Verdronken Godin: onderdelen gevraagd!
Hilko Schmitt
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 311

Gepost: 21 augustus 2008 01:00 AM

Ciao tutti,

Vanuit een prachtiog stralend en heet Turijn kan ik melden dat ik mijn DS weer voor 90% in orde heb! Ze rijdt weer, en hoe…. heerlijk!
Door al dat smerige Po-water ben ik nog wel op zoek naar wat onderdelen….mag dat hier ook? Of moet ik naar MArktplaats?

Anyway, dit is wat er stuk is en dringend moet worden vervangen:

1. Koplamp units beide kanten, inclusief verstralers. Helemaal naar de kloten!
2. Electriche extra koelvin voor een 23ie. Geen sjoege meer….
3. Compleet bruin lederen interieur, inclusief alle deurpanelen. Met het water tot aan de stuurkolom geen commentaar verder nodig lijkt me…

Als iemand wat over heeft toevallig….

Alvast bedankt!

Hilko

Citroen DS19A Pallas 1967, BVH
Citroen C4 Grand Picasso EAT6 Blue HDi 2019

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 322

Gepost: 21 augustus 2008 01:46 AM
  [ # 1 ]

Koplambakken compleet met lampen en verstralers heb ik wel liggen hoor , kosten ex verzenden : €40,00 , misschien is het wat voor je Wink

When We Do Good , No One Remembers , When We Do Bad , No One Forgets !!!!!!!!

Profiel  

Hilko Schmitt
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 augustus 2008 02:46 AM
  [ # 2 ]

Ciao Benjamin!

Klinkt erg goed! Zijn de reflectoren nog goed? Zo ja, neem ik ze graag van je over. Ik weet even niet wat de opstuurkosten zullen zijn, zoek ik wel even op ergens. We praten over beide kanten, toch?

Bedankt,
Hilko

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 augustus 2008 03:27 AM
  [ # 3 ]
Hilko Schmitt schreef:

Ciao Benjamin!

Klinkt erg goed! Zijn de reflectoren nog goed? Zo ja, neem ik ze graag van je over. Ik weet even niet wat de opstuurkosten zullen zijn, zoek ik wel even op ergens. We praten over beide kanten, toch?

Bedankt,
Hilko

Ja zijn gewoon goed , en uiteraard beide kanten , compleet met bakken , koplampen en verstralers , zitten zelfs nog gele lampjes in ook of van die gele kapjes Idea

Dat versturen is nogal duur geloof ik Confused

Heb even gekeken op tnt , en op basis van een pakket van 60x60x60 cm en een gewicht van 6 kilo kost het (als ik het tenminste goed heb gedaan) €178.16 Confused

Dat moet volgens mij veel goedkoper kunnen Idea

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 21 augustus 2008 04:10 AM
  [ # 4 ]

zijn 2 kleine pakketten niet goedkoper? een groot formaat is altijd kostbaar…

Overigens, ik kom niet verder dan een paar tientjes…

http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/tarieven/afmetingen.aspx

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 21 augustus 2008 10:39 AM
  [ # 5 ]

ik denk dat we even een duidelijk verschil moeten maken tussen TNT post en TNT express, dat zijn 2 heel verschillende dingen!

TNT express is er voor express-zendingen (meestal b2b en snelle levering), TNT post is er meer voor normale post, langzamere zendingen en particulieren… Het prijsverschil tussen beiden is nogal groot.

Een pakket van 6kg moet je naar Italie kunnen sturen voor rond de 30 euro.

even ter info Smile

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 21 augustus 2008 10:42 AM
  [ # 6 ]

Re: Verdronken Godin: onderdelen gevraagd!

Hilko Schmitt schreef:

Ciao tutti,

Anyway, dit is wat er stuk is en dringend moet worden vervangen:

3. Compleet bruin lederen interieur, inclusief alle deurpanelen. Met het water tot aan de stuurkolom geen commentaar verder nodig lijkt me…

Is het leer zelf niet meer te redden en dan over te zetten naar een stoffen interieur? Of zeg ik nu iets heel ingewikkelds? Ik heb totaal geen ervaringen met het slopen van bekleding van interieurs…

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

Hilko Schmitt
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 augustus 2008 01:12 PM
  [ # 7 ]

Ciao Benjamin!

