Frankrijk kunnen zijn.
SH-30-ZN (1985GtiT tussenmodel)
Staat te koop . Teveel auto’s. Voor iemand die zo’n ding zoekt… vrijwel nieuwe 210 TRX’en en opgeknapte turbo velgen, navigatiesysteem (wel een wat oudere) en helemaal hard.
Ik weet nou nog steeds niet hoe ik nou weer 5 CX’en op mijn naam kan hebben staan. Dat was toch echt niet de bedoeling. Het is gewoon onvermijdelijk.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
De SV heeft de 1800km heen en weer naar St. Marien weer goed doorstaan, en op de gps nog even de 207km/h aangetikt, en er was nog zat puf over.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
sans-pareil schreef:De SV heeft de 1800km heen en weer naar St. Marien weer goed doorstaan, en op de gps nog even de 207km/h aangetikt, en er was nog zat puf over.
Nu is het alleen wachten op de bekeuring?
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach, met een heel klein beetje geluk zal dat wel meevallen…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ging je zo hard dat de uitlaat ervan gekrompen is?
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Die ligt al weken in achterbak. Er breken de laatste tijd allerlei stukken uitlaat af de hele tijd. Constant er weer aanlassen is teveel gedoe. In maart zorg ik wel weer voor iets van een lekdichte constructie voor de APK, voor de rest doe ik er alleen wat aan als de herrie echt teveel wordt. Als de St. Marien Special er in gaat moet er toch een veel grotere uitlaat onder.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Blijft het eindstuk dan nog wel enigsinds in de buurt van het orgineel?
Dat maakt het allemaal wel minder opvallend
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ach de details weet ik nog niet. Hangt er een beetje vanaf hoe het allemaal precies uitpakt. Ik kan het altijd nog een keer omgooien. Ik had licht het idee om de uitlaten a la SM uit te voeren, met twee zeg maar, maar eigenlijk maakt het me allemaal niet zo veel uit, als het maar efficient is en niet elke week er onder uit dondert.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!