Staat te koop in Finland:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2088189&sitelang=1
Is dit een bekend bouwpakket of zeer creatief gemaakt? Ik vindt hem wel aardig trouwens.
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Dit heb ik nog nooit gezien. Mooi? Nou ja, echt lelijk vind ik hem niet, bijzonder wel! Zet hier maar neer hoor!
Netjes!!!
CX GTi Turbo 2 - All Black
patje74 schreef:Mooi? Nou ja, echt lelijk vind ik hem niet, bijzonder wel! Zet hier maar neer hoor!
Ja, dat is ook het gevoel dat ik er zelf bij had toen ik hem op die site zag.
Ik ken iemand in Finland; ik zal de link eens doorsturen en hem vragen wat er staat. Ik had geen Fins in mijn pakket, vandaar….
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik denk dat Siert het zelf ook wel kan (laten) vertalen!
patje74 schreef:Ik denk dat Siert het zelf ook wel kan (laten) vertalen!
Ik woon ongeveer een uur rijden van waar die auto staat. Ik spreek (bijna) geen Fins maar ben zeer geoefend in het vertalen van auto advertenties
De eerste regel in de opsomming zegt 2CV 6 techniek, de tweede zegt iets over de uitlaat en de vering (?), de derde dat de banden zo goed als nieuw zijn.
De afkorting “ym.” heb ik even opgezocht en betekend “en dergelijke”. De hele opsomming moet dus de fantastische technische staat van de auto aangeven.
De regel die daaronder staat zegt iets over “tarjous” wat voordeel of voordelig is. Of er staat dat het een koopje is of juist niet haal ik er niet uit.
De laatste regel zegt dat je vooral ‘s avonds moet bellen.
Niets over de oorsprong van dit wonderlijke vehikel dus.
hier het antwoord van Erkki uit Finland:
this car is made one individual in Finland. I can´t remember his name, sorry. It was 2CV, quite bad damage in a accident and the owner like to repair his 2CV. But he like to have coupe. Not have to much money but good in hands. So, he take his damage 2CV and make him self this coupe in fiberglass in year 1969. He use it quite many years and come old and sell it to this owner, who is now selling it. Price is by offer, no starting bit but also, he can sey yes or no to the price. Text was, it is 2CV6 engine and gear-box, rost-free exhaust and springs, new 125 x 15 tyres, etc, etc.
Phone is for inquires and offer at evening. From Holand +358-19-5245480. In my mind, not very sheap to get but if somebody like to have it…...
But very rear 2CV, nice to have a model out of it! I have seen it running, not my self driven, it is really fine and good condition. Fast because it is much low and not that heavy as Bijou. There is place for two person and maybe good luck for two kids, not more. If somebody like to have more information, I can try to get some more.
Owner is this Viinikanoja, who´s phone-number there is.
En, zijn we nu wijzer….?
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Nou… voor een particulier uitgevoerde ombouw, vind ik het zeker vakwerk! Ik kijk hier liever naar dan de standaard tupperware die je kant en klaar kunt kopen.
Leuke info Rob!
Als iemand belangstelling heeft wil ik die kant best eens op rijden. En tegen voldoende vergoeding ben ik ook wel bereid het ding op de boot naar Stockholm te zetten
Goed excuus om meteen daar te blijven, lekker genieten van de rust
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 140
- Dyane 6
- GS/GSA Spécial
- C5 1.8 16V - Berline
- Dyane Acadiane
haha, ziet er wel een lolig karretje uit
Citroën Dyane ‘81
Citroën Acadiane ‘82
Citroën C5 ‘02