Zien er erg goed uit, ga ervan uit dat Citroen heeft gezorgd dat die kappen altijd in alle derde neuzen passen, toch? 

Ik heb ook even gezocht op tntpost.nl, en het zou zo rond de €30 moeten kosten om het hierheen te versturen. Ik weet dat ik veel van je vraag, maar zou je dat dan willen doen? Zo ja, dan stuur ik je even een pb-tje met mijn adresgegevens hier. Betaling doe ik uiteraard direct, ook vooraf als je dat zou willen. Laat me gewoon even weten wat het totaalbedrag zal zijn inclusief alles en je bankgegevens, dan bankier dat even voor elkaar.

Nogmaals ontzettend bedankt voor de hulp!

Hilko

Profiel  

Hilko Schmitt
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 augustus 2008 01:17 PM
  [ # 8 ]

Ciao 25trd,

Nee, helaas niets meer van te redden….. De stoelen en achterbank waren al niet zo best, dus daar is minder aan verloren. Maar die deurschotjes… die waren nog perfect! En nu helemaal krom, al lijkt het of 1 (LA) er nog redelijk vanaf is gekomen. Je weet hoe moeilijk die dingen te vinden zijn in een redelijke staat..

Bovenal: die ontzettende PO-lucht (letterlijk en ook de baby-plee bedoelende!). Zonder wat nieuw spul krijg je die maar moelijk weg! Ik heb alles reuit gehad (behalve dan de deurschotjess, die zijn zo stuk wanneer nat) en te drogen gehad gedurende een aantal weken op mijn balkon, maar meuren doen ze nog steeds!

Maar goed, ze rijdt wel weer!

Arivederci,
Hilko

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 augustus 2008 01:31 PM
  [ # 9 ]
25trd schreef:

ik denk dat we even een duidelijk verschil moeten maken tussen TNT post en TNT express, dat zijn 2 heel verschillende dingen!

TNT express is er voor express-zendingen (meestal b2b en snelle levering), TNT post is er meer voor normale post, langzamere zendingen en particulieren… Het prijsverschil tussen beiden is nogal groot.

Een pakket van 6kg moet je naar Italie kunnen sturen voor rond de 30 euro.

even ter info Smile

Okay thanks very good

Ik vond het al zo duur Confused

Rond de : €30,00 klinkt in elk geval een stuk beter , anders worden het wel hele dure lampies Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  

benjamin
> 300 berichten
RankRankRank

Gepost: 21 augustus 2008 01:35 PM
  [ # 10 ]
Hilko Schmitt schreef:

Ciao Benjamin!

Zien er erg goed uit, ga ervan uit dat Citroen heeft gezorgd dat die kappen altijd in alle derde neuzen passen, toch? 

Ik heb ook even gezocht op tntpost.nl, en het zou zo rond de €30 moeten kosten om het hierheen te versturen. Ik weet dat ik veel van je vraag, maar zou je dat dan willen doen? Zo ja, dan stuur ik je even een pb-tje met mijn adresgegevens hier. Betaling doe ik uiteraard direct, ook vooraf als je dat zou willen. Laat me gewoon even weten wat het totaalbedrag zal zijn inclusief alles en je bankgegevens, dan bankier dat even voor elkaar.

Nogmaals ontzettend bedankt voor de hulp!

Hilko

Stuur me maar een pbtje met je gegevens , dan stuur ik je er 1tje terug met spelregels en bankgegevens Wink

Rond de : €30,00 klinkt echt zooooooveel beter als wat ik had uitgezocht Laughing  Laughing  Laughing

Enne , die lampen en bakken passen op alle 3de neuzen hoor Wink

Profiel  

GW-tje
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1659

- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Gepost: 21 augustus 2008 11:42 PM
  [ # 11 ]

[super-flauw-mode-aan]
Hé Benjamin…...zit je nu ook in de export naar Italië?
[super-flauw-mode-uit]
Laughing  Laughing

Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 03 september 2008 04:28 PM
  [ # 12 ]

Dit topic gaat dicht.
Er zijn intussen al meerdere topics over de (helaas) verzopen godin.

Gaarne bij één topic houden!

Ik stel voor om verder te gaan in het vorige topic.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